mlody_ Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 ozesz ty....:) normalnie daaawno mnie tu nie bylo...Do boju ludzie!
hcpiter Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 No ja tesh dawno nic nie dodawałem ale spoko cos bedzie a tak ogolnie to spoko to wychodzi
Busiu Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 ok przypomniałem sobie ze nieskonczyłem, postaram sie to dokonczyc jaknajszybciej
JunioR Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Mkk3a- czyli ty już ukończyłeś scenke, to ustal teraz jakis stosowny termin aby wkońcu zakończyc tą bitwe :) a ja niedługo dam finalny renderek całej scenki :p
chveti Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 a mi niestety scena zginęła razem z paroma innymi ;(
JunioR Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 chveti- a co z texturką którą miałes dać :p, zrobiłeś ?
JunioR Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 oki, czas aby były jakies postępy w tej bitwie, dodaje mój render :)
mkk3a Napisano 5 Październik 2005 Autor Napisano 5 Październik 2005 najpierw sprawa organizacyjna: TERMIN UKOŃCZENIA ZOSTAŁ USTALONY NA 16 listopada 2005 r. więc jeszcze ponad miesiąc. wtedy zbierzemy wszystkie gotowe prace i zrobimy ankietę. JunioR- całkiem fajny pomysł z komiksowym stylem, ale wiele rzeczy trzeba by poprawić. Nie podobają mi się kontury, zbytnio zamazują obraz, a poza tym nie są konieczne w stylu cartoon (vide pracki Traitora). Popraw trochę zalegający śnieg po prawej (szczególnie tę ostrą krawędz). Trochę skopane proporcje wieży - nie tylko są inne niż na concept-arcie (choć nie muszą byc identyczne) ale po prostu jakoś mi się nie podobają. Deski na oknach - na górze są płaski. Wygląda jak prostokąt z taką teksturką. Na oknach na dole porobiły się bugi, np. obramowanie okna jest przed deskami. Oczywiście jeszcze tło do wymiany, ale juz mi mowiles, ze to jest tylko tymczasowe.
Busiu Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 Juz prawie ostatni render w.i.p-a: Co zmienic a jest tego troche http://img296.imageshack.us/my.php?image=wiezaa15fo.jpg LUB 2 WERSJA http://img377.imageshack.us/my.php?image=wiezaa23ch.jpg http://img139.imageshack.us/my.php?image=wieza222200909so.jpg
mkk3a Napisano 12 Październik 2005 Autor Napisano 12 Październik 2005 widać, że przerzuciłes sie na nowy lepszy renderer :) to v-ray, prawda? daj jakieś normalniejsze ujęcie (bo chyba końcowy render nie będzie z takiej kosmicznej perspektywy), zwiększ rozdziałke i moze nieco jakość GI (jak chcesz przyspieszyc rendering, to wyłącz AA).
RA Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 uuu, w Cinema 4D robisz? Jak ci sie w nim pracuje? Jakies porownanie male z maxem moze... :)
Busiu Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 RA mi sie robie spoko, cinema ma (nie jak twierdzą niektórzy) duzo narzędzi i trzeba wiele opcji samemu odkryc, styl modelingu, a potem juz idzie. J właczyłem tylko 2 razy maxa i nierobiłem w nim prawie nic to niebęde porównywał, Cinemka ma moze troszke gorszy render ale mozna przywynąc. Chodz nieprzepadam za niemcami to Mast be a niemiecki program... niestety... szkoda ze polaki niezrobią swojego programu do 3d
MateuszJ Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Dobra to jeszcze ja sie zalapie na mini-bitwe :) Zostalo 8 dni, ale moze sie jeszcze uda skonczyc. Modelowalem to dzis w maxie 7 godz: http://republika.pl/matj/projekty/wieza.jpg
JunioR Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 no ja tez musze sie "spręzyc" i dac finalny render, bo czas goni i goni :/ale mam nadzieje ze uda mi sie bez problemu ukończyc scene :]
mkk3a Napisano 8 Listopad 2005 Autor Napisano 8 Listopad 2005 witam w mini-bitwie :) faktycznie troche mało masz czasu, ale mam nadzieję, że sie wyrobisz. w sumie modeling masz już skonczony, choc poprawiłbym parę rzeczy. Halogen jest z pewnością za duży, kształt nieco dziwny, ale w sumie może być. jeśli sciany są np. betonowe to ok, jeśli będą z takich belek jak u mnie, to wypadałoby je wymodelować, bo bump raczej nie pomoze w takim wypadku. okna mają nieco złe proporcje. nawet jeśli nie chcesz robić identycznie jak na concepcie, to i tak są za wysokie - mają prawie wysokość połowy drzwi. powodzenia w teksturowaniu i tworzeniu tła (ew. łączenia z fotką) bo dla mnie akurat te dwa etapy były o wiele trudniejsze niz modeling.
MateuszJ Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Poprawilem okna i dodalem deski na scianach. A teraz przyszedl czas na teksturowanie, raczej sie na tym nie znam :) Takie cos udalo mi sie zrobic: http://republika.pl/matj/projekty/wieza2.jpg Co o tym myslicie? :)
max_noob Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 elo! juz za 5 dni koniec........ czas na ostatnie szlify!
mkk3a Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 MateuszJ - jak na razie dobrze, choc to tylko jedna teksturka, ale mi się podoba. Twoja wieża bedzie czysciustka, nowiutka itp? :) Niby tekstura się powtarza, ale trzeba sie przyjrzeć, aby to zobaczyć. Czekam na więcej i powodzenia max_noob - fajną fotke wybrałeś na tło. Gdzie ją znalazłes, jesli mozna spytac? Popracuj jeszcze nad oświetleniem. Słońce chyba umieściłeś zbyt wysoko i kontrast między miejscami zacienionymi i nasłonecznionymi jest za mały. Teksturing mi sie srednio podoba. Stosowałes w ogole bump-mapping? Np. ta murowana ściana oraz podłoże wyglądają na całkowicie płaskie. Poza tym góra wieży jest zbyt monotonna - wygląda jakbys wrzucił tam jedną teksture, a ramy okien czy parapet mogłby nieco inaczej wyglądac.
AGmakonts Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 max_noob - no no bardzo łądnie to wygląda ale jak już mówione było lepsze światło i brak mi detalu na teksturach, jakiś brudów rys na matalu itp
JunioR Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 cześć, ja równiez daje juz ostatni render w tej mini bitwie, podziekowania dla Mkk3a. Zdecydowałem jednak ze bedzie to klimat ink paint i tak zostało.
MateuszJ Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Ja jeszcze wrzuce przedostatni render. Nie ma jeszcze paru tekstur a niektore sa niedopracowane, ale chyba wyrobie sie do jutra :) Nie wiem co z drzewem i z zolnierzami, chyba ich wyrzuce ( przynajmniej tego na dole ) bo jakos tandetnie wygladaja :) Render: http://republika.pl/matj/projekty/wieza3.jpg
mkk3a Napisano 14 Listopad 2005 Autor Napisano 14 Listopad 2005 jesli chcesz sobie ułatwic robote z żołnierzami, to zrób deszczowy klimat a ich ubierz w takich żółte płaszcze jak w Soldier of Fortune 2 (jak grałeś to wiesz, jak nie to http://labyrinth.sof2files.com/pics/shots/prague/prague2.jpg - lepszego screena nie znalazłem) co do drzewka to raczej wygląda na jemiołę :) więcej liści i zmien tex kory zawsze możesz zrobić scenkę nocną, co też może bardzo ciekawie wyglądać pospiesz sie i powodzenia, bo jeszcze masz dużo tekstur no i tło (fotka czy modelowane - i tak dużo roboty)
Simple_man Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 No to ja też skończyłem (chyba), mam nadzieję, że nie jest po nie wczasie (he he).
Busiu Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Skonczyłem, zawiele dorabiałem to koniec http://img413.imageshack.us/img413/4198/wieza2bbbbb00905nq.jpg
JunioR Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 o, widze ze jednak wiecej osób ukonczy tą mini bitwe, bardzo sie ciesze :D i zycze wszystkim powodzenia !!
max_noob Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 ostatni render! byla to moja pierwsza scena w ktorej uzylem wiecej niz jedna teksture a jak na pierwsza scene to chyba nie jest tak zle! bump jest ale nie wiem co zrobilem zle ze go nie widac mkk3a- tlo znalazlem tutaj >> www.wallpapers.org 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się