Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 180
  • Wyświetleń 21,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ja tesh dawno nic nie dodawałem ale spoko cos bedzie a tak ogolnie to spoko to wychodzi

Napisano

ok przypomniałem sobie ze nieskonczyłem, postaram sie to dokonczyc jaknajszybciej

Napisano

Mkk3a- czyli ty już ukończyłeś scenke, to ustal teraz jakis stosowny termin aby wkońcu zakończyc tą bitwe :)

a ja niedługo dam finalny renderek całej scenki :p

Napisano

chveti- a co z texturką którą miałes dać :p, zrobiłeś ?

Napisano

oki, czas aby były jakies postępy w tej bitwie, dodaje mój render :)

Napisano
  • Autor

najpierw sprawa organizacyjna:

 

TERMIN UKOŃCZENIA ZOSTAŁ USTALONY NA 16 listopada 2005 r.

 

więc jeszcze ponad miesiąc. wtedy zbierzemy wszystkie gotowe prace i zrobimy ankietę.

 

JunioR- całkiem fajny pomysł z komiksowym stylem, ale wiele rzeczy trzeba by poprawić. Nie podobają mi się kontury, zbytnio zamazują obraz, a poza tym nie są konieczne w stylu cartoon (vide pracki Traitora).

Popraw trochę zalegający śnieg po prawej (szczególnie tę ostrą krawędz).

Trochę skopane proporcje wieży - nie tylko są inne niż na concept-arcie (choć nie muszą byc identyczne) ale po prostu jakoś mi się nie podobają.

Deski na oknach - na górze są płaski. Wygląda jak prostokąt z taką teksturką. Na oknach na dole porobiły się bugi, np. obramowanie okna jest przed deskami.

Oczywiście jeszcze tło do wymiany, ale juz mi mowiles, ze to jest tylko tymczasowe.

Napisano
  • Autor

widać, że przerzuciłes sie na nowy lepszy renderer :) to v-ray, prawda?

daj jakieś normalniejsze ujęcie (bo chyba końcowy render nie będzie z takiej kosmicznej perspektywy), zwiększ rozdziałke i moze nieco jakość GI (jak chcesz przyspieszyc rendering, to wyłącz AA).

Napisano

uuu, w Cinema 4D robisz? Jak ci sie w nim pracuje? Jakies porownanie male z maxem moze... :)

Napisano

RA mi sie robie spoko, cinema ma (nie jak twierdzą niektórzy) duzo narzędzi i trzeba wiele opcji samemu odkryc, styl modelingu, a potem juz idzie. J właczyłem tylko 2 razy maxa i nierobiłem w nim prawie nic to niebęde porównywał, Cinemka ma moze troszke gorszy render ale mozna przywynąc. Chodz nieprzepadam za niemcami to Mast be a niemiecki program... niestety... szkoda ze polaki niezrobią swojego programu do 3d

Napisano

no ja tez musze sie "spręzyc" i dac finalny render, bo czas goni i goni :/ale mam nadzieje ze uda mi sie bez problemu ukończyc scene :]

Napisano
  • Autor

witam w mini-bitwie :)

faktycznie troche mało masz czasu, ale mam nadzieję, że sie wyrobisz.

w sumie modeling masz już skonczony, choc poprawiłbym parę rzeczy. Halogen jest z pewnością za duży, kształt nieco dziwny, ale w sumie może być.

jeśli sciany są np. betonowe to ok, jeśli będą z takich belek jak u mnie, to wypadałoby je wymodelować, bo bump raczej nie pomoze w takim wypadku.

okna mają nieco złe proporcje. nawet jeśli nie chcesz robić identycznie jak na concepcie, to i tak są za wysokie - mają prawie wysokość połowy drzwi.

 

powodzenia w teksturowaniu i tworzeniu tła (ew. łączenia z fotką) bo dla mnie akurat te dwa etapy były o wiele trudniejsze niz modeling.

Napisano
  • Autor

MateuszJ - jak na razie dobrze, choc to tylko jedna teksturka, ale mi się podoba. Twoja wieża bedzie czysciustka, nowiutka itp? :) Niby tekstura się powtarza, ale trzeba sie przyjrzeć, aby to zobaczyć. Czekam na więcej i powodzenia

 

max_noob - fajną fotke wybrałeś na tło. Gdzie ją znalazłes, jesli mozna spytac? Popracuj jeszcze nad oświetleniem. Słońce chyba umieściłeś zbyt wysoko i kontrast między miejscami zacienionymi i nasłonecznionymi jest za mały.

Teksturing mi sie srednio podoba. Stosowałes w ogole bump-mapping? Np. ta murowana ściana oraz podłoże wyglądają na całkowicie płaskie. Poza tym góra wieży jest zbyt monotonna - wygląda jakbys wrzucił tam jedną teksture, a ramy okien czy parapet mogłby nieco inaczej wyglądac.

Napisano

max_noob - no no bardzo łądnie to wygląda ale jak już mówione było lepsze światło i brak mi detalu na teksturach, jakiś brudów rys na matalu itp

Napisano

cześć, ja równiez daje juz ostatni render w tej mini bitwie, podziekowania dla Mkk3a. Zdecydowałem jednak ze bedzie to klimat ink paint i tak zostało.

minibitwacopy6bk.jpg

Napisano

Ja jeszcze wrzuce przedostatni render. Nie ma jeszcze paru tekstur a niektore sa niedopracowane, ale chyba wyrobie sie do jutra :) Nie wiem co z drzewem i z zolnierzami, chyba ich wyrzuce ( przynajmniej tego na dole ) bo jakos tandetnie wygladaja :)

 

Render: http://republika.pl/matj/projekty/wieza3.jpg

Napisano
  • Autor

jesli chcesz sobie ułatwic robote z żołnierzami, to zrób deszczowy klimat a ich ubierz w takich żółte płaszcze jak w Soldier of Fortune 2 (jak grałeś to wiesz, jak nie to http://labyrinth.sof2files.com/pics/shots/prague/prague2.jpg - lepszego screena nie znalazłem)

co do drzewka to raczej wygląda na jemiołę :) więcej liści i zmien tex kory

zawsze możesz zrobić scenkę nocną, co też może bardzo ciekawie wyglądać

pospiesz sie i powodzenia, bo jeszcze masz dużo tekstur no i tło (fotka czy modelowane - i tak dużo roboty)

Napisano

o, widze ze jednak wiecej osób ukonczy tą mini bitwe, bardzo sie ciesze :D i zycze wszystkim powodzenia !!

Napisano

ostatni render!

byla to moja pierwsza scena w ktorej uzylem wiecej niz jedna teksture a jak na pierwsza scene to chyba nie jest tak zle!

bump jest ale nie wiem co zrobilem zle ze go nie widac

mkk3a- tlo znalazlem tutaj >> www.wallpapers.org

 

 

final2mx.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności