kozioo Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 Z conceptu wynika, że "grzybek" będzie w tle. W takim razie proponuje wyrenderować go na osobnej warstwie - oszczędzisz sobie czasu i nerwów;)
AGmakonts Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 kozioo - Takze o ty myślałem ale niestety mam w planach dodać pare rzeczy typu oświetlenie samego wybychu i tego atomowego i tego ognistego więc raczej nie przejdzie., ale spróbować można zresztą 3 kompy tio chyba uciągną;)
JohnZi Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 powiedz czy ludzie i samochody tez beda w tej scenie? A tak to mi sie podoba jak narazie
Bacry Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 AB dodaj demona explosion (chyba tak się nazywa) i pobaw się gradientem.
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 tak, wszystko super, ale jak zrobisz okna bo dodawanie pojedyńczych będzie męczarnią wierz mi bo sam nie wiem jak to najłatwiej zrobić
AGmakonts Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 Bacry - To wiem ale nigdy nie wychodzi taka normalna atomowa eksplozja tylko zwykła:( hkropinski - okna załatwie teksturami, wprawdie mógł bym to zrobic przez poly ale mi komp tego ne pociągnie bo juz ledwo dycha
Bacry Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 masz problem z kształtem grzyba czy rozjaśnieniem 'kapelusza'? pozwolę sobie takiego speeda dołączyć.
AGmakonts Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 no właśnie, dokładnie, chodzi o rozjaśnienie kapelusza. Może podać jakieś ustawionka bo kombinuje ale nic konkretnego mi nie wychodzi.
Bacry Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Wszystko zależy od tego jak są cząsteczki emitowane. Musisz pobawić się parametrem multipler i color key shift by age, dokładnuie rzecz ujmując zobacz w jakim miejscu są stare a w jakim młode cząsteczki:D
Hindus Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 Masz coś nowego do pokazania nam na forum?? jakies nowe renderki?
AGmakonts Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 no niestety jak juz pisałem w wipie na tym kompie plików nie mam ale jak tylko powróce chyba juz za 2 dni do gliwic to dam rendery nowych budynków.
AGmakonts Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 nie no co Ty :P teraz jestem u rodziny i żeby się nie nudzić to zabrałem pare rzeczy ze sobą (nie powiem jakich:P) a w dokmku to na 3 robie:D
Ania Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 oj nieładnie, do rodziny jechać i zamiast z ciotką porozmawiać, komputerem się bawisz. czekam na updejty.
AGmakonts Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 Własnie się dorwłem do swoich kompów i tak na zrozgrzewke postanowiłem zrobic 2-go planowy budynek wiem że model słaby ale mam straszne limity i żaden nie może przekroczyć 10K reszta załatwi takstura.
AGmakonts Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 Ale czego w wymagacie ja mam dopiero 25% budynków a juz się komp prawie pali.
Bacry Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 parapety troszkę za bardzo wystają, a jak budynek będzie daleko od kamery to nie trzeba więcej szczegółów.
AGmakonts Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 No taki kolejny budynek ten już jest bliżej więc więcej detali
Ania Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 szyb powybijanych nie zrobisz? ja bym zrobila w trakcie wybuchu, jak akurat wylatuja.
AGmakonts Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Aniu, Aniu spokojnie, to budynek bardzo blisko kamery w dodatku niski. Destrukcja bedzie widoczna (mało) tylko w najdalszych budynkach.
AGmakonts Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 Nie wiem czy dobrze robie robiąc tak ale robie to i tak: Narazie zawieszam prace nad tą bitwą i raczej jej nie rusze zanim nie kupie sobie nowego kompa. Chyba zajme się czymś innym co nie będzie na tak wielką skale i postaram sie ukończyć.
bartonfink Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 2 sprawy : 1. Nie rezygnuj - bo nby masz slaby komputer - po prostu przesadzasz z geometria. Budynki na pierwszym planie to max 5000 (jednego boku nie musisz robic z detalami - tylu rownie (pozatym to 5 tysiecy to bedzie asz za ho ho ;) . Budynki na dalszym planie to max 1000 (i tak nie bedzie widac detali (hyba niechcesz renderowac tego w (3000* 3000 ?) z teksturkami tez nie szalej . NA bliskim planie - 2000 / 2000 (MAX) dalszy plan 800/800 Tutaj nikt nie bedzie sie dokladnie przygladal udynkom - chodzi o ogolne wrazenie - a jak jeszcze dodoasz dof-a to juz wogole bedzie luzik ----- wiec nie pi ..sz ;) mi ze rezygnujesz tylko zakasaj rekawy i do roboty :) bo temat jest WIELKI. 2.Grzyb w takiej postaci jak pokazal bacry - to odpada :) : Jesli chodzi o bomby atomowe/wodorowe w /nad miastem to zanim sie utworzy taki grzyb to juz nie bylo by takiego miasta :)(fala uderzeniowa i ogien) Co za bezsensem bylo by zzucanie/odpalenie jej na obrzezach miasta - przeciez nie chodzi o fajerwerki tylko o blyskawiczna exterminacje :) Najbardziej prawdopodobny wyglad jest taki: czerwono-pomaranczowo biala (ale glownie biala) kula ognia rozprzestrzenia sie pochlaniajac kolejne budynki (z pieknym oslepiajacym blaskiem (kolejny motyw dzieki ktoremu ukryjesz niedoskonalosci obiektow na dalszym planie (wysokie kontrasty , przeswietlenie itp)) (jesli uprzesz sie przy grzybie to miasto musi byc juz po faliuderzeniowej - bo jak nie to historia bedzie wygladala nienaturalnie (przynajmniej dla takiego zboka jak ja ;) MAm jakies300 megsow - filmow z wybuchami atomowymi /wodorowymi - tylko wypalilem to na dvd i niestety obecnei niemam tego jak zgrac :/ - ale jesli bardzo bys chcial te materialy to na mule jest tego sporo . Ja jestem maniakiem zakochanym w wybuchach atomowych :) potrafie ogladnac 1 wybuch nawet 50 razy i za kazdym razem ciesze sie jak dziecko :) . Mam nawet takie perelki jak to Amerykanscy chlopcy robia ewakuacje z poligou zaraz po wybuchu , albo jak robia domy z manekinami/zywnoscia itp albo...... echhhh rozmazylem sie :)
Ania Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 jeszcze kilka uwag co do dużych scen: - używaj x-refów (jak ci od tego scena zacznie dziwnie rosnąć, mnie się spytaj) - nie pokazuj tekstur w viewportach kiedy nie trzeba - ewentualny meshsmooth włączaj tylko na rendering, na viewport nie - nie modeluj tylnej (niewidocznej) części budynków a co do grzyba, barton dobrze mówi, z tym że mało kto będzie zwracał na takie coś uwagę, bo większość ludzi kojarzy wybuchy atomowe z grzybem a nie z ognistą kulką, i większość się nie zastanawia czy ten grzyb jest potem czy przedtem czy kiedy. moim zdaniem dla walorów artystycznych pracy nie byłoby aż takim przestępstwem zrobić grzyba i fali uderzeniowej jednocześnie.
AGmakonts Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Napisano 14 Lipiec 2005 Dzięki za dobre słowa ale ja nie rezygnuje a nawet jakby to nie ż mam słabego kompa poprostu niebawem mam nowego a tego już w sobote sprzedaje by miec kase więc będe uziemiony. barton_fink- w sumie racja, po Twoich słowach straciłem że tak powiem koncept dlatego mówie nie wiem czy skończe to w każdym razie napewno coś skończe. Aniu - Tobie także dzięki i napewno w razie jakis zgrzytów zgłosze się do Ciebie. Projekt jeszcze nie jest zamknęty ale stoi pod znakiem zapytania.
Rekomendowane odpowiedzi