bojar Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Witam i się przyłanczam oto moje założenia : "Deadth machine" będzie istotą z piekła rodem, demonem stworzonym przez nieuniknioną przyszłość, mrocznym posłańcem, stworzonym tylko w jednym celu, eksterminacji ludzkości. Jest to maszyna łącząca w sobie zmutowanego wirusa, części ludzkiego ciała i technologie podziemnej cywilizacji , pod ezgzo szkieletem. Maszyna będzie walczyć w mrocznym mieście lub już po walce, będzie doglądać swego dzieła. Kostucha przyniej to bajka :) Pozdrawiam i życze wszystkim powodzenia !!!!
Ania Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 powodzenia ci życzę i żeby to miasto nie było zbyt mroczne (ma być coś widać)
bojar Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 Hejka z braku czasu maźnołem cosik to jest narazie szkielet jeszcze w fazie projektowania :) po wekandzie może uda mi się doś doskrobać pozdro
pomiot Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 tak trochę cuś jak evangelion... tego anioła nie udało się im najwidoczniej zatrzymać hehe
Paul_PL Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Przyznaję ,ze póki co nie za bardzo mogę sie rozeznać w tym szkicu...Czekam na więcej:)I oczywiście powodzenia! :)
Ania Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 na następny raz poproszę mniejszy szkic, bo mi sie na monitor nie mieści. po zmniejszeniu rozdzielczosci rozpoznałam że wygląda na razie całkiem przyzwoicie.
bojar Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Witam oto nowy mazak :) piszcie co i jak pozdro
bojar Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Sorki cos mi się pokiełbasiło i nie dałem linka oto on :)
sir_Bols Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 rozumiem ze to maszyna ekologiczna... 100% z recyclingu ;).... no jak na moj gust to niewyglada za ciekawie... brak jakiegos konkretnego pomyslu... zlepek zlomu... no ale moze innym sie spodoba...
Paul_PL Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Mam nadzieję ,ze starczy Ci wiedzy i ciepliwości na wyjonanie tego modelu...wygląda bardzo skomplikowanie.
bojar Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 sir_Bols -> dzięki za szczerość :) wiem że to tak wygląda jakby nie było zaplanowane ale jest prawie każda jego część :) i to nie jest złom, no prawie ;) ale grunt że działa a oto nowe oblicze bardziej nowoczesne :) pozdro
LHT Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Z tego co widze wynika, że to będzie zlepek ostrzy. Jeśli dobrze to wykonasz to może być ciekawie. Patrze długo na głowe i nic nie moge rozeznać ;-) jakaś słoniowata ale źle nie wygląda. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale patrząc na szkic wiele musze sobie dowyobrażać. Pozdrawiam
bojar Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 Witam wreszcie znalazłem ciut czasu na wstępny model głowy ... oto on
Ania Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 wreszcie coś się tu zaczeło dziać zygzaki na pysku dziwnie wyszły, oprócz tego ok, czekam na więcej.
JmTm00 Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Jak dla mnie zapowiada sie calkiem niezle to "zmutowane, zabijajace wszystko co mu stanie na drodze cos" Podoba mi sie pomysl ze skladaniem wielu elementów w jeden,hm...organizm?;] Chcialoby sie juz zobaczyc jakies wstepne modele,eh. Powodzenia
bojar Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 Zaczne od Ciebie Aniu C jestem Ci bardzo wdzięczny wiesz za co :) co ja bym bez Ciebie zrobił ... jmtm00 ciesze się że lubisz taie klimaty a co do modelu to prosze włala :) ...
JmTm00 Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 ...Fajnie sie zapowiada, rozumiem ze to wczesna wersja jeszcze wiec na brak detali poki co nie ma co narzekac, podoba mi sie baardzo szkicowo zarysowana "twarz", niby niewyrazna a jakis taki zlowrogi wyraz ma. Mam tylko takie male watpliwosci co do miednicy postaci, jak na moj gust jest za malo "trojwymiarowa"...jak jeszcze teksturki dojda...
Ania Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 prawie symetryczne nogi, lepiej zrob różnorodne jak reszte. z prawej ręki nici, zmień. lewa ręka przypomina zredukowaną kuszę, moim zdaniem lepiej jednak jakieś pazury. ale podoba mi się, bardzo rzadko widać ten rodzaj modelingu.
Gość Bad Moon Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 no widze że się rozkręcasz :D, powodzenia, i wielkie dzięki za linka
bojar Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Napisano 14 Lipiec 2005 ciesze się że się przydał :) a oto pierwsze detale :
bojar Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 A tu nowe teraz postaram się o jakieś teksturki :) Ps. Komentarze miło widziane :)
DonVito Corleone Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 noooo bardzo lande :) i oginalne, a moglbyc dac zblizenia na szczegoly, np na bron itp, bo z daleka wyglada imponujaco
Gość Bad Moon Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 jak już wspominałem od razu skojarzyło mi się z biomechaniczną twórczością Gigera, mojego ulubionego artysty, więc ocena tego modelu w moim mniemaniu jest oczywista :D
JmTm00 Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 No nie no, fajnie zes ta postac "podziurawil". Jak na moj gust, moze nie wszystkie czesci powinienes "grawerowc" bo sie troszke robi balagan, no ale jezeli postac ma byc ze "smietnika" to w sumie czemu by nie,hm.... Mam nadzieje ze masz pomysl na tekstuki (szczegolnie jestem ciekaw w co "przyodziejesz" te grawerowane czesci?) czyzby metal?
bojar Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 witam i dziękuje za komentarze (jmtm00,Bad Moon) :) oto moja teksturka to jest pancerz z wytłoczeniami w zbroji (egzoszkielecie) i tkanka po nim :) prosze o twórczą krytyke
BorsuK Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 non no fajniusna pracka :> mi sie podoba :] szczegolowa ... ciekawe texturki ;> fajnie wszystko wygląda :] czekam z niecierpliwoscia na koncowy wynik pracki ;]
ArTooRo Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 Przyznaję, że bardzo ciekawie sobie poradziłeś z wymodelowaniem tego co było na szkicu. Dla mnie owy szkic był dosyć nieokreśloną abstrakcyjną formą i ową abstrakcyjność udało Ci się oddać w modelu. Popracuj jednak nad teksturami - te, które są strasznie zakrywają szczegóły w które włożyłeś tyle pracy - przemyśl je dobrze, a podniesiesz atrakcyjność modelu. Wydaje mi się, że używasz tekstur, które można by przypasować do jakiegokolwiek modelu - postaraj się robić tekstury pasujące każda do jednej konkretnej części - w tym tkwi magia teksturowania moim skromnym zdaniem :) Pozdrawiam i życzę dalszej owocnej pracy!
Ania Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 zgadzam się z Artooro co do tekstur, ale model fajny. troche nie podoba mi się kula, jest troche zbyt regularna, wykrzyw jej jakiegoś kolca, innego powiększ, pomniejsz, myślę że będzie lepiej. oświetlenie dokładnie od przodu często źle wpływa na efekt, wiem że to jeszcze nie jest końcowe oświetlenia, mówie tak dla dalszej pracy.
kliment woroszyłow Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 O jezu miłosierny....istotnie...kostucha przy tym to podlotek...klimaty nie moje...ale dreszcz mnie przeszył na wskroś....i ty to z głowy czyli z niczego??? :D POWODZENIA! bede tu jednak zaglądał.
JmTm00 Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Teraz z teksturkami to inna para kaloszy jest! Koniecznie zostaw te "strupki" na pancerzu (moim zdaniem). "Bebechy" prosza sie o zroznicowanie kolorystyczne, ale rozumiem ze to wczesna wersja...Zaczyna sie robic bardzo upiornie, i wlasnie o to chodzi. Zeby nie powtarzac Ania C i ArTooRo dobrze radza (szczegolnie swiatlo pozwoli ci "zarysowac" bryle obiektu), nie zaprzestawaj!
LHT Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 No jestem mile zaskoczony, uzębienie budzi respekt ;-) fajny chaotyczny projekt, texturka tylko kuleje, może lepiej udeżyć w połyskujące grawerowane metale Pozdrówka
RK Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 Model wyszedł bardzo fajnie- ma klimat, charakter i wszystko co model mieć powinien, za to materiały- moim zdaniem- wszystko popsuły. Zamazały wszystkie kształty dokumentnie, nic niczego nie podkreśla ani nie wybija. Może to moje prywatne skrzywienie ale na Twoim miejscu zacząłbym materiały od nowa bo model jest tego wart- i tyle.
pomiot Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 dokładnie.. modelik to wymysł prawdziwie szalonego modelarza :) niezły i dlatego nie leń sie z fajnymi texturkami :) teraz czekam na niezłe i równie "szkaradne" texturki peace
Cruzh3r Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 ogolnie nawet fajny pomysł, tylko ta ręka. Wygląda jakby ktoś ją uciął, a face zrobił sobie z włosów pod pachami dredy i maczał codziennie we krwi;)
bojar Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 witam po dość długiej przerwie :) ArTooRo dzięki za podpowiedź prosze o ocene nowej wersji :) Ania C kulka poprawiona kliment woroszyłow dzięki i mam nadzieje że Cię nie zawiode jmtm00 światło będzie zupełnie inne w nocy a teksturki są nowe LHT dzięki za komentarz :) juz poprawiam RK masz racje jak inni pracuje nad tym właśnie pomiot jak wyżej :) Cruzh3r te "dredy" będą bardzo gęste i będą siały postrach jeszcze zobacczysz ;) Dziekuje wszystkim za komentarze i zapraszam do oceny moich nowych wypocin :
bojar Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 Oto tekturki wersja 3 :) bardzo prosze o komentarze ... pozdrawiam
pomiot Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 do jego mięska mógłbyś domalować jakieś elementy białej tkanki by wyglądały jak prawdziwe mięcho, jakieś ścięgna itp... rzuc okiem na jakiegoś obranego ze skóry ludzika z książki anatomicznej a będziesz wiedział o co mi chodzi
LHT Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 hehehe wygląda jakby uciekł ze średniowiecznej zbrojowni. Rzeczwiście, pasowało by jeszcze dopracować "mięsne" części modelu, jakieś zwisające flaki by się przydały. Na rogach/kolcach brak płynności bryły ale pewnie to poprawisz. Nie rozumiem prawej ręki, ja widze w tym miejscu wielki koso-hak do urywania błów;-)
kliment woroszyłow Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 pomysł ze zwisającymi flakami mi sie podoba..moze istotnie wymodeluj w miejscu "brzucha" np. jelitka :) to by oczywiscie sugerowało ze takie cos wobec tego trawi...a skoro trawi to cos żre...nie przychodzi mi do głowy co prawda co takie cos mogłoby zreć...bo trawe to napewno nie...brrr!
bojar Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 macie racje z tymi flaczkami dorobie je a tymczasem scenka w całej okazałości sorki ze tak pozno ale mnie nie było słonce mnie wezwało :) oto on i mam nadzieje ze nie za ciemny ;) komentarze mile widziane
bojar Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 Jednak za ciemna ta wersja (znowu pzez lcd :() oto nowa jasniejsza (poprawiona na ctr 14" z 1998 :) ) u ziomka Tomka :D
ZiBi_PL Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 strasznie to wszystko sie zmywa ze soba ;/ malo widac. trzeba naprawde sie skupic na tym. a praca powinna odrazu przykuc uwage na czyms ciekawym
bojar Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 ZiBi_PL masz racje oto nowsza wersja poprawiłem troche ogolna kolorystyke ale dalej nie wiem coś mi nie pasuje :(
bojar Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 Poprawki ciąg dalszy dodałem jeszcze zniszczen pare :)
hkropinski Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 budynek koło potwora jest nierealnie poniszczony. gdyby był tak mocno zniszczony to wkilka sekund by się rozpadł przy takich "warunkach pogodowych" jakie przedstawiłeś. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi