jaras Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 modele świetne ! gratulacje , rażą mnie 2 rzeczy - kamyki na drodze i ta barierka po prawej - jest stanowczo za duża w stosunku do żołnierzy. pozdrawiam
Archangel Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 DOF to zly pomysl...sprawia ze zolnierze wygladaja jak figurki-zabawki. Zreszta przy tak szerokim ujeciu i przy intensywnym dzinnym swietle trzeba by bylo sie troszke nameczyc aby robiac zdjecie aparatem fotograficznym uzyskac tak plytka blebie ostrosci. Barierka po prawej, stronie jak pisal jaras, zdecydowanie za wysoka, a kamyczki na drodze nie daja cienia. Musisz sie zdecydowac czym pokryta jest droga.... bo jesli to sam piasek to jest za rowny i brakuje na nim sladow opon, a jesli zniszczony asfalt to powierzchnia na obrazku raczej go nie przypomina. Pozdrawiam
Vetis Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 jak pisalem wrzucam render do nominacji final bedzie zapewne troche inny i dam wersje przynajmniej 1500px wide. siatka sceny i redner: werjsia hi i oryginalny render z maxa: http://158.75.102.2/~rebel/Vetis_files/inne/WIP/hummer_pre3hi.jpg http://158.75.102.2/~rebel/Vetis_files/inne/WIP/hummer_preorg.jpg
ZiBi_PL Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 bardzo ladne :D barwy soczyste i nasycone. zupelnie jakby farbami malowane :D
Predator Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 piekna robota !!! gratulacje bardzo mi sie podoba :D
DraB Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Super, jedyne do czego sie moge przyczepic, to za pomaranczowe pudla, i za czerwone cegły tam z tylu, za bardzo odciagaja moj wzrok, od naszych wojaków.
Belus Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 "Archangel - DOF to zly pomysl...sprawia ze zolnierze wygladaja jak figurki-zabawki". Zgadzam się. Przez ten efekt rzeczywiście tak to wygląda. Mam wrażenie że to jakaś sfotografowana diorama (czy jakoś tak). Wydaje mi się że przy takim ujęciu głębia ostrości powinna być większa czyli tło wyraźne. Poza tym widać ogrom włożonej pracy a to się ceni. (zawsze to powtarzam:-) Powodzenia! (wyskakują mi jakieś błędy kiedy chcę użyć opcji "cytuj" więc zacytowałem Archangel-a recznie:-)
sneila Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Cześć. Praca bardzo mi się podoba, mam tylko jedno pytanie: Jeśli wersja cywilna hummera ma wysokość 195,1cm (nie wiem jak bojowa) i zakładam że koleiny w których stoi Twój model ujmują mu jakieś 6cm. To pozostaje 189,1cm. A modele żołnierzy nie stojący w koleinach (szczególnie ten po prawej stronie) wydają się około 28cm wyżsi od pojazdu. Co daje nam żołnierza o wysokości 217,1cm. Czy to nie jest za dużo? Jak taki koleś wsiądzie do środka to kloana będzie miał za uszami. Reasumując. Troszeczkę zwiększyłbym wysokość Hummera i będzie OK. PS. Praca jest jedną z lepszych. Modele żołnierzy - dla mnie super.
Vetis Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 Soft: 3dsmax, Photoshop, Vrey O pracy: całość bez wygładzeń ma około 1.000.000 trisow, 3 światła, wszystkie modele wykonane polymodelingiem w 3d studio. Textury malowane w photoshopie lub pochodzące z zestawów darmowych textur (oczywiście przeedytowane na potrzeby pracy). Założenia: Celem wykonania tej pracy było przedstawienie Polskich Żołnierzy w Iraku podczas patrolu. Towarzyszy im typowy dla obecnych wojsk lądowych hummer. Otoczenie przedstawia bezimienną ulicę w irackim miasteczku. Final render: a tu linki do oryginalnej i finalnej (tj. neico skorygowanej z nominacji i w większej rozdzielczości) wersji: http://158.75.102.2/~rebel/Vetis_files/inne/WIP/hummer_pre3hi.jpg http://158.75.102.2/~rebel/Vetis_files/inne/WIP/hummer_preorg.jpg pzdr. Vetis
KoMic Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 ladnie, ale jak dla mnmie to troche za bajkowo, kolory bym stonowal, zobacz sobie na swoje referencje, tam jest zupelnie inny klimat, intensywnosc barw sciolbym o polowe, bardziej poszedlbym w bialo-czarno-zielono-czerwony (tak jak w helikopterze w ogniu), nada to troche wiecej realizmu, bo narazie naprawde,,, masz ladna kreskowke, pozdro aaaa i jeszcze niebo,,,, niebieskie? , lepsze by bylo piaskowo biale, bedzie bardzij klimatyczne polecam http://fatu.us/Iraq.htm
Leleń Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 mi sie kolorystyka podoba, cala scenka mi sie bardzo podoba:] a mam pytanie jak zrobiles ta droge (displacement)? pozdr i powodzenia:)
LISEK Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 Ehhh czemu nie wywaliles mr wielka stopa albo chcociaz nie zmniejszyles mu buto w photosopie... buuu :D Pozdro
Vetis Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 KoMic - specjalnie zrobilem troche bajkowe kolorki (w Iraku realizmu jest az za duzo, krew sie leje to neich chociaz ten render bedzie troche spokojniejszy, bajkowy oderwany od smutnej rzeczywistosci) Leleń - droga jest wymodelowana troche (koleiny, kreawezniki) dodany mechsmootch 2 lub 3x i na to bump i displace mapka
Rekomendowane odpowiedzi