madman1987 Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 A więc jestem i szczęsliwie dotarłem z wyjazdu wprost w objęca nowej bitwy :) Ostatnio mi nie wyszło (nie skończyłem pracy) i nie mam zamiaru drugi raz tego błędu popełnić. Ale koniec gadania. Wstałem dziś rano i zaspany zobaczyłem gigantyczną armię robotów, z resztą też gigantycznych. Między nimi w skafandrach antirad biegali ludzie naprawiając je itd. Do okoła panowała ciemność i unosił się trujący odór. Ludzie, niczym okruchy chleba, uwijali się w tym wszystkim ginąc lub nie :) Tak wygląda wojna w tym świecie- roboty walczą, ludzie asekurują. Jeden jednak chłopek postanowił pomścić kumpla co go to robocina zdeptała i tenże moment chcę uwiecznić. Stan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falcrum Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 Hehe...ciekawa koncepcja :D "co go to robocina zdeptała " - hehehe Powodzenia !! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 No zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :D Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 biedny kumel ;) witam w Bitwie, powodzenia życzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2005 nio to dalej, wstawiam pierwszy renderek, takie robalowate robotki to będą, i powodzonka nawzajem, a chłopka nie dość że zdeptało to zabiło;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 robot wygląda oryginalnie, dobry, tylko że nie widzi mi się jak taka drobinka ma zdeptać cokolwiek większego od mrówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2005 no więc dodaj do tego parę karabinków z przodu i szczegółowe elementy, oraz wyobraź sobie że ten "robocik" będzie miał około 10-15 metrów wysokości:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2005 i teraz już uzbrojony, mam zamiar zrobić mu dziurę w kadłubie i zwisające stamtąd części i kable, za niedługo skafandrowcy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 powiem tak - pierwszy render pokazuje jaki ten robocik bedzie duuuuzy :D , przypomina mi nieco pchle ale jest naprawde super, no i oczywisice jest oryginalny. jestem na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2005 no cóż, wielkie dzięki, pomysły to może i mam ale sprzętu gożej (a raczej OS, pracuje w Blenderze pod Ubuntu LOS, nio i do tego Wings i The Gimp). Szczerze mówiąc to o to mi chodzi, kompletnie inne spojżenie na gigantyczne roboty:) Prubowałem już z modelem małego ludzika- komediancko to wygląda:D W najbliższym czasie renderki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 ładnie to wygląda, jaki materiał, jakie oświetlenie, jaki renderer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzewostan Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 Kozacka praca, brawoooo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maly_Galy Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 fajny i oryginalny ten robocik :] powodzenia w skonczeniu zycze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarCon Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 super robocik,oryginalny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 Pracka troche komiczna :) jak na maszyne bojowa aczkolwiek podobaja mi sie teksturki ktorych uzyles do tego ... robala Jak dodasz jeszcze troszke jakiegos otoczenia, zrobi sie duzo lepiej. Byle tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 nieee no świetny robal :) ciekawie dobrane kolory możesz pokazać sam model ? bez materiałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2005 no więc jeśli chodzi o teksturki to (nie wiem czy ktoś się bawi tu w blenderze:)) wykożystałem następujące shadery: minnaert(basic) i wardlso(specular), natomiast oświetlenie wspomagane przez okluzję otoczenia (AOcclusion + 2xspotlight-softshadow) A! Jeśli chodzi o te shadery to posiada go tylko (jak na razie) Blender 2.37a. Polecam zajżeć na http://www.blender3d.com. Pare pracek z niego jest na 3dtotal. I teraz ban za reklamę:) A! Renderer to zwykły Blender Internal. Render bez teksturek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnDoe3d Napisano 6 Lipiec 2005 Share Napisano 6 Lipiec 2005 fajny robot tylko mnie ciekawi jak on zgina tą "stope", przy zgięciu 5stopni jedna częśc bedzie nachodzic na drugą, te palce powinny być troche schowane pod "stope". Powodzenia w bitwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarCon Napisano 6 Lipiec 2005 Share Napisano 6 Lipiec 2005 Czy jest możliwość oglądnięcia siateczki conajmniej z dwóch ujęć? Jedna nie zagęszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 6 Lipiec 2005 Share Napisano 6 Lipiec 2005 Ładny design trzeba przyznać, jednakże jest trochę bugów na nodze w wygładzaniu, a dokładnie na tej krawędzi gdzie się kończy noga a zaczyna stopa. Polecam zrobić odpowiednie ujęcie by pokazać wielkość robota - ewentualnie dużo drobnych ledwo dostrzegalnych szczegółów pomaga zwiększyć skalę obiektu - po prostu jeśli coś przypomina insekta to już się kojarzy z czymś małym, dlatego warto popracować nad odpowiednim złudzeniem optycznym. Trzymaj poziom, powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2005 dzięki chłopaki za super rady, za jakiś czas na pewno updaty i siateczka, jednak muszę na chwilkę (dzionek, dwa) zniknąć, bo znajomy mnie o coś poprosił do zaprojektowania na wczoraj :( Ale jeszcze tu wrócę:D Radźcie dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2005 No to wielkie joł ;D Długie te dwa dni były :mad: Ale coś tam zdziałałem. Oto następny robocik. Nie ma jeszcze przegubów, ale to kwestia czasu. Na scenie mam w planach umieścić dwa, trzy typy robotów... Jeszcze się zastanawiam bo za dużo pomysłów mam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 28 Lipiec 2005 Share Napisano 28 Lipiec 2005 ładny model, spójny stylem. będe troszke podglądał jak Ci idzie bo sam też robota mam w scenie he he:). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 28 Lipiec 2005 Share Napisano 28 Lipiec 2005 Dla mnie bomba! Do tego pana to się nie ma o co przyczepić. Sam to zaprojektowałeś czy na czymś się wzorujesz? Jeśli sam to pokaż szkice :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scibor Napisano 28 Lipiec 2005 Share Napisano 28 Lipiec 2005 Ten drugi trochę mi przypomina stworka z gry abe odyssey. Ps. jakiej bedzie wielkości ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2005 Nio to miło:D Szkice mam tylko "phełka", tego robocika robiłem na żywioł wzorują c się na jednej z moich ulubionych gier - "Wechikuł czasu". Były tam takie stworki, Lemury, wyglądały podobnie tylko były szkieletami ;) Co do wielkości to miej więcej z dwa metry, trzy maxymalnie na heigh. Za niedługo updat'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 30 Lipiec 2005 Share Napisano 30 Lipiec 2005 fajnie - przemyslane i ciekawe :D jestem na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2005 Cóż dodać... pierwsze teksturki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 4 Sierpień 2005 Share Napisano 4 Sierpień 2005 texturki jak dla mnie wypas, model dobry... powodzenia zycze. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 4 Sierpień 2005 Share Napisano 4 Sierpień 2005 bardzo fajne. a te biale oczka to zostana tak ? czy dasz tam cos extra ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 4 Sierpień 2005 Share Napisano 4 Sierpień 2005 speculara trochę dodać, tu i tam, w niektórych miejscach może kolory przyciemnić, większy kontrast nadać ;) Poza tym, modelik i teksturki ciekawe, pracuj dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2005 teksturki to wciąż WIP, a białe oczka to miejsce na coś z wypierdem ;D a tak na serio to dopiero rozgryzam blenderowskiego UV ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Sierpień 2005 Share Napisano 6 Sierpień 2005 zapodaj jakis alpha na te oczka i do srodka cos wrzuc i będzie extra modelik. tak 3maj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2005 To mnie troszke nie było;] Ale wracam do pracy, oto co zdziałałem w wolnych chwilach (niewiele bo niewiele, ale teraz ruszam z kopyta;]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesoledi Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 fajniutki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2005 Nio to początek... jakoś tak to leci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2005 Nio to lece. Z lewej mam w planach ustawić tego większego robota tak, aby jego pysk był przy samej ziemi (pochylony). Obok człowiek wyciągający rękę w jego stronę, jednak za drugą odciąga go drugi robocik powstrzymując od pewnej zagłady... czy jakoś tak ;] Czekam na komenty ;D Wciąż czekam...;] EDIT: zmieniłem obrazek ;] zaczynam z texturkami terenu i wiecie co? lipa z miodem ;\ za nic nie moge pozbierac tego do kupy. To dopiero poczatek i juz mi sie nie podoba... Poradzcie cos desperatowi ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi