kozioo Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 Z conceptu wynika, że "grzybek" będzie w tle. W takim razie proponuje wyrenderować go na osobnej warstwie - oszczędzisz sobie czasu i nerwów;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 ujecie ladne, kompozyszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2005 kozioo - Takze o ty myślałem ale niestety mam w planach dodać pare rzeczy typu oświetlenie samego wybychu i tego atomowego i tego ognistego więc raczej nie przejdzie., ale spróbować można zresztą 3 kompy tio chyba uciągną;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 powiedz czy ludzie i samochody tez beda w tej scenie? A tak to mi sie podoba jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 AB dodaj demona explosion (chyba tak się nazywa) i pobaw się gradientem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urban Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 pomysł ciekawy jak i modleowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 tak, wszystko super, ale jak zrobisz okna bo dodawanie pojedyńczych będzie męczarnią wierz mi bo sam nie wiem jak to najłatwiej zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2005 Bacry - To wiem ale nigdy nie wychodzi taka normalna atomowa eksplozja tylko zwykła:( hkropinski - okna załatwie teksturami, wprawdie mógł bym to zrobic przez poly ale mi komp tego ne pociągnie bo juz ledwo dycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 farciarz! a ja męcze poly :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 masz problem z kształtem grzyba czy rozjaśnieniem 'kapelusza'? pozwolę sobie takiego speeda dołączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2005 no właśnie, dokładnie, chodzi o rozjaśnienie kapelusza. Może podać jakieś ustawionka bo kombinuje ale nic konkretnego mi nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Wszystko zależy od tego jak są cząsteczki emitowane. Musisz pobawić się parametrem multipler i color key shift by age, dokładnuie rzecz ujmując zobacz w jakim miejscu są stare a w jakim młode cząsteczki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 Masz coś nowego do pokazania nam na forum?? jakies nowe renderki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2005 no niestety jak juz pisałem w wipie na tym kompie plików nie mam ale jak tylko powróce chyba juz za 2 dni do gliwic to dam rendery nowych budynków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 to jak to jest z tobą ? robisz na 2 pc :] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2005 nie no co Ty :P teraz jestem u rodziny i żeby się nie nudzić to zabrałem pare rzeczy ze sobą (nie powiem jakich:P) a w dokmku to na 3 robie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 oj nieładnie, do rodziny jechać i zamiast z ciotką porozmawiać, komputerem się bawisz. czekam na updejty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
und3r Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 AG: Póki co rewelka !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2005 Własnie się dorwłem do swoich kompów i tak na zrozgrzewke postanowiłem zrobic 2-go planowy budynek wiem że model słaby ale mam straszne limity i żaden nie może przekroczyć 10K reszta załatwi takstura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Lipiec 2005 Share Napisano 6 Lipiec 2005 hmm detalem nie posypałes ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2005 Ale czego w wymagacie ja mam dopiero 25% budynków a juz się komp prawie pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 6 Lipiec 2005 Share Napisano 6 Lipiec 2005 parapety troszkę za bardzo wystają, a jak budynek będzie daleko od kamery to nie trzeba więcej szczegółów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2005 No taki kolejny budynek ten już jest bliżej więc więcej detali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Lipiec 2005 Share Napisano 7 Lipiec 2005 szyb powybijanych nie zrobisz? ja bym zrobila w trakcie wybuchu, jak akurat wylatuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2005 Aniu, Aniu spokojnie, to budynek bardzo blisko kamery w dodatku niski. Destrukcja bedzie widoczna (mało) tylko w najdalszych budynkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 13 Lipiec 2005 Nie wiem czy dobrze robie robiąc tak ale robie to i tak: Narazie zawieszam prace nad tą bitwą i raczej jej nie rusze zanim nie kupie sobie nowego kompa. Chyba zajme się czymś innym co nie będzie na tak wielką skale i postaram sie ukończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 14 Lipiec 2005 Share Napisano 14 Lipiec 2005 2 sprawy : 1. Nie rezygnuj - bo nby masz slaby komputer - po prostu przesadzasz z geometria. Budynki na pierwszym planie to max 5000 (jednego boku nie musisz robic z detalami - tylu rownie (pozatym to 5 tysiecy to bedzie asz za ho ho ;) . Budynki na dalszym planie to max 1000 (i tak nie bedzie widac detali (hyba niechcesz renderowac tego w (3000* 3000 ?) z teksturkami tez nie szalej . NA bliskim planie - 2000 / 2000 (MAX) dalszy plan 800/800 Tutaj nikt nie bedzie sie dokladnie przygladal udynkom - chodzi o ogolne wrazenie - a jak jeszcze dodoasz dof-a to juz wogole bedzie luzik ----- wiec nie pi ..sz ;) mi ze rezygnujesz tylko zakasaj rekawy i do roboty :) bo temat jest WIELKI. 2.Grzyb w takiej postaci jak pokazal bacry - to odpada :) : Jesli chodzi o bomby atomowe/wodorowe w /nad miastem to zanim sie utworzy taki grzyb to juz nie bylo by takiego miasta :)(fala uderzeniowa i ogien) Co za bezsensem bylo by zzucanie/odpalenie jej na obrzezach miasta - przeciez nie chodzi o fajerwerki tylko o blyskawiczna exterminacje :) Najbardziej prawdopodobny wyglad jest taki: czerwono-pomaranczowo biala (ale glownie biala) kula ognia rozprzestrzenia sie pochlaniajac kolejne budynki (z pieknym oslepiajacym blaskiem (kolejny motyw dzieki ktoremu ukryjesz niedoskonalosci obiektow na dalszym planie (wysokie kontrasty , przeswietlenie itp)) (jesli uprzesz sie przy grzybie to miasto musi byc juz po faliuderzeniowej - bo jak nie to historia bedzie wygladala nienaturalnie (przynajmniej dla takiego zboka jak ja ;) MAm jakies300 megsow - filmow z wybuchami atomowymi /wodorowymi - tylko wypalilem to na dvd i niestety obecnei niemam tego jak zgrac :/ - ale jesli bardzo bys chcial te materialy to na mule jest tego sporo . Ja jestem maniakiem zakochanym w wybuchach atomowych :) potrafie ogladnac 1 wybuch nawet 50 razy i za kazdym razem ciesze sie jak dziecko :) . Mam nawet takie perelki jak to Amerykanscy chlopcy robia ewakuacje z poligou zaraz po wybuchu , albo jak robia domy z manekinami/zywnoscia itp albo...... echhhh rozmazylem sie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 14 Lipiec 2005 Share Napisano 14 Lipiec 2005 jeszcze kilka uwag co do dużych scen: - używaj x-refów (jak ci od tego scena zacznie dziwnie rosnąć, mnie się spytaj) - nie pokazuj tekstur w viewportach kiedy nie trzeba - ewentualny meshsmooth włączaj tylko na rendering, na viewport nie - nie modeluj tylnej (niewidocznej) części budynków a co do grzyba, barton dobrze mówi, z tym że mało kto będzie zwracał na takie coś uwagę, bo większość ludzi kojarzy wybuchy atomowe z grzybem a nie z ognistą kulką, i większość się nie zastanawia czy ten grzyb jest potem czy przedtem czy kiedy. moim zdaniem dla walorów artystycznych pracy nie byłoby aż takim przestępstwem zrobić grzyba i fali uderzeniowej jednocześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2005 Dzięki za dobre słowa ale ja nie rezygnuje a nawet jakby to nie ż mam słabego kompa poprostu niebawem mam nowego a tego już w sobote sprzedaje by miec kase więc będe uziemiony. barton_fink- w sumie racja, po Twoich słowach straciłem że tak powiem koncept dlatego mówie nie wiem czy skończe to w każdym razie napewno coś skończe. Aniu - Tobie także dzięki i napewno w razie jakis zgrzytów zgłosze się do Ciebie. Projekt jeszcze nie jest zamknęty ale stoi pod znakiem zapytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi