Napisano 13 Czerwiec 200519 l postanowiłem nieco odpocząć od Jabby (ktorego i tak zamierzam w ciagu najblizszych paru dni ukonczyc) i zabrać sie za coś nieorganicznego - wybór padł na pojazd AT-AT. mam nadzieję, że się spodoba i zachęcam do krytyki :)
Napisano 13 Czerwiec 200519 l bardzo ładnie. pokuś się jescze o jakieś kabelki i tak dalej i będzie super pozdr
Napisano 13 Czerwiec 200519 l no modelik spox [nie lubie SW] ale ten pojazd zawsze mi sie podobal:]...
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Bardzo dobry model. Jedyne co rzuca mi sie na oczy, to brak szczegolow w przegubie miedzy "glowa" a reszta maszyny. Teraz tylko jakas ciekawa scenka (tylko prosze - nie zima :P) i powinno wypasc calkiem dobrze... PS: O teksturach nie wspomnialem, a to jest wyzwanie. :) EDIT: 500 post. hihi :> pozdrawiam
Napisano 13 Czerwiec 200519 l model jak model:) texturki prawde powiedzą:) a ja własnie jesli chodzi o scenke to prosze zime - przeciez to Blizzard walker:) jak zrobisz defencive perimeter na hoth to cie wrzuce do rekomendacji..czyli na mój pulpit:) pozdrawiam
Napisano 13 Czerwiec 200519 l No model fajny. Ale musze cię uprzedzić widziałem na cgtalk wipa tego modelu i mam bardzo wygórowane oczekiwania. Tam gościu poprostu zabił detalami. Czekam na to, że mnie zaskoczysz. Powodzenia. P.S. ja nie miałem tylu odpowiedzi po swoim pierwszym wejściu z WIP`em AT-ST :(
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Simple_man, mogles nie mowic o tym watku na CGtalk'u, bo jest masakryczny... mkk3a!!! Nie ogladaj tego watku!!! Ale moze tez sluzyc jako bodziec do pracy... hmmm... trudna sprawa. :)
Napisano 13 Czerwiec 200519 l A jeszcze słówko. W tym akurat modelu textury przy dobrym modelowaniu to sprawa bardzo, ale to bardzo drugorzędna. Tutaj większość się robi na obiektach o i tyle. A watek WIP AT-AT na CGtalku pomógł mi i to bardzow dopracowywaniu detali na moim modelu. Można się tam wiele nauczyć. A przytym jaka jest przyjemność oglądania takiej pracki. U panie ciężka droga przed tobą. :)
Napisano 14 Czerwiec 200519 l Nie zwracaj uwagi na model z Cgtalk bo stracisz morale:] Twój modelik i tak mi się podoba.
Napisano 14 Czerwiec 200519 l Autor hm, nawet nie wiedzialem ze na cgtalk jest AT-AT, choc zaglądam tam co kilka dni (choc czesciej na finished works). co do detali to sprawa wygląda tak - zamierzam przedstawic AT-AT w całości, zapewnie rozdziałka 1024, wiec detale i tak nie bede sie tak strasznie rzucac w oczy. dotychczas model ma jakies 218 obiektów (i 20 czy 30 tys. face'ów).jesli chodzi o szczegóły miedzy głową a przednią częśćią "tułowia" - tam jeszcze nic nie robiłem, dlatego tak pusto :P na głowie jeszcze brakuje takze kilku dział i innych detali. scena - w sumie to brałem tylko zime pod uwage ;) czy w SW występuje AT-AT w jakiejkolwiek innej scenerii? teksturki - tego sie troche boje :) no ale trzeba być twardym... moze dzis wrzuce jeszcze jakiegoś update'a (ale tylko w modelingu) thx za komenty :)
Napisano 14 Czerwiec 200519 l AT-AT jest raz w scenie wsrod drzew, gdy Luke oddaje sie w rece Imperium. :)
Napisano 14 Czerwiec 200519 l Autor ha, jednak jeszcze dzis zabrałem sie za teksturki z jakim efektem - ocenicie sami ;)
Napisano 15 Czerwiec 200519 l mkk3a -->> model bardzo mi sie podoba:) chcialbym zeby moj w polowie tak wygladal jak Twoj:) Ale co do tekstur to gdyby sie nie rozmazaly to nawet ufda ale moglbys je dac troszcze ciemniejsze i mniej odblaskowe... POZDRAWIAM
Napisano 18 Czerwiec 200519 l nonono, nmiezle, neistety nie znam sie na tyle aby wyrazic jakas fachowa opinie, ale na chlopski wzrok, to bardzo mi sie podoba: ]
Napisano 21 Czerwiec 200519 l Autor właściwie juz oteksturowałem cały model, wybrałem też zdjęcie na tło (wiem że niezbyt oryginalnie, no ale nie potrafie sobie wyobrazić AT-AT w scenerii innej niż zimowa). muszę jeszcze dopracować połączenie nóg z terenem, może w Photoshopie będzie prościej. całość zamierzam wystylizować na starą fotografie. co o tym myślicie?
Napisano 21 Czerwiec 200519 l hmm.. nie wiem czy tak powinno byc.. ale z tego co widzialem na roznych filmach zwiazanych np zima/antaktyda ogolnie snieg i piekna pogoda.. to cienie obiektow na pokrywie snieznej chyba moglby byc bardziej ciemno - niebieskie.. po lewej stronie na renderze widac niebieski cien rzucany przez gorke sniegu.. od razu rzuca sie w oczy roznica cienia Twojego robocika.. mam nadzieje, ze rozumiesz o co mi chodzi ;)
Napisano 21 Czerwiec 200519 l Autor hm, mam nadzieje ze to wyjaśnienie też przeczytają inni :) Pinki - dobrze Cie zrozumiałem i wiem że ten cień jest za mało niebieski, ale ostateczna wersja będzie dosyć czarno-biała (w kazdym bądz razie ze znacznie zmniejszonym kontrastem - stylizacja na starą fotografie). poza tym zawsze można zrobić niektóre rzeczy w photoshopie - czasem tak po prostu jest łatwiej. w 3dsmaxie jakoś nie udawało mi się zrobić takiego niebieskiego cienia.
Napisano 22 Czerwiec 200519 l co do niebieskiego cienia wystarczy dac niebieski envoirnment jezeli uzywasz gi cienie same sie zrobia niebieskie :)
Napisano 23 Czerwiec 200519 l ja bym jeszcze gdzieniegdzie "oblodzil" texturki :D w koncu to zima :D ale tak to tylko jedno slowo - SUPER !!!!!!
Napisano 23 Czerwiec 200519 l no no... niezle :) ja to tak po sasiedzku ( robie podracera ze star wars 3 watki nizej:)
Napisano 24 Czerwiec 200519 l nei lubie sw ale model masz na 5 ;) fajnie sie prezentuje, może troche do tła kolorystycznie nei pasuje ale to szczegół...i jak na cgtalku - 5stars for me ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto