Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

... Woła przerażony pilot A-10 gdzieś w niezidentyfikowanym rejonie przestworzy.

 

Końcowy obraz bedzie skłądał się z dwóch ujęć. Głównego, dużego, na którym widoczny będzie ten właśnie A-10 wypuszczający flary przed nieprzyjacielskim pociskiem (podobna scena była w intrze do Falcona 4.0), i małego, gdzieś w rogu ładnie skomponowanym, ukazującym fragment kokpitu tejze wrogiej maszyny który w sposób oczywisty będzie "mówił", że pocisk został odpalony.

 

Teraz haczyk. :) Nie będę się silił na fotorealizm, wręcz przeciwnie, całość zostanie zrealizowana w konwencji Non-Photo Realistic Shaderów. Dodatkowo wspomagana bedzie przez typowo komiksowe "odgłosy" (typu "Iiiiiii" dla zablokowanego celu, etc. - oczywiście w komiksowej stylistyce).

 

Tyle tematem wprowadzenia. Pierwszy zwykły render, siatka i pierwsze próby NPR shadera poniżej.

 

May the Force be With Me. :)

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Komiksowa stylistyka brzmi ciekawie, może być nieźle. Powodzenia!

Napisano

No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów. sam nie wiem jak na to wpadłem. Na początku miałem właśnie pomysł z oknami komiksu ale jakoś mi odeszło. Więc skoro ty będziesz się w to bawił to na pewno tu jeszcze wpadnę. Powodzenia.

Napisano
  • Autor
No to chyba mamy do czynienia z fanem komiksów.

 

Bynajmniej, komiksów prawie w ogóle nie czytam. Za to szukając weny na Bitwę natknąłem sie na screeny z gry XIII no i.. czy musze mówić coś więcej? ;)

Napisano

Zapowiada sie niezle, korzystasz z Illustrate! ? Ma multum opcji jesli chodzi o shaderki do tego typu scen, wiele mozna z niego wycisnac :).

 

Mysle, ze najwazniejsza bedzie tutaj dynamiczna kompozycja, Simple_man podsunal fajny pomysl z oknami komiksu, czesc mysliwca moze np. wystawac poza okienko :).

 

GL :).

Napisano
  • Autor

Tak, Illustrate! to podstawa. :)

 

I faktycznie, dynamizm jest tu konieczny, będę musiał przerobić kilkanaście testowych ujęć które mam obecnie w głowie.

 

A tu kolejne renderki. Bryła A-10 jest już gotowa, teraz czas na "troche" detali. ;)

Napisano

Guziec fajna rzecz, ale mam pewne watpliwosci co do jego sylwetki, choc moge sie mylic, IMO nos powinien byc bardziej tepy, kadlub szerszy a silniki wieksze, hmmm to chyba nie jest maszyna zbyt szybka. Nie wiem, fajnie by bylo gdyby samolot byl wiernie odwzorowany,,, pozdro

Napisano

..noo brakuje tego z czego znany jest A -10 czyli dzialka GAU 6 - to ono sprawia ze nosek jest, jak zauwazyl KoMic, "tepy"...fakt ze inne elementy nie wygladaja jak te w pierwowzorze ale to mozna zawsze wytlumaczyc komiksowa stylistyka...no ale dzialko musi byc-to esencja tego fruwadla :)

Napisano

poprafka: to działko to siedmiolufowe, obrotowe GAU-8 Avenger kalibru 30mm:) produkowane przez bogajże General Electric, najpotężniejsza broń tego kalibru. ok 5000 pocisków HE/I lub DUC na minutę. Oś lufy działka jest odchylona o kilka stopni od pionu ponieważ inaczej ogromna siła odrzutu powodobwałaby anomalie w locie A-10. Anyways... fajny model:)

Napisano

...ups - faktiko :)

hehe... i moja ulubiona fota :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.