Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

... Woła przerażony pilot A-10 gdzieś w niezidentyfikowanym rejonie przestworzy.

 

Końcowy obraz bedzie skłądał się z dwóch ujęć. Głównego, dużego, na którym widoczny będzie ten właśnie A-10 wypuszczający flary przed nieprzyjacielskim pociskiem (podobna scena była w intrze do Falcona 4.0), i małego, gdzieś w rogu ładnie skomponowanym, ukazującym fragment kokpitu tejze wrogiej maszyny który w sposób oczywisty będzie "mówił", że pocisk został odpalony.

 

Teraz haczyk. :) Nie będę się silił na fotorealizm, wręcz przeciwnie, całość zostanie zrealizowana w konwencji Non-Photo Realistic Shaderów. Dodatkowo wspomagana bedzie przez typowo komiksowe "odgłosy" (typu "Iiiiiii" dla zablokowanego celu, etc. - oczywiście w komiksowej stylistyce).

 

Tyle tematem wprowadzenia. Pierwszy zwykły render, siatka i pierwsze próby NPR shadera poniżej.

 

May the Force be With Me. :)

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. sam nie wiem jak na to wpadłem. Na początku miałem właśnie pomysł z oknami komiksu ale jakoś mi odeszło. Więc skoro ty będziesz się w to bawił to na pewno tu jeszcze wpadnę. Powodzenia.

Napisano
No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów.

 

Bynajmniej, komiksów prawie w ogóle nie czytam. Za to szukając weny na Bitwę natknąłem sie na screeny z gry XIII no i.. czy musze mówić coś więcej? ;)

Napisano

Zapowiada sie niezle, korzystasz z Illustrate! ? Ma multum opcji jesli chodzi o shaderki do tego typu scen, wiele mozna z niego wycisnac :).

 

Mysle, ze najwazniejsza bedzie tutaj dynamiczna kompozycja, Simple_man podsunal fajny pomysl z oknami komiksu, czesc mysliwca moze np. wystawac poza okienko :).

 

GL :).

Napisano

Tak, Illustrate! to podstawa. :)

 

I faktycznie, dynamizm jest tu konieczny, będę musiał przerobić kilkanaście testowych ujęć które mam obecnie w głowie.

 

A tu kolejne renderki. Bryła A-10 jest już gotowa, teraz czas na "troche" detali. ;)

Napisano

Guziec fajna rzecz, ale mam pewne watpliwosci co do jego sylwetki, choc moge sie mylic, IMO nos powinien byc bardziej tepy, kadlub szerszy a silniki wieksze, hmmm to chyba nie jest maszyna zbyt szybka. Nie wiem, fajnie by bylo gdyby samolot byl wiernie odwzorowany,,, pozdro

Napisano

..noo brakuje tego z czego znany jest A -10 czyli dzialka GAU 6 - to ono sprawia ze nosek jest, jak zauwazyl KoMic, "tepy"...fakt ze inne elementy nie wygladaja jak te w pierwowzorze ale to mozna zawsze wytlumaczyc komiksowa stylistyka...no ale dzialko musi byc-to esencja tego fruwadla :)

Napisano

poprafka: to działko to siedmiolufowe, obrotowe GAU-8 Avenger kalibru 30mm:) produkowane przez bogajże General Electric, najpotężniejsza broń tego kalibru. ok 5000 pocisków HE/I lub DUC na minutę. Oś lufy działka jest odchylona o kilka stopni od pionu ponieważ inaczej ogromna siła odrzutu powodobwałaby anomalie w locie A-10. Anyways... fajny model:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności