madman1987 Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 A więc jestem i szczęsliwie dotarłem z wyjazdu wprost w objęca nowej bitwy :) Ostatnio mi nie wyszło (nie skończyłem pracy) i nie mam zamiaru drugi raz tego błędu popełnić. Ale koniec gadania. Wstałem dziś rano i zaspany zobaczyłem gigantyczną armię robotów, z resztą też gigantycznych. Między nimi w skafandrach antirad biegali ludzie naprawiając je itd. Do okoła panowała ciemność i unosił się trujący odór. Ludzie, niczym okruchy chleba, uwijali się w tym wszystkim ginąc lub nie :) Tak wygląda wojna w tym świecie- roboty walczą, ludzie asekurują. Jeden jednak chłopek postanowił pomścić kumpla co go to robocina zdeptała i tenże moment chcę uwiecznić. Stan:
Falcrum Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 Hehe...ciekawa koncepcja :D "co go to robocina zdeptała " - hehehe Powodzenia !! ;)
hcpiter Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 No zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :D Powodzenia.
Leru Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 biedny kumel ;) witam w Bitwie, powodzenia życzę :)
madman1987 Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 nio to dalej, wstawiam pierwszy renderek, takie robalowate robotki to będą, i powodzonka nawzajem, a chłopka nie dość że zdeptało to zabiło;)
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 robot wygląda oryginalnie, dobry, tylko że nie widzi mi się jak taka drobinka ma zdeptać cokolwiek większego od mrówki.
madman1987 Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 no więc dodaj do tego parę karabinków z przodu i szczegółowe elementy, oraz wyobraź sobie że ten "robocik" będzie miał około 10-15 metrów wysokości:p
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 i teraz już uzbrojony, mam zamiar zrobić mu dziurę w kadłubie i zwisające stamtąd części i kable, za niedługo skafandrowcy:)
ZiBi_PL Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 powiem tak - pierwszy render pokazuje jaki ten robocik bedzie duuuuzy :D , przypomina mi nieco pchle ale jest naprawde super, no i oczywisice jest oryginalny. jestem na TAK
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 no cóż, wielkie dzięki, pomysły to może i mam ale sprzętu gożej (a raczej OS, pracuje w Blenderze pod Ubuntu LOS, nio i do tego Wings i The Gimp). Szczerze mówiąc to o to mi chodzi, kompletnie inne spojżenie na gigantyczne roboty:) Prubowałem już z modelem małego ludzika- komediancko to wygląda:D W najbliższym czasie renderki.
Gość Bad Moon Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 ładnie to wygląda, jaki materiał, jakie oświetlenie, jaki renderer?
Maly_Galy Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 fajny i oryginalny ten robocik :] powodzenia w skonczeniu zycze :)
andrzejp Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 Pracka troche komiczna :) jak na maszyne bojowa aczkolwiek podobaja mi sie teksturki ktorych uzyles do tego ... robala Jak dodasz jeszcze troszke jakiegos otoczenia, zrobi sie duzo lepiej. Byle tak dalej
Leru Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 nieee no świetny robal :) ciekawie dobrane kolory możesz pokazać sam model ? bez materiałów
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 no więc jeśli chodzi o teksturki to (nie wiem czy ktoś się bawi tu w blenderze:)) wykożystałem następujące shadery: minnaert(basic) i wardlso(specular), natomiast oświetlenie wspomagane przez okluzję otoczenia (AOcclusion + 2xspotlight-softshadow) A! Jeśli chodzi o te shadery to posiada go tylko (jak na razie) Blender 2.37a. Polecam zajżeć na http://www.blender3d.com. Pare pracek z niego jest na 3dtotal. I teraz ban za reklamę:) A! Renderer to zwykły Blender Internal. Render bez teksturek:
JohnDoe3d Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 fajny robot tylko mnie ciekawi jak on zgina tą "stope", przy zgięciu 5stopni jedna częśc bedzie nachodzic na drugą, te palce powinny być troche schowane pod "stope". Powodzenia w bitwie.
DarCon Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 Czy jest możliwość oglądnięcia siateczki conajmniej z dwóch ujęć? Jedna nie zagęszczona
ArTooRo Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 Ładny design trzeba przyznać, jednakże jest trochę bugów na nodze w wygładzaniu, a dokładnie na tej krawędzi gdzie się kończy noga a zaczyna stopa. Polecam zrobić odpowiednie ujęcie by pokazać wielkość robota - ewentualnie dużo drobnych ledwo dostrzegalnych szczegółów pomaga zwiększyć skalę obiektu - po prostu jeśli coś przypomina insekta to już się kojarzy z czymś małym, dlatego warto popracować nad odpowiednim złudzeniem optycznym. Trzymaj poziom, powodzenia!
madman1987 Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 dzięki chłopaki za super rady, za jakiś czas na pewno updaty i siateczka, jednak muszę na chwilkę (dzionek, dwa) zniknąć, bo znajomy mnie o coś poprosił do zaprojektowania na wczoraj :( Ale jeszcze tu wrócę:D Radźcie dalej!
madman1987 Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 No to wielkie joł ;D Długie te dwa dni były :mad: Ale coś tam zdziałałem. Oto następny robocik. Nie ma jeszcze przegubów, ale to kwestia czasu. Na scenie mam w planach umieścić dwa, trzy typy robotów... Jeszcze się zastanawiam bo za dużo pomysłów mam ;)
Kedzior Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 ładny model, spójny stylem. będe troszke podglądał jak Ci idzie bo sam też robota mam w scenie he he:). Pozdrawiam
ArTooRo Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Dla mnie bomba! Do tego pana to się nie ma o co przyczepić. Sam to zaprojektowałeś czy na czymś się wzorujesz? Jeśli sam to pokaż szkice :D
Scibor Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Ten drugi trochę mi przypomina stworka z gry abe odyssey. Ps. jakiej bedzie wielkości ??
madman1987 Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 Nio to miło:D Szkice mam tylko "phełka", tego robocika robiłem na żywioł wzorują c się na jednej z moich ulubionych gier - "Wechikuł czasu". Były tam takie stworki, Lemury, wyglądały podobnie tylko były szkieletami ;) Co do wielkości to miej więcej z dwa metry, trzy maxymalnie na heigh. Za niedługo updat'y.
ZiBi_PL Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 fajnie - przemyslane i ciekawe :D jestem na TAK
madman1987 Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 Cóż dodać... pierwsze teksturki...
Leleń Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 texturki jak dla mnie wypas, model dobry... powodzenia zycze. pozdr
ZiBi_PL Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 bardzo fajne. a te biale oczka to zostana tak ? czy dasz tam cos extra ? :D
Leru Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 speculara trochę dodać, tu i tam, w niektórych miejscach może kolory przyciemnić, większy kontrast nadać ;) Poza tym, modelik i teksturki ciekawe, pracuj dalej :)
madman1987 Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 teksturki to wciąż WIP, a białe oczka to miejsce na coś z wypierdem ;D a tak na serio to dopiero rozgryzam blenderowskiego UV ;P
Hindus Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 zapodaj jakis alpha na te oczka i do srodka cos wrzuc i będzie extra modelik. tak 3maj.
madman1987 Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 To mnie troszke nie było;] Ale wracam do pracy, oto co zdziałałem w wolnych chwilach (niewiele bo niewiele, ale teraz ruszam z kopyta;])
madman1987 Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 Nio to początek... jakoś tak to leci :)
madman1987 Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 Nio to lece. Z lewej mam w planach ustawić tego większego robota tak, aby jego pysk był przy samej ziemi (pochylony). Obok człowiek wyciągający rękę w jego stronę, jednak za drugą odciąga go drugi robocik powstrzymując od pewnej zagłady... czy jakoś tak ;] Czekam na komenty ;D Wciąż czekam...;] EDIT: zmieniłem obrazek ;] zaczynam z texturkami terenu i wiecie co? lipa z miodem ;\ za nic nie moge pozbierac tego do kupy. To dopiero poczatek i juz mi sie nie podoba... Poradzcie cos desperatowi ;]
Rekomendowane odpowiedzi