Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Z conceptu wynika, że "grzybek" będzie w tle. W takim razie proponuje wyrenderować go na osobnej warstwie - oszczędzisz sobie czasu i nerwów;)

  • Odpowiedzi 78
  • Wyświetleń 9,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kozioo - Takze o ty myślałem ale niestety mam w planach dodać pare rzeczy typu oświetlenie samego wybychu i tego atomowego i tego ognistego więc raczej nie przejdzie., ale spróbować można zresztą 3 kompy tio chyba uciągną;)

Napisano

powiedz czy ludzie i samochody tez beda w tej scenie? A tak to mi sie podoba jak narazie

Napisano

tak, wszystko super, ale jak zrobisz okna bo dodawanie pojedyńczych będzie męczarnią wierz mi bo sam nie wiem jak to najłatwiej zrobić

Napisano
  • Autor

Bacry - To wiem ale nigdy nie wychodzi taka normalna atomowa eksplozja tylko zwykła:(

 

hkropinski - okna załatwie teksturami, wprawdie mógł bym to zrobic przez poly ale mi komp tego ne pociągnie bo juz ledwo dycha

Napisano
  • Autor

no właśnie, dokładnie, chodzi o rozjaśnienie kapelusza. Może podać jakieś ustawionka bo kombinuje ale nic konkretnego mi nie wychodzi.

Napisano

Wszystko zależy od tego jak są cząsteczki emitowane. Musisz pobawić się parametrem multipler i color key shift by age, dokładnuie rzecz ujmując zobacz w jakim miejscu są stare a w jakim młode cząsteczki:D

Napisano
  • Autor

no niestety jak juz pisałem w wipie na tym kompie plików nie mam ale jak tylko powróce chyba juz za 2 dni do gliwic to dam rendery nowych budynków.

Napisano
  • Autor

nie no co Ty :P teraz jestem u rodziny i żeby się nie nudzić to zabrałem pare rzeczy ze sobą (nie powiem jakich:P) a w dokmku to na 3 robie:D

Napisano

oj nieładnie, do rodziny jechać i zamiast z ciotką porozmawiać, komputerem się bawisz.

 

czekam na updejty.

Napisano
  • Autor

Własnie się dorwłem do swoich kompów i tak na zrozgrzewke postanowiłem zrobic 2-go planowy budynek wiem że model słaby ale mam straszne limity i żaden nie może przekroczyć 10K reszta załatwi takstura.

bitwabudynek3ec.jpg

Napisano

szyb powybijanych nie zrobisz? ja bym zrobila w trakcie wybuchu, jak akurat wylatuja.

Napisano
  • Autor

Aniu, Aniu spokojnie, to budynek bardzo blisko kamery w dodatku niski. Destrukcja bedzie widoczna (mało) tylko w najdalszych budynkach.

Napisano
  • Autor

Nie wiem czy dobrze robie robiąc tak ale robie to i tak: Narazie zawieszam prace nad tą bitwą i raczej jej nie rusze zanim nie kupie sobie nowego kompa. Chyba zajme się czymś innym co nie będzie na tak wielką skale i postaram sie ukończyć.

Napisano

2 sprawy :

1. Nie rezygnuj - bo nby masz slaby komputer - po prostu przesadzasz z geometria.

Budynki na pierwszym planie to max 5000 (jednego boku nie musisz robic z detalami - tylu rownie (pozatym to 5 tysiecy to bedzie asz za ho ho ;) . Budynki na dalszym planie to max 1000 (i tak nie bedzie widac detali (hyba niechcesz renderowac tego w (3000* 3000 ?) z teksturkami tez nie szalej . NA bliskim planie - 2000 / 2000 (MAX)

dalszy plan 800/800

 

Tutaj nikt nie bedzie sie dokladnie przygladal udynkom - chodzi o ogolne wrazenie - a jak jeszcze dodoasz dof-a to juz wogole bedzie luzik ----- wiec nie pi ..sz ;) mi ze rezygnujesz tylko zakasaj rekawy i do roboty :) bo temat jest WIELKI.

 

 

2.Grzyb w takiej postaci jak pokazal bacry - to odpada :) :

 

Jesli chodzi o bomby atomowe/wodorowe w /nad miastem to zanim sie utworzy taki grzyb to juz nie bylo by takiego miasta :)(fala uderzeniowa i ogien)

 

Co za bezsensem bylo by zzucanie/odpalenie jej na obrzezach miasta - przeciez nie chodzi o fajerwerki tylko o blyskawiczna exterminacje :)

 

Najbardziej prawdopodobny wyglad jest taki: czerwono-pomaranczowo biala (ale glownie biala) kula ognia rozprzestrzenia sie pochlaniajac kolejne budynki (z pieknym oslepiajacym blaskiem (kolejny motyw dzieki ktoremu ukryjesz niedoskonalosci obiektow na dalszym planie (wysokie kontrasty , przeswietlenie itp))

 

(jesli uprzesz sie przy grzybie to miasto musi byc juz po faliuderzeniowej - bo jak nie to historia bedzie wygladala nienaturalnie (przynajmniej dla takiego zboka jak ja ;)

 

MAm jakies300 megsow - filmow z wybuchami atomowymi /wodorowymi - tylko wypalilem to na dvd i niestety obecnei niemam tego jak zgrac :/ - ale jesli bardzo bys chcial te materialy to na mule jest tego sporo . Ja jestem maniakiem zakochanym w wybuchach atomowych :) potrafie ogladnac 1 wybuch nawet 50 razy i za kazdym razem ciesze sie jak dziecko :) . Mam nawet takie perelki jak to Amerykanscy chlopcy robia ewakuacje z poligou zaraz po wybuchu , albo jak robia domy z manekinami/zywnoscia itp albo...... echhhh rozmazylem sie :)

Napisano

jeszcze kilka uwag co do dużych scen:

- używaj x-refów (jak ci od tego scena zacznie dziwnie rosnąć, mnie się spytaj)

- nie pokazuj tekstur w viewportach kiedy nie trzeba

- ewentualny meshsmooth włączaj tylko na rendering, na viewport nie

- nie modeluj tylnej (niewidocznej) części budynków

 

a co do grzyba, barton dobrze mówi, z tym że mało kto będzie zwracał na takie coś uwagę, bo większość ludzi kojarzy wybuchy atomowe z grzybem a nie z ognistą kulką, i większość się nie zastanawia czy ten grzyb jest potem czy przedtem czy kiedy. moim zdaniem dla walorów artystycznych pracy nie byłoby aż takim przestępstwem zrobić grzyba i fali uderzeniowej jednocześnie.

Napisano
  • Autor

Dzięki za dobre słowa ale ja nie rezygnuje a nawet jakby to nie ż mam słabego kompa poprostu niebawem mam nowego a tego już w sobote sprzedaje by miec kase więc będe uziemiony.

 

barton_fink- w sumie racja, po Twoich słowach straciłem że tak powiem koncept dlatego mówie nie wiem czy skończe to w każdym razie napewno coś skończe.

 

Aniu - Tobie także dzięki i napewno w razie jakis zgrzytów zgłosze się do Ciebie.

 

Projekt jeszcze nie jest zamknęty ale stoi pod znakiem zapytania.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności