Napisano 23 Czerwiec 200519 l ... Woła przerażony pilot A-10 gdzieś w niezidentyfikowanym rejonie przestworzy. Końcowy obraz bedzie skłądał się z dwóch ujęć. Głównego, dużego, na którym widoczny będzie ten właśnie A-10 wypuszczający flary przed nieprzyjacielskim pociskiem (podobna scena była w intrze do Falcona 4.0), i małego, gdzieś w rogu ładnie skomponowanym, ukazującym fragment kokpitu tejze wrogiej maszyny który w sposób oczywisty będzie "mówił", że pocisk został odpalony. Teraz haczyk. :) Nie będę się silił na fotorealizm, wręcz przeciwnie, całość zostanie zrealizowana w konwencji Non-Photo Realistic Shaderów. Dodatkowo wspomagana bedzie przez typowo komiksowe "odgłosy" (typu "Iiiiiii" dla zablokowanego celu, etc. - oczywiście w komiksowej stylistyce). Tyle tematem wprowadzenia. Pierwszy zwykły render, siatka i pierwsze próby NPR shadera poniżej. May the Force be With Me. :)
Napisano 23 Czerwiec 200519 l No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. sam nie wiem jak na to wpadłem. Na początku miałem właśnie pomysł z oknami komiksu ale jakoś mi odeszło. Więc skoro ty będziesz się w to bawił to na pewno tu jeszcze wpadnę. Powodzenia.
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. Bynajmniej, komiksów prawie w ogóle nie czytam. Za to szukając weny na Bitwę natknąłem sie na screeny z gry XIII no i.. czy musze mówić coś więcej? ;)
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Zapowiada sie niezle, korzystasz z Illustrate! ? Ma multum opcji jesli chodzi o shaderki do tego typu scen, wiele mozna z niego wycisnac :). Mysle, ze najwazniejsza bedzie tutaj dynamiczna kompozycja, Simple_man podsunal fajny pomysl z oknami komiksu, czesc mysliwca moze np. wystawac poza okienko :). GL :).
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Autor Tak, Illustrate! to podstawa. :) I faktycznie, dynamizm jest tu konieczny, będę musiał przerobić kilkanaście testowych ujęć które mam obecnie w głowie. A tu kolejne renderki. Bryła A-10 jest już gotowa, teraz czas na "troche" detali. ;)
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Guziec fajna rzecz, ale mam pewne watpliwosci co do jego sylwetki, choc moge sie mylic, IMO nos powinien byc bardziej tepy, kadlub szerszy a silniki wieksze, hmmm to chyba nie jest maszyna zbyt szybka. Nie wiem, fajnie by bylo gdyby samolot byl wiernie odwzorowany,,, pozdro
Napisano 27 Czerwiec 200519 l ..noo brakuje tego z czego znany jest A -10 czyli dzialka GAU 6 - to ono sprawia ze nosek jest, jak zauwazyl KoMic, "tepy"...fakt ze inne elementy nie wygladaja jak te w pierwowzorze ale to mozna zawsze wytlumaczyc komiksowa stylistyka...no ale dzialko musi byc-to esencja tego fruwadla :)
Napisano 28 Czerwiec 200519 l poprafka: to działko to siedmiolufowe, obrotowe GAU-8 Avenger kalibru 30mm:) produkowane przez bogajże General Electric, najpotężniejsza broń tego kalibru. ok 5000 pocisków HE/I lub DUC na minutę. Oś lufy działka jest odchylona o kilka stopni od pionu ponieważ inaczej ogromna siła odrzutu powodobwałaby anomalie w locie A-10. Anyways... fajny model:)