Jump to content

Scena 3D: Pokoik


Recommended Posts

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Materiały:

Najbardziej w oczy razi shader mebli, tekstura jest ok ale brakuje tego "czegoś"

Podłoga także wmagała by bumpa (tak jak meble) no i jakis refleksów

 

Światło:

Nie wiem jak to oświetlałeś ale nie jest to przekonywujące. Mysisz podkrecić dark multi tak do 2 ok. mysle a light do 1,6. Kolory świateł i ich intensywnośc jest także ma wpływ.

 

Pokaż screen by można zobaczyć jak ustawiłeś światło.

 

Nie mówiez że jest paskudnie ale jeśli posiedział być nad tym jeszcze 1-2 dni to napewno było by lepiej.

Link to comment
Share on other sites

Cały problem w tym, że stracilem plik i nie mogę już nad tym popracować :( (nawet dokładnie nie pamiętam ustawień, przed trzema miechami to dziergałem). Robie inną scenkę tak że postaram się ją na dniach wrzucić. Co do podłogi i mebli to faktycznie racja. Dzięki za podpowiedź uwzględnie sobie przy następnych prackach.

Link to comment
Share on other sites

Niezgorsze modele sprzętu elektronicznego.

Praca dobra choć nieco smutny klimat.

 

Zdecydowanie najgorzej wygląda krzesło - jak wklejone w PSie.

Tekstura słoi drewna na meblach sie powtarza.

No i chyba z klamką przy oknie jest coś nie tak.

Link to comment
Share on other sites

Poza beznadziejnym krzeslem jest swietnie, nie wiem czemu sie czepiaja tego swiatla, jest przeciez jak najbardziej naturalne - przynajmniej nie swieci slonce jak na wiekszosci viz ;) I ogolnie lapie klimat takiego pokoju w bloku. Brafo

Link to comment
Share on other sites

z tym oswietleniem to chyba nieco przesadzacie, wg mnie jest nawet ok

jesli mialbym sie czegos przyczepić to samych mebli w pierwszym renderze (po prostu nie lubie takich czarnych), moze jeszcze zle wygląda to, ze teksturka sie za czesto powtarza

na drugim renderze firanka z tą kratką smiesznie wygląda, jest za bardzo przeswitująca, ale ogolnie jest ok

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy