Skocz do zawartości

Moment krytyczny: "Nuklearna zagłada" - prace wstrzymane


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wszystko zależy od tego jak są cząsteczki emitowane. Musisz pobawić się parametrem multipler i color key shift by age, dokładnuie rzecz ujmując zobacz w jakim miejscu są stare a w jakim młode cząsteczki:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze robie robiąc tak ale robie to i tak: Narazie zawieszam prace nad tą bitwą i raczej jej nie rusze zanim nie kupie sobie nowego kompa. Chyba zajme się czymś innym co nie będzie na tak wielką skale i postaram sie ukończyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 sprawy :

1. Nie rezygnuj - bo nby masz slaby komputer - po prostu przesadzasz z geometria.

Budynki na pierwszym planie to max 5000 (jednego boku nie musisz robic z detalami - tylu rownie (pozatym to 5 tysiecy to bedzie asz za ho ho ;) . Budynki na dalszym planie to max 1000 (i tak nie bedzie widac detali (hyba niechcesz renderowac tego w (3000* 3000 ?) z teksturkami tez nie szalej . NA bliskim planie - 2000 / 2000 (MAX)

dalszy plan 800/800

 

Tutaj nikt nie bedzie sie dokladnie przygladal udynkom - chodzi o ogolne wrazenie - a jak jeszcze dodoasz dof-a to juz wogole bedzie luzik ----- wiec nie pi ..sz ;) mi ze rezygnujesz tylko zakasaj rekawy i do roboty :) bo temat jest WIELKI.

 

 

2.Grzyb w takiej postaci jak pokazal bacry - to odpada :) :

 

Jesli chodzi o bomby atomowe/wodorowe w /nad miastem to zanim sie utworzy taki grzyb to juz nie bylo by takiego miasta :)(fala uderzeniowa i ogien)

 

Co za bezsensem bylo by zzucanie/odpalenie jej na obrzezach miasta - przeciez nie chodzi o fajerwerki tylko o blyskawiczna exterminacje :)

 

Najbardziej prawdopodobny wyglad jest taki: czerwono-pomaranczowo biala (ale glownie biala) kula ognia rozprzestrzenia sie pochlaniajac kolejne budynki (z pieknym oslepiajacym blaskiem (kolejny motyw dzieki ktoremu ukryjesz niedoskonalosci obiektow na dalszym planie (wysokie kontrasty , przeswietlenie itp))

 

(jesli uprzesz sie przy grzybie to miasto musi byc juz po faliuderzeniowej - bo jak nie to historia bedzie wygladala nienaturalnie (przynajmniej dla takiego zboka jak ja ;)

 

MAm jakies300 megsow - filmow z wybuchami atomowymi /wodorowymi - tylko wypalilem to na dvd i niestety obecnei niemam tego jak zgrac :/ - ale jesli bardzo bys chcial te materialy to na mule jest tego sporo . Ja jestem maniakiem zakochanym w wybuchach atomowych :) potrafie ogladnac 1 wybuch nawet 50 razy i za kazdym razem ciesze sie jak dziecko :) . Mam nawet takie perelki jak to Amerykanscy chlopcy robia ewakuacje z poligou zaraz po wybuchu , albo jak robia domy z manekinami/zywnoscia itp albo...... echhhh rozmazylem sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze kilka uwag co do dużych scen:

- używaj x-refów (jak ci od tego scena zacznie dziwnie rosnąć, mnie się spytaj)

- nie pokazuj tekstur w viewportach kiedy nie trzeba

- ewentualny meshsmooth włączaj tylko na rendering, na viewport nie

- nie modeluj tylnej (niewidocznej) części budynków

 

a co do grzyba, barton dobrze mówi, z tym że mało kto będzie zwracał na takie coś uwagę, bo większość ludzi kojarzy wybuchy atomowe z grzybem a nie z ognistą kulką, i większość się nie zastanawia czy ten grzyb jest potem czy przedtem czy kiedy. moim zdaniem dla walorów artystycznych pracy nie byłoby aż takim przestępstwem zrobić grzyba i fali uderzeniowej jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowa ale ja nie rezygnuje a nawet jakby to nie ż mam słabego kompa poprostu niebawem mam nowego a tego już w sobote sprzedaje by miec kase więc będe uziemiony.

 

barton_fink- w sumie racja, po Twoich słowach straciłem że tak powiem koncept dlatego mówie nie wiem czy skończe to w każdym razie napewno coś skończe.

 

Aniu - Tobie także dzięki i napewno w razie jakis zgrzytów zgłosze się do Ciebie.

 

Projekt jeszcze nie jest zamknęty ale stoi pod znakiem zapytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności