Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki

 

zaliczylem sesje i mialem tylko czas aby zrobic szybki shader skory

 

mam nadzieje ze to wystarczy spodnie i wiele zeczy jest jescze nie skonczonych, ale w 2 tygodnie sie uwine

 

 

pozdro

[highlight]obrazek do nominacji[/highlight]

dd5rm.jpg

Napisano

Lewa reka prawie ze wyprostowana, kat pomiedzy ramieniem, a klatka piersiowa ok. 35 st, prawa reka zgieta w 75st, nieco ponizej prawej piersi z ostrzem lekko pochylonym do ciala [ ok 20-25st]. Prawa noga z przodu, lewa z tylu, zgiete lekko w kolanach - przygotowanie do skoku lub uskoku. Bedzie git :)

Napisano

Prawa pierś (kolesia) powinna być nieco uniesiona, bo prawa dłoń jest podniesiona do góry, więc mięsień się kurczy, lewa za to powinna być bardziej wybrzuszona niż prawa i opadać lekko w dół.

Btw. bardzo podobałoby mi się, gdyby w miejscach zrostu skóry z materiałem nieorganicznym widać było obumierającą (czerwoną, fioletową, czarną) skórę.

Hmm.... przymierzasz się do zwycięstwa?? :> :)

Napisano

xeav- to ze wyglada szczegulowo to nie znaczy ze jest tego duzo, ale troche czasu nad tm spedzilem trzeba przyznac

Reanimator-yhy

Knysha-dzieki wielki, troche przerobilem twoja koncepcje ale jakbys mial jescze jakies uwagi to mam oczy szeroko otwarte

M@Ti-zeczywiscie dzieki :], nigdzie tam nie ma miejsca zrostu mechaniki ze skora, wszytko jest full natural :]

ale zrobie mu jakies odgniaty w miejscach styku

 

pozdro

 

co sadzicie o tej pozycji ? bo juz przydalo by sie texturki porobic

1w6ym.jpg

Napisano

Gratuluje nominacji i urodzin ziou:), co do pracki to dobrze jak jego glowa jest bardziej odchylona lekko do tylu, #102 jest dla mnie najbardziej dynamiczne, wedlug mnie :D

Napisano

Oj, ładna teksturka ale mięśnie lewego ramienia aż piszczą o kilka szybkich ruchów myszką ;) Btw. to z Zbrusha, czy dalej max (jeśli było napisane gdzieś wcześniej to wybacz - poprostu czytam od pewnego momentu :)

Napisano

materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury materialy textury

51du.jpg

Napisano

masakrator! No tekstura skory i model wymiataja. Mam nadzieje ze zdazysz skonczyc. Jak dla mnie jedna z najlpeszych pracek w tej bitwie.

Napisano

Tak szybko wpadłem zajrzeć co u mojego faworyta słychać i patrząc na ostatni obrazek skojarzyłem to coś z tyłu z suszarką do włosów.. Dodaj troszkę jakichś kolców do tego, albo zmień kształt, bo wbrew pozorom skojarzenia (lub ich brak) to to połowa sukcesu :). A tak poza tym to podziwiam - model i tekstulki rUl3Zzz!!

Napisano

Shit, szkoda, ze się z tym za Chiny nie uporasz do końca bitwy, ale jak to dokończysz po bitwie, to będziesz miał naprawdę dobrą pracę w portfolio.

Ciekawi mnie jak zrobisz tego stworka na drzewie...

Napisano

a mi to sie kojaze bardziej z radiatorami, albo z zasilaczem z kompa, czyli jest w normie. rzeczywiscie model i tex sa na bardzo wysokim poziomie, szkoda ze zryw byl tak pozny, bo mogla by byc to praca z top3, nooo chyba ze nas jesczze zaskoczysz heheheeh masz jeszcze sporo czasu: ], pozdrawiam i respekt:]

Napisano

potraktuję to jako komplement ;)

Pracuj, pracuj - niech moc renderfarmy będzie z tobą :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności