Skocz do zawartości

Postacie 3d: deamoneth - rozne takie potworki


sir_Bols

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To jest textura Effigy autorstwa jasona sallenbacha i z tego co pamietam jak zrobil magdalenke, jezeli sie nie myle, to to jest mix hand painted i photo ref. Znam kilka osob potrafiacych tak dobrze malowac recznie calosc, ale bez psd jest to dosc trudne do stwierdzenia. Natomiast model rzuq'a jest w 100% hand painted i moze nie przedstawia sie taka klasa jest modelem przede wszytkim robionym do innej gry. Effigy byla do ut, a tutaj jest to hack & slash gdzie nie bedzie psotac az tak dobrze widoczna, wiec spelnia swoje zadanie w 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej dorwalem Jason'a, podobna to ja bylem offline kilka dni - buahahaha.

Oto jego odpowiedz odnosnie jego texturki do effigy:

"hello, i see that i finally caught you online, to answer the question you had for me a day or 2 back, effigy was fully handpainted, i did use some slight texture overlays that i put in softlight blending mode at about 10% opacity, but other than that it was all handpainted

"

 

Takze jednak fully handpainted .... RZUQ DO ROBOTY :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche wam sie wbije do rozmowy ;)

 

Z mojej strony naleza sie przeprosiny dla Smarta - w tym calym zamieszaniu pominalem jego osobe jako autora konceptow zarowno troli oraz weszyciela. Sorki wielkie nigro.

 

przez weekend meczylo mnie przeziebienie - dodalem mala mape detalu.

 

weszyciel_prev_03102005.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w!e8 -> sam to zauwazylem - dostep do netu w pracy gdzie mam w miare ok monitor natomiast w domu gdzie tworze teksty mam kiepskiego lsd - w stosunku do niego na crt kolory wydaja sie byc wyblakle i ginie gdzies kontrast - narazie nic na to nie poradze dopoki nie zwleke na moje gameartowe stanowisko pracy jakiejs lepszej banki.

 

A co do dalszego gmerania przy weszycielu - ;) juz mam w 40% zrobiony kolejny model i rownolegle modeluje inny (poraszek mnie podjaral i za siatkowke sie biore ;P ) aktualnie gonia nas terminy a dotychczasowa jakosc tekstur wydaje mi sie wystarczajaca majac na uwadze to co k13 pisal - takich zblizen jak podaje wyzej nigdy nie bedzie mimo to za kazdym modelem bede sie staral minimalnie podskoczyc z jakoscia coby w stagnacje nie popasc.

 

Szmart ;) - thx czarny bracie

 

kurt - yep - jest tu masa bykow ale trzeba isc dalej, mysle o powolnym rezygowaniu z mirrora ale jak to wyjdzie okaze sie za jakis czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem sobie jużtym modelem w Ut 2004, musze przyznać, że robi piorunujące wrażenie.

 

Zaś jesli chodzi o teksturke Rzuqa to moim zdoniem jest świetna, ale model trzeba jednak poprawić (mam się tym zająć, może w środe mi się uda). Chodzi głównie o twarz, która wygląda jakby Węszyciel miał dauna. Tu mały pokaz dlaczego tak uważam:

weszymycie7oo.jpg

 

Jedyne co mnie jeszcze gryzie to to czym Węszyciel będzie ewentualnie atakował. Szczękę ma na stałe (nie jest ruchoma), a łapy ma za krótkie. Ustalamy więc chyba, że będzie nas po prostu czółkiem taranował ? (W sumie nie głupi pomysł). Jednak najlepszy dla niego byłby atak zębami, a co za tym idzie trzebaby mu przerobić szczene by mógł ją otwierać, a nie tylko w niemym uśmiechu stukać zębami po zbroi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności