Skocz do zawartości

Maszyny bojowe - "Okruchy"


Rekomendowane odpowiedzi

A więc jestem i szczęsliwie dotarłem z wyjazdu wprost w objęca nowej bitwy :) Ostatnio mi nie wyszło (nie skończyłem pracy) i nie mam zamiaru drugi raz tego błędu popełnić. Ale koniec gadania.

Wstałem dziś rano i zaspany zobaczyłem gigantyczną armię robotów, z resztą też gigantycznych. Między nimi w skafandrach antirad biegali ludzie naprawiając je itd. Do okoła panowała ciemność i unosił się trujący odór. Ludzie, niczym okruchy chleba, uwijali się w tym wszystkim ginąc lub nie :) Tak wygląda wojna w tym świecie- roboty walczą, ludzie asekurują. Jeden jednak chłopek postanowił pomścić kumpla co go to robocina zdeptała i tenże moment chcę uwiecznić.

Stan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no cóż, wielkie dzięki, pomysły to może i mam ale sprzętu gożej (a raczej OS, pracuje w Blenderze pod Ubuntu LOS, nio i do tego Wings i The Gimp). Szczerze mówiąc to o to mi chodzi, kompletnie inne spojżenie na gigantyczne roboty:) Prubowałem już z modelem małego ludzika- komediancko to wygląda:D W najbliższym czasie renderki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc jeśli chodzi o teksturki to (nie wiem czy ktoś się bawi tu w blenderze:)) wykożystałem następujące shadery: minnaert(basic) i wardlso(specular), natomiast oświetlenie wspomagane przez okluzję otoczenia (AOcclusion + 2xspotlight-softshadow) A! Jeśli chodzi o te shadery to posiada go tylko (jak na razie) Blender 2.37a. Polecam zajżeć na http://www.blender3d.com. Pare pracek z niego jest na 3dtotal. I teraz ban za reklamę:)

A! Renderer to zwykły Blender Internal.

Render bez teksturek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny design trzeba przyznać, jednakże jest trochę bugów na nodze w wygładzaniu, a dokładnie na tej krawędzi gdzie się kończy noga a zaczyna stopa. Polecam zrobić odpowiednie ujęcie by pokazać wielkość robota - ewentualnie dużo drobnych ledwo dostrzegalnych szczegółów pomaga zwiększyć skalę obiektu - po prostu jeśli coś przypomina insekta to już się kojarzy z czymś małym, dlatego warto popracować nad odpowiednim złudzeniem optycznym.

Trzymaj poziom, powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki za super rady, za jakiś czas na pewno updaty i siateczka, jednak muszę na chwilkę (dzionek, dwa) zniknąć, bo znajomy mnie o coś poprosił do zaprojektowania na wczoraj :( Ale jeszcze tu wrócę:D Radźcie dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wielkie joł ;D Długie te dwa dni były :mad: Ale coś tam zdziałałem. Oto następny robocik. Nie ma jeszcze przegubów, ale to kwestia czasu. Na scenie mam w planach umieścić dwa, trzy typy robotów... Jeszcze się zastanawiam bo za dużo pomysłów mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio to miło:D Szkice mam tylko "phełka", tego robocika robiłem na żywioł wzorują

 

c się na jednej z moich ulubionych gier - "Wechikuł czasu". Były tam takie stworki, Lemury, wyglądały podobnie tylko były szkieletami ;) Co do wielkości to miej więcej z dwa metry, trzy maxymalnie na heigh. Za niedługo updat'y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio to lece. Z lewej mam w planach ustawić tego większego robota tak, aby jego pysk był przy samej ziemi (pochylony). Obok człowiek wyciągający rękę w jego stronę, jednak za drugą odciąga go drugi robocik powstrzymując od pewnej zagłady... czy jakoś tak ;] Czekam na komenty ;D Wciąż czekam...;]

EDIT: zmieniłem obrazek ;] zaczynam z texturkami terenu i wiecie co? lipa z miodem ;\ za nic nie moge pozbierac tego do kupy. To dopiero poczatek i juz mi sie nie podoba... Poradzcie cos desperatowi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności