Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

teksturka bardzo mi się podoba - modelteż fajniasty i bardzo mało ścianek :) - pracka pierwsza klasa

  • Odpowiedzi 71
  • Wyświetleń 9,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JA tam sie nie wypowiadam:] Tzw fresz mit. ja nie mam zastrzezen, ale nie mam zastrzezen ale i tak zrobiels po swojemu :P

Napisano

a mi tu czegos brakuje, na swoich texturkach nie dajesz jakis overlayowych detalow, ktore troche noisa w wszystko wprowadzaja, mogl bys z tym poexperymentowac bo moze sie naprawde oplacic

 

thumbs up!

Napisano

wszyscy macie racje, a co do texturzysty : ja sciagam zajefajne texturki z neta i na nich sie wzoruje, probuje malowac identyczne, to cos dla Ciebie(pocwicz, z czasem bedziesz malowac duzo lepiej): EF_BODYa.jpg

Napisano

To jest textura Effigy autorstwa jasona sallenbacha i z tego co pamietam jak zrobil magdalenke, jezeli sie nie myle, to to jest mix hand painted i photo ref. Znam kilka osob potrafiacych tak dobrze malowac recznie calosc, ale bez psd jest to dosc trudne do stwierdzenia. Natomiast model rzuq'a jest w 100% hand painted i moze nie przedstawia sie taka klasa jest modelem przede wszytkim robionym do innej gry. Effigy byla do ut, a tutaj jest to hack & slash gdzie nie bedzie psotac az tak dobrze widoczna, wiec spelnia swoje zadanie w 100%.

Napisano

mape detalu juz szykuje :)

 

Kurt - jezeli znajdziesz wiecej takich tlustych kawalkow slij mi na mejla - przez ten brak dostepu do netu zaczalem hermetycznie pracowac a to najgorsze co moze byc.

Napisano

ehehehhehehe - piękna teksturka bedzie jeszcze poiękniejsza - super :D

i pracuj, pracuj.

odpoczniesz po śmierci :D [lol]

 

pozdr

giorgione

Napisano

Okej dorwalem Jason'a, podobna to ja bylem offline kilka dni - buahahaha.

Oto jego odpowiedz odnosnie jego texturki do effigy:

"hello, i see that i finally caught you online, to answer the question you had for me a day or 2 back, effigy was fully handpainted, i did use some slight texture overlays that i put in softlight blending mode at about 10% opacity, but other than that it was all handpainted

"

 

Takze jednak fully handpainted .... RZUQ DO ROBOTY :P

Napisano

ja pierdykam to ile on to malowal, ze 2 tygodnie chyba :| . reasumujac, > 2 tygodnie pracy to 1500zl, powiedzmy.... wiec taki (widzialem go) model jest tyle $ ?, nie kapuje.

Napisano

Nie zawsze sie placi tyle ile kto przy tym siedzial :] A co do samego obrazka, to mysle ze pare dni mu to zajelo, wiecej raczej nie :)

Napisano

Z tego co ja pamietam ten model by robiony dla zabawy, a przy okazji wystawiony do konkursu organizowanego przez epic. Drogbnostka jest to ze zajal pierwsze miejsce i zgarna glowna nagrode. Jaka nie pamietam.

Napisano

troche wam sie wbije do rozmowy ;)

 

Z mojej strony naleza sie przeprosiny dla Smarta - w tym calym zamieszaniu pominalem jego osobe jako autora konceptow zarowno troli oraz weszyciela. Sorki wielkie nigro.

 

przez weekend meczylo mnie przeziebienie - dodalem mala mape detalu.

 

weszyciel_prev_03102005.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

no fajne, level up. :], ale zapewne kilka lvl jeszcze masz do zdobycia, jak chcesz to maluj dalej, mi trudno ocenic czy trzeba...no nie wiem po prostu :]

Napisano

Eeee chyba wystarczy ... wkonc to RPG wiec po pierwsze kamera bedzie troche oddalona od Potworka .. po drugie czy bedzie czas napatrzec sie na potworka przy dynamicznej walce ? :)

Napisano

kolorystyka jest jakaś taka no nijaka, w obu wersjach zeby nie bylo

dziwnie

Napisano

Rzuq-jestem rad:]

a model i teksturka bardzo przyjemne,widac ze miesozerca,ta tekstura kojarzy mi sie ze swiezo przyszlymi na swiat zwierzertami roznymi i odartym ze skory kotem ,..uuueeee

obrzydlistwo straszne

to dobrze.podoba mi si:D

pozdro

Napisano

w!e8 -> sam to zauwazylem - dostep do netu w pracy gdzie mam w miare ok monitor natomiast w domu gdzie tworze teksty mam kiepskiego lsd - w stosunku do niego na crt kolory wydaja sie byc wyblakle i ginie gdzies kontrast - narazie nic na to nie poradze dopoki nie zwleke na moje gameartowe stanowisko pracy jakiejs lepszej banki.

 

A co do dalszego gmerania przy weszycielu - ;) juz mam w 40% zrobiony kolejny model i rownolegle modeluje inny (poraszek mnie podjaral i za siatkowke sie biore ;P ) aktualnie gonia nas terminy a dotychczasowa jakosc tekstur wydaje mi sie wystarczajaca majac na uwadze to co k13 pisal - takich zblizen jak podaje wyzej nigdy nie bedzie mimo to za kazdym modelem bede sie staral minimalnie podskoczyc z jakoscia coby w stagnacje nie popasc.

 

Szmart ;) - thx czarny bracie

 

kurt - yep - jest tu masa bykow ale trzeba isc dalej, mysle o powolnym rezygowaniu z mirrora ale jak to wyjdzie okaze sie za jakis czas.

Napisano

Grałem sobie jużtym modelem w Ut 2004, musze przyznać, że robi piorunujące wrażenie.

 

Zaś jesli chodzi o teksturke Rzuqa to moim zdoniem jest świetna, ale model trzeba jednak poprawić (mam się tym zająć, może w środe mi się uda). Chodzi głównie o twarz, która wygląda jakby Węszyciel miał dauna. Tu mały pokaz dlaczego tak uważam:

weszymycie7oo.jpg

 

Jedyne co mnie jeszcze gryzie to to czym Węszyciel będzie ewentualnie atakował. Szczękę ma na stałe (nie jest ruchoma), a łapy ma za krótkie. Ustalamy więc chyba, że będzie nas po prostu czółkiem taranował ? (W sumie nie głupi pomysł). Jednak najlepszy dla niego byłby atak zębami, a co za tym idzie trzebaby mu przerobić szczene by mógł ją otwierać, a nie tylko w niemym uśmiechu stukać zębami po zbroi ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.