Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 244
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A ja nie obwijajac w bawelne powiem co czuje ...

 

Pracka ma ogromny potencjal niestety gdy ja wlaczam widze jakies kaktusy oraz badyle nic wiecej.

 

Potworki gina w tym calym ogromie rzeczy ktore sa zbedne ... oswietlenie calkowicie mi nie podchodzi chodzi mi o same oswietlenie wyrzutni i potworkow reszta tla jest fajna.

Niestety braknie obiektow na ktorych mozna skupic uwage przezco moje oczka ida na zamek ktory powiedzmy sobie otwarcie nie powala.

 

Moze postaraj sie wyplewic te kaktusy przynajmniej przy tych wyrzutniach i zaspic je trawa dodac troche zroznicowanego swiatla i poprawic model zamku chociaz troche albo displejs zeby bylo wiadomo ze jest on z kamienia.

 

Wiem ze jeszcze masa rzeczy sie zmieni i jest to dopiero wstepny render ale mowie co czuje :)

Napisano

KLICEK - święte słowa

Jak dla mnię to to nawet pasuje tylko gdyby postawiś tą katapulte na pierwszy plan tak by stworek odrazu walił po oczach oraz obok niej dać kolejnych, jednego do odpalania a reszte stojących w kolejce to mogło by być lepiej a i oświetlenia mi jak najbardziej odpowiada jedynie klosz lampy jest chyba za ciemny

Napisano

Niestety czasu na większe przeróbki raczej już nie mam, bo mnie nie będzie przez miesiąc, i komputera przez ten czas jednak nie będe miała.

Napisano

hehe, no no slicznie, bardzo ale to bardzo podobami sie klimat, siakis taki bajkowo mroczny, niby mnustwo kolorow rozswiecone i piekne ale czai sie tu jakies zlo: ], co do modeli to sam nie wiem, niby niezbyt mi pasuja takie oble ksztalty katapulty i tej armaty, wygladaja jak bys nei miala na nie pomyslu, ale po zlozeniu wszystkiegow kupe calkiem ladnie sie to zgrywa, jednym slowem widzi mi sie tu bardzo ladna praca,,, pozdrawiam: ]

Napisano

no bo mi się renderował 8 godzin zamiast oczekiwanych czterech.

wyplewione, zastanawiam się czy dać kilka pojedynczych trawek w kąty, czy zostawić jak jest.

 

scena078qb.th.jpg

Napisano

Jak dla mnie to jest rewelacja a taka pustkowie bez traw dodaje klimatu mrocznego ja bym zostawił tak jak jest po prostu wypaśnie :] pozdrawiam serdecznie

Napisano

No cóz Aniu,mam bardzo mieszane odczucia. Wg mnie "przerost formy nad treścią".

IMHO Pierwsze wrazenie -to nic nie widać jakis straszny balagan ,formy zlewaja sie w jedna masę.Pierwszy plan jest bardzo niekształtny i malo wyeksponowany.Brakuje głębi.

drugie wrazenie lepsze jak zaczynam sie wpatrywac w szczegóły ,widac wiecej.

Po pierwszych renderach spodziewałem sie wiecej.

Sam pomysł plastyczny poszczególnych elementów jest super ale...

Napisano

Aniu - ja bym dodał na środku koło zamku jakąś fosę z wodą bo to miejsce jest stworzone do tego (w/g mnie of kors) trawki w rogach też możesz dać ale nie za dużo. Okienka w zamku bym rozświetlił. pozdrawiam

p.s. sorry że bazgram po Twoim obrazku

edit- zrobiłem jeszcze 2 wersję :) (nudzę się w pracy) i katapultę z lewej strony obniżyłem , dodałem wodę dookoła zamku i opary dymu/mgły

Napisano

Jaras, fajnie, zes to przedstawil, IMO lepiej, Aniu, moze pojsc w tym kierunku, swiatelka i fosa, reszta jak chcesz :)

Mam tez jeszcze jedno pytanko.. kto obsluguje te maszyny? rozumiem, ze organiczne ale tez myslace? z ta katapulta to jeszcze sie wystrzeli ale ten z dziala to juz chyba raczej nie :)

pozdrawiam

cudna pracka, ja osobiscie lubie ten balagan, widac, ze cos sie dzieje.

Napisano

jaras madrze prawi ale wtedy potrzeba zmienic tlo chmurek na inne take ktore ma jasne od dolu, jakis wschod albo cos, bo jesli bedzie tyle koloru w scenie to tlo za bardzo bedzie sie odcinalo od reszty. pozdro

 

EDIT: hmmm chociaz moze i nie, tak tez jest spoko: ]

Napisano

Jaras dzięki, spróbóję to zrobić, zwłaszcza światła, fosę chyba też, jedyne co to armaty na pewno przesuwać nie będę, ponieważ musiałabym zmieniać ziemię która jest dopasowana do armaty, oraz teksture ziemi która również jest dopasowana.

edit: scena już teraz jest przepełniona, czy fosa nie pogorszy sprawy?

 

Wesoledi zastanawiałam się nad dodatkowymi potworkami które by wystrzeliły tamtego z armaty, ale skoro już teraz renderuje się 8 godzin, to wole go nie nadwyrężać za bardzo bo się nie wyrobi.

Napisano
...edit: scena już teraz jest przepełniona, czy fosa nie pogorszy sprawy?

odbicie w wodzie ozywiłoby scenkę w/g mnie - tak samo jak i światełka w oknach. Zrobisz jak chcesz - ... ale ja bym dał wodę :)

Napisano

No i jest prawie fajnie tylko, że...

Światła, tu jest problem. Wieża i drzewo po prawej są oświetlone genialnie. Niestety pierwszy plan jakoś dziwnie nie pasuje oświetleniem do pozostałych elementów. Po lewj stronie powstała teraz taka dziwna bezbarwna plama bez wyrazu odcinająca się od reszty. Być może rady Jarasa coś tu pomogą. A może wystarczy vreyowy displace na podłoże. I parę trawek zamiast kamieni. I jeszcze jedno; katapulta po prawej w głębi jest zbyt wyraźna i przez to widać, że jest to model bez detali(bardzo prosty). No i światełka w okach zamku żółte lepiej pasują do klimatu.

Napisano

No i ladnie, ladnie :D

 

Fajnie tylko ja bym lekko przyciemnil to swiatlo w oknach(troszke) bo odwraca troche uwage od stworkow...

 

Avanger, mysle ze ci przypomina cebule

Napisano

Ania - fajnie że spodobał Ci się pomysł z wodą , może tylko jakby więcej zamku się w niej odbijało ? Kamyczki po lewej na dole troszkę odstają kolorystycznie od podłoża no i to co asfalton - okienka troszke za mocno świecą. Natomiast promyki zza chmur - miodność :) pozdrawiam

 

edit - zrobiłem mniej więcej to o czym napisałem i załączam obrazek. Dodatkowo przyciemniłem troszkę rogi całego obrazka

Napisano

serwusik aniaC, bardzo przyjemnie to wyglada.

Chwile trwalo zanim znalazlem na obrazku tytulowego stwora :) - moze sie za bardzo zlewa z otoczeniem - a moze to wręcz zaleta - jak maskowanie u pantery :))) - tak, czy siak - bardzo fajne :)

Napisano

czegoś tu brakuje... chyba ruchu...scenka wygląda jakby stwory niesforne do ataku dopiero się szykowały...

ale od strony technicznej jest dobre...

sam klimacik smieszno-mroczny bardzo mi się podoba...

...także gód for ju & kip łorking

Napisano

Jaras dzięki, dopiero teraz widzę edit, przyciemniłam tymczasem okna trochę, a nad resztą posiedzę już po nominacjach.

 

dziękuję wszystkim za komentarze.

 

mam nadzieję że mi się jeszcze uda coś poprawić, ale też mam tej sceny już serdecznie dosyć.

Napisano

Bardzo fajna praca, mam jednak pare uwag : przydaloby sie wrzucic jakas postac na pierwszy plan dla poprawienia kompozycji bo narazie to dziwnie kompozycyjnie to wyglada, przydalyby sie jakies łodzie, albo jakies inne obiekty by nie bylo takiej pustki w miejscu gdzie jest woda. Jak to poprawisz to bedziesz w scislej czolowce, przez nominacje przejdziesz wiec bedzie troche czasu by poprawic pare niedociagniec :)

Napisano

mniej wiecej 200 000 faces (bez meshsmootha)

siatka tu

neu13so.th.jpg

niestety nie mam teraz prawie wogle czasu na to, wiec duzych zmian (dodatkowych objektow) nie bedzie.

Napisano

w pierwszym poscie podmienilam na wersje z poprawionymi kamieniami z przodu, juz tak zostanie poniewaz nie mam czasu dlubac tego dalej, uznalam za skonczone i wreszcie koniec. bezbledne nie bedzie tak czy tak, chocbym jeszcze dziesiec lat nad tym siedziala.

Napisano

Fajny klimacik pracki... no, no - zapowiada się zaciekła bitwa o stołki :D :p




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności