Karrde Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 ... Woła przerażony pilot A-10 gdzieś w niezidentyfikowanym rejonie przestworzy. Końcowy obraz bedzie skłądał się z dwóch ujęć. Głównego, dużego, na którym widoczny będzie ten właśnie A-10 wypuszczający flary przed nieprzyjacielskim pociskiem (podobna scena była w intrze do Falcona 4.0), i małego, gdzieś w rogu ładnie skomponowanym, ukazującym fragment kokpitu tejze wrogiej maszyny który w sposób oczywisty będzie "mówił", że pocisk został odpalony. Teraz haczyk. :) Nie będę się silił na fotorealizm, wręcz przeciwnie, całość zostanie zrealizowana w konwencji Non-Photo Realistic Shaderów. Dodatkowo wspomagana bedzie przez typowo komiksowe "odgłosy" (typu "Iiiiiii" dla zablokowanego celu, etc. - oczywiście w komiksowej stylistyce). Tyle tematem wprowadzenia. Pierwszy zwykły render, siatka i pierwsze próby NPR shadera poniżej. May the Force be With Me. :)
kubi Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Komiksowa stylistyka brzmi ciekawie, może być nieźle. Powodzenia!
Simple_man Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. sam nie wiem jak na to wpadłem. Na początku miałem właśnie pomysł z oknami komiksu ale jakoś mi odeszło. Więc skoro ty będziesz się w to bawił to na pewno tu jeszcze wpadnę. Powodzenia.
Karrde Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. Bynajmniej, komiksów prawie w ogóle nie czytam. Za to szukając weny na Bitwę natknąłem sie na screeny z gry XIII no i.. czy musze mówić coś więcej? ;)
Proto Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Zapowiada sie niezle, korzystasz z Illustrate! ? Ma multum opcji jesli chodzi o shaderki do tego typu scen, wiele mozna z niego wycisnac :). Mysle, ze najwazniejsza bedzie tutaj dynamiczna kompozycja, Simple_man podsunal fajny pomysl z oknami komiksu, czesc mysliwca moze np. wystawac poza okienko :). GL :).
Karrde Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 Tak, Illustrate! to podstawa. :) I faktycznie, dynamizm jest tu konieczny, będę musiał przerobić kilkanaście testowych ujęć które mam obecnie w głowie. A tu kolejne renderki. Bryła A-10 jest już gotowa, teraz czas na "troche" detali. ;)
KoMic Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Guziec fajna rzecz, ale mam pewne watpliwosci co do jego sylwetki, choc moge sie mylic, IMO nos powinien byc bardziej tepy, kadlub szerszy a silniki wieksze, hmmm to chyba nie jest maszyna zbyt szybka. Nie wiem, fajnie by bylo gdyby samolot byl wiernie odwzorowany,,, pozdro
eco Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 ..noo brakuje tego z czego znany jest A -10 czyli dzialka GAU 6 - to ono sprawia ze nosek jest, jak zauwazyl KoMic, "tepy"...fakt ze inne elementy nie wygladaja jak te w pierwowzorze ale to mozna zawsze wytlumaczyc komiksowa stylistyka...no ale dzialko musi byc-to esencja tego fruwadla :)
BlackTalon Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 poprafka: to działko to siedmiolufowe, obrotowe GAU-8 Avenger kalibru 30mm:) produkowane przez bogajże General Electric, najpotężniejsza broń tego kalibru. ok 5000 pocisków HE/I lub DUC na minutę. Oś lufy działka jest odchylona o kilka stopni od pionu ponieważ inaczej ogromna siła odrzutu powodobwałaby anomalie w locie A-10. Anyways... fajny model:)
eco Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 ...ups - faktiko :) hehe... i moja ulubiona fota :)
Rekomendowane odpowiedzi