Napisano 26 Wrzesień 200519 l teksturka bardzo mi się podoba - modelteż fajniasty i bardzo mało ścianek :) - pracka pierwsza klasa
Napisano 26 Wrzesień 200519 l JA tam sie nie wypowiadam:] Tzw fresz mit. ja nie mam zastrzezen, ale nie mam zastrzezen ale i tak zrobiels po swojemu :P
Napisano 27 Wrzesień 200519 l a mi tu czegos brakuje, na swoich texturkach nie dajesz jakis overlayowych detalow, ktore troche noisa w wszystko wprowadzaja, mogl bys z tym poexperymentowac bo moze sie naprawde oplacic thumbs up!
Napisano 27 Wrzesień 200519 l wszyscy macie racje, a co do texturzysty : ja sciagam zajefajne texturki z neta i na nich sie wzoruje, probuje malowac identyczne, to cos dla Ciebie(pocwicz, z czasem bedziesz malowac duzo lepiej):
Napisano 28 Wrzesień 200519 l To jest textura Effigy autorstwa jasona sallenbacha i z tego co pamietam jak zrobil magdalenke, jezeli sie nie myle, to to jest mix hand painted i photo ref. Znam kilka osob potrafiacych tak dobrze malowac recznie calosc, ale bez psd jest to dosc trudne do stwierdzenia. Natomiast model rzuq'a jest w 100% hand painted i moze nie przedstawia sie taka klasa jest modelem przede wszytkim robionym do innej gry. Effigy byla do ut, a tutaj jest to hack & slash gdzie nie bedzie psotac az tak dobrze widoczna, wiec spelnia swoje zadanie w 100%.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l mape detalu juz szykuje :) Kurt - jezeli znajdziesz wiecej takich tlustych kawalkow slij mi na mejla - przez ten brak dostepu do netu zaczalem hermetycznie pracowac a to najgorsze co moze byc.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l ehehehhehehe - piękna teksturka bedzie jeszcze poiękniejsza - super :D i pracuj, pracuj. odpoczniesz po śmierci :D [lol] pozdr giorgione
Napisano 1 Październik 200519 l Okej dorwalem Jason'a, podobna to ja bylem offline kilka dni - buahahaha. Oto jego odpowiedz odnosnie jego texturki do effigy: "hello, i see that i finally caught you online, to answer the question you had for me a day or 2 back, effigy was fully handpainted, i did use some slight texture overlays that i put in softlight blending mode at about 10% opacity, but other than that it was all handpainted " Takze jednak fully handpainted .... RZUQ DO ROBOTY :P
Napisano 1 Październik 200519 l ja pierdykam to ile on to malowal, ze 2 tygodnie chyba :| . reasumujac, > 2 tygodnie pracy to 1500zl, powiedzmy.... wiec taki (widzialem go) model jest tyle $ ?, nie kapuje.
Napisano 1 Październik 200519 l Nie zawsze sie placi tyle ile kto przy tym siedzial :] A co do samego obrazka, to mysle ze pare dni mu to zajelo, wiecej raczej nie :)
Napisano 1 Październik 200519 l Z tego co ja pamietam ten model by robiony dla zabawy, a przy okazji wystawiony do konkursu organizowanego przez epic. Drogbnostka jest to ze zajal pierwsze miejsce i zgarna glowna nagrode. Jaka nie pamietam.
Napisano 3 Październik 200519 l troche wam sie wbije do rozmowy ;) Z mojej strony naleza sie przeprosiny dla Smarta - w tym calym zamieszaniu pominalem jego osobe jako autora konceptow zarowno troli oraz weszyciela. Sorki wielkie nigro. przez weekend meczylo mnie przeziebienie - dodalem mala mape detalu. pozdrawiam
Napisano 3 Październik 200519 l no fajne, level up. :], ale zapewne kilka lvl jeszcze masz do zdobycia, jak chcesz to maluj dalej, mi trudno ocenic czy trzeba...no nie wiem po prostu :]
Napisano 3 Październik 200519 l Eeee chyba wystarczy ... wkonc to RPG wiec po pierwsze kamera bedzie troche oddalona od Potworka .. po drugie czy bedzie czas napatrzec sie na potworka przy dynamicznej walce ? :)
Napisano 3 Październik 200519 l kolorystyka jest jakaś taka no nijaka, w obu wersjach zeby nie bylo dziwnie
Napisano 3 Październik 200519 l Rzuq-jestem rad:] a model i teksturka bardzo przyjemne,widac ze miesozerca,ta tekstura kojarzy mi sie ze swiezo przyszlymi na swiat zwierzertami roznymi i odartym ze skory kotem ,..uuueeee obrzydlistwo straszne to dobrze.podoba mi si:D pozdro
Napisano 4 Październik 200519 l w!e8 -> sam to zauwazylem - dostep do netu w pracy gdzie mam w miare ok monitor natomiast w domu gdzie tworze teksty mam kiepskiego lsd - w stosunku do niego na crt kolory wydaja sie byc wyblakle i ginie gdzies kontrast - narazie nic na to nie poradze dopoki nie zwleke na moje gameartowe stanowisko pracy jakiejs lepszej banki. A co do dalszego gmerania przy weszycielu - ;) juz mam w 40% zrobiony kolejny model i rownolegle modeluje inny (poraszek mnie podjaral i za siatkowke sie biore ;P ) aktualnie gonia nas terminy a dotychczasowa jakosc tekstur wydaje mi sie wystarczajaca majac na uwadze to co k13 pisal - takich zblizen jak podaje wyzej nigdy nie bedzie mimo to za kazdym modelem bede sie staral minimalnie podskoczyc z jakoscia coby w stagnacje nie popasc. Szmart ;) - thx czarny bracie kurt - yep - jest tu masa bykow ale trzeba isc dalej, mysle o powolnym rezygowaniu z mirrora ale jak to wyjdzie okaze sie za jakis czas.
Napisano 10 Październik 200519 l Grałem sobie jużtym modelem w Ut 2004, musze przyznać, że robi piorunujące wrażenie. Zaś jesli chodzi o teksturke Rzuqa to moim zdoniem jest świetna, ale model trzeba jednak poprawić (mam się tym zająć, może w środe mi się uda). Chodzi głównie o twarz, która wygląda jakby Węszyciel miał dauna. Tu mały pokaz dlaczego tak uważam: Jedyne co mnie jeszcze gryzie to to czym Węszyciel będzie ewentualnie atakował. Szczękę ma na stałe (nie jest ruchoma), a łapy ma za krótkie. Ustalamy więc chyba, że będzie nas po prostu czółkiem taranował ? (W sumie nie głupi pomysł). Jednak najlepszy dla niego byłby atak zębami, a co za tym idzie trzebaby mu przerobić szczene by mógł ją otwierać, a nie tylko w niemym uśmiechu stukać zębami po zbroi ;).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto