Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 180
  • Wyświetleń 22,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ja tesh dawno nic nie dodawałem ale spoko cos bedzie a tak ogolnie to spoko to wychodzi

Napisano

ok przypomniałem sobie ze nieskonczyłem, postaram sie to dokonczyc jaknajszybciej

Napisano

Mkk3a- czyli ty już ukończyłeś scenke, to ustal teraz jakis stosowny termin aby wkońcu zakończyc tą bitwe :)

a ja niedługo dam finalny renderek całej scenki :p

Napisano

chveti- a co z texturką którą miałes dać :p, zrobiłeś ?

Napisano

oki, czas aby były jakies postępy w tej bitwie, dodaje mój render :)

Napisano
  • Autor

najpierw sprawa organizacyjna:

 

TERMIN UKOŃCZENIA ZOSTAŁ USTALONY NA 16 listopada 2005 r.

 

więc jeszcze ponad miesiąc. wtedy zbierzemy wszystkie gotowe prace i zrobimy ankietę.

 

JunioR- całkiem fajny pomysł z komiksowym stylem, ale wiele rzeczy trzeba by poprawić. Nie podobają mi się kontury, zbytnio zamazują obraz, a poza tym nie są konieczne w stylu cartoon (vide pracki Traitora).

Popraw trochę zalegający śnieg po prawej (szczególnie tę ostrą krawędz).

Trochę skopane proporcje wieży - nie tylko są inne niż na concept-arcie (choć nie muszą byc identyczne) ale po prostu jakoś mi się nie podobają.

Deski na oknach - na górze są płaski. Wygląda jak prostokąt z taką teksturką. Na oknach na dole porobiły się bugi, np. obramowanie okna jest przed deskami.

Oczywiście jeszcze tło do wymiany, ale juz mi mowiles, ze to jest tylko tymczasowe.

Napisano
  • Autor

widać, że przerzuciłes sie na nowy lepszy renderer :) to v-ray, prawda?

daj jakieś normalniejsze ujęcie (bo chyba końcowy render nie będzie z takiej kosmicznej perspektywy), zwiększ rozdziałke i moze nieco jakość GI (jak chcesz przyspieszyc rendering, to wyłącz AA).

Napisano

uuu, w Cinema 4D robisz? Jak ci sie w nim pracuje? Jakies porownanie male z maxem moze... :)

Napisano

RA mi sie robie spoko, cinema ma (nie jak twierdzą niektórzy) duzo narzędzi i trzeba wiele opcji samemu odkryc, styl modelingu, a potem juz idzie. J właczyłem tylko 2 razy maxa i nierobiłem w nim prawie nic to niebęde porównywał, Cinemka ma moze troszke gorszy render ale mozna przywynąc. Chodz nieprzepadam za niemcami to Mast be a niemiecki program... niestety... szkoda ze polaki niezrobią swojego programu do 3d

Napisano

no ja tez musze sie "spręzyc" i dac finalny render, bo czas goni i goni :/ale mam nadzieje ze uda mi sie bez problemu ukończyc scene :]

Napisano
  • Autor

witam w mini-bitwie :)

faktycznie troche mało masz czasu, ale mam nadzieję, że sie wyrobisz.

w sumie modeling masz już skonczony, choc poprawiłbym parę rzeczy. Halogen jest z pewnością za duży, kształt nieco dziwny, ale w sumie może być.

jeśli sciany są np. betonowe to ok, jeśli będą z takich belek jak u mnie, to wypadałoby je wymodelować, bo bump raczej nie pomoze w takim wypadku.

okna mają nieco złe proporcje. nawet jeśli nie chcesz robić identycznie jak na concepcie, to i tak są za wysokie - mają prawie wysokość połowy drzwi.

 

powodzenia w teksturowaniu i tworzeniu tła (ew. łączenia z fotką) bo dla mnie akurat te dwa etapy były o wiele trudniejsze niz modeling.

Napisano
  • Autor

MateuszJ - jak na razie dobrze, choc to tylko jedna teksturka, ale mi się podoba. Twoja wieża bedzie czysciustka, nowiutka itp? :) Niby tekstura się powtarza, ale trzeba sie przyjrzeć, aby to zobaczyć. Czekam na więcej i powodzenia

 

max_noob - fajną fotke wybrałeś na tło. Gdzie ją znalazłes, jesli mozna spytac? Popracuj jeszcze nad oświetleniem. Słońce chyba umieściłeś zbyt wysoko i kontrast między miejscami zacienionymi i nasłonecznionymi jest za mały.

Teksturing mi sie srednio podoba. Stosowałes w ogole bump-mapping? Np. ta murowana ściana oraz podłoże wyglądają na całkowicie płaskie. Poza tym góra wieży jest zbyt monotonna - wygląda jakbys wrzucił tam jedną teksture, a ramy okien czy parapet mogłby nieco inaczej wyglądac.

Napisano

max_noob - no no bardzo łądnie to wygląda ale jak już mówione było lepsze światło i brak mi detalu na teksturach, jakiś brudów rys na matalu itp

Napisano

cześć, ja równiez daje juz ostatni render w tej mini bitwie, podziekowania dla Mkk3a. Zdecydowałem jednak ze bedzie to klimat ink paint i tak zostało.

minibitwacopy6bk.jpg

Napisano

Ja jeszcze wrzuce przedostatni render. Nie ma jeszcze paru tekstur a niektore sa niedopracowane, ale chyba wyrobie sie do jutra :) Nie wiem co z drzewem i z zolnierzami, chyba ich wyrzuce ( przynajmniej tego na dole ) bo jakos tandetnie wygladaja :)

 

Render: http://republika.pl/matj/projekty/wieza3.jpg

Napisano
  • Autor

jesli chcesz sobie ułatwic robote z żołnierzami, to zrób deszczowy klimat a ich ubierz w takich żółte płaszcze jak w Soldier of Fortune 2 (jak grałeś to wiesz, jak nie to http://labyrinth.sof2files.com/pics/shots/prague/prague2.jpg - lepszego screena nie znalazłem)

co do drzewka to raczej wygląda na jemiołę :) więcej liści i zmien tex kory

zawsze możesz zrobić scenkę nocną, co też może bardzo ciekawie wyglądać

pospiesz sie i powodzenia, bo jeszcze masz dużo tekstur no i tło (fotka czy modelowane - i tak dużo roboty)

Napisano

o, widze ze jednak wiecej osób ukonczy tą mini bitwe, bardzo sie ciesze :D i zycze wszystkim powodzenia !!

Napisano

ostatni render!

byla to moja pierwsza scena w ktorej uzylem wiecej niz jedna teksture a jak na pierwsza scene to chyba nie jest tak zle!

bump jest ale nie wiem co zrobilem zle ze go nie widac

mkk3a- tlo znalazlem tutaj >> www.wallpapers.org

 

 

final2mx.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.