Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

postanowiłem nieco odpocząć od Jabby (ktorego i tak zamierzam w ciagu najblizszych paru dni ukonczyc) i zabrać sie za coś nieorganicznego - wybór padł na pojazd AT-AT.

mam nadzieję, że się spodoba i zachęcam do krytyki :)

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ładnie.

pokuś się jescze o jakieś kabelki i tak dalej i będzie super

 

pozdr

Napisano

Bardzo dobry model. Jedyne co rzuca mi sie na oczy, to brak szczegolow w przegubie miedzy "glowa" a reszta maszyny.

Teraz tylko jakas ciekawa scenka (tylko prosze - nie zima :P) i powinno wypasc calkiem dobrze...

 

PS: O teksturach nie wspomnialem, a to jest wyzwanie. :)

 

EDIT: 500 post. hihi :>

 

pozdrawiam

Napisano

model jak model:) texturki prawde powiedzą:)

a ja własnie jesli chodzi o scenke to prosze zime - przeciez to Blizzard walker:)

jak zrobisz defencive perimeter na hoth to cie wrzuce do rekomendacji..czyli na mój pulpit:)

pozdrawiam

Napisano

No model fajny. Ale musze cię uprzedzić widziałem na cgtalk wipa tego modelu i mam bardzo wygórowane oczekiwania. Tam gościu poprostu zabił detalami. Czekam na to, że mnie zaskoczysz. Powodzenia.

P.S. ja nie miałem tylu odpowiedzi po swoim pierwszym wejściu z WIP`em AT-ST :(

Napisano

Simple_man, mogles nie mowic o tym watku na CGtalk'u, bo jest masakryczny...

mkk3a!!! Nie ogladaj tego watku!!!

Ale moze tez sluzyc jako bodziec do pracy... hmmm... trudna sprawa. :)

Napisano

A jeszcze słówko. W tym akurat modelu textury przy dobrym modelowaniu to sprawa bardzo, ale to bardzo drugorzędna. Tutaj większość się robi na obiektach o i tyle. A watek WIP AT-AT na CGtalku pomógł mi i to bardzow dopracowywaniu detali na moim modelu. Można się tam wiele nauczyć. A przytym jaka jest przyjemność oglądania takiej pracki. U panie ciężka droga przed tobą. :)

Napisano

Nie zwracaj uwagi na model z Cgtalk bo stracisz morale:] Twój modelik i tak mi się podoba.

Napisano
  • Autor

hm, nawet nie wiedzialem ze na cgtalk jest AT-AT, choc zaglądam tam co kilka dni (choc czesciej na finished works).

co do detali to sprawa wygląda tak - zamierzam przedstawic AT-AT w całości, zapewnie rozdziałka 1024, wiec detale i tak nie bede sie tak strasznie rzucac w oczy. dotychczas model ma jakies 218 obiektów (i 20 czy 30 tys. face'ów).jesli chodzi o szczegóły miedzy głową a przednią częśćią "tułowia" - tam jeszcze nic nie robiłem, dlatego tak pusto :P na głowie jeszcze brakuje takze kilku dział i innych detali.

scena - w sumie to brałem tylko zime pod uwage ;) czy w SW występuje AT-AT w jakiejkolwiek innej scenerii?

teksturki - tego sie troche boje :) no ale trzeba być twardym...

moze dzis wrzuce jeszcze jakiegoś update'a (ale tylko w modelingu)

thx za komenty :)

Napisano

AT-AT jest raz w scenie wsrod drzew, gdy Luke oddaje sie w rece Imperium. :)

Napisano
  • Autor

ha, jednak jeszcze dzis zabrałem sie za teksturki

z jakim efektem - ocenicie sami ;)

Napisano

mkk3a -->> model bardzo mi sie podoba:) chcialbym zeby moj w polowie tak wygladal jak Twoj:) Ale co do tekstur to gdyby sie nie rozmazaly to nawet ufda ale moglbys je dac troszcze ciemniejsze i mniej odblaskowe...

POZDRAWIAM

Napisano

nonono, nmiezle, neistety nie znam sie na tyle aby wyrazic jakas fachowa opinie, ale na chlopski wzrok, to bardzo mi sie podoba: ]

Napisano
  • Autor

właściwie juz oteksturowałem cały model, wybrałem też zdjęcie na tło (wiem że niezbyt oryginalnie, no ale nie potrafie sobie wyobrazić AT-AT w scenerii innej niż zimowa).

 

muszę jeszcze dopracować połączenie nóg z terenem, może w Photoshopie będzie prościej.

całość zamierzam wystylizować na starą fotografie. co o tym myślicie?

Napisano

hmm.. nie wiem czy tak powinno byc.. ale z tego co widzialem na roznych filmach zwiazanych np zima/antaktyda ogolnie snieg i piekna pogoda.. to cienie obiektow na pokrywie snieznej chyba moglby byc bardziej ciemno - niebieskie.. po lewej stronie na renderze widac niebieski cien rzucany przez gorke sniegu.. od razu rzuca sie w oczy roznica cienia Twojego robocika.. mam nadzieje, ze rozumiesz o co mi chodzi ;)

Napisano
  • Autor

hm, mam nadzieje ze to wyjaśnienie też przeczytają inni :)

Pinki - dobrze Cie zrozumiałem i wiem że ten cień jest za mało niebieski, ale ostateczna wersja będzie dosyć czarno-biała (w kazdym bądz razie ze znacznie zmniejszonym kontrastem - stylizacja na starą fotografie).

poza tym zawsze można zrobić niektóre rzeczy w photoshopie - czasem tak po prostu jest łatwiej. w 3dsmaxie jakoś nie udawało mi się zrobić takiego niebieskiego cienia.

Napisano

bardzo ładnie...model fajny...i elegancko skomponowane ze zdjęciem:]

Napisano

Jak zrobiłeś to, że ta "karoseria" :) jest taka brudna i nierowna :)

Napisano

co do niebieskiego cienia wystarczy dac niebieski envoirnment jezeli uzywasz gi

 

cienie same sie zrobia niebieskie :)

Napisano

ja bym jeszcze gdzieniegdzie "oblodzil" texturki :D w koncu to zima :D

 

ale tak to tylko jedno slowo - SUPER !!!!!!

Napisano

no no... niezle :) ja to tak po sasiedzku ( robie podracera ze star wars 3 watki nizej:)

Napisano

nei lubie sw ale model masz na 5 ;) fajnie sie prezentuje, może troche do tła kolorystycznie nei pasuje ale to szczegół...i jak na cgtalku - 5stars for me ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności