Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

teksturka bardzo mi się podoba - modelteż fajniasty i bardzo mało ścianek :) - pracka pierwsza klasa

  • Odpowiedzi 71
  • Wyświetleń 8,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JA tam sie nie wypowiadam:] Tzw fresz mit. ja nie mam zastrzezen, ale nie mam zastrzezen ale i tak zrobiels po swojemu :P

Napisano

a mi tu czegos brakuje, na swoich texturkach nie dajesz jakis overlayowych detalow, ktore troche noisa w wszystko wprowadzaja, mogl bys z tym poexperymentowac bo moze sie naprawde oplacic

 

thumbs up!

Napisano

wszyscy macie racje, a co do texturzysty : ja sciagam zajefajne texturki z neta i na nich sie wzoruje, probuje malowac identyczne, to cos dla Ciebie(pocwicz, z czasem bedziesz malowac duzo lepiej): EF_BODYa.jpg

Napisano

To jest textura Effigy autorstwa jasona sallenbacha i z tego co pamietam jak zrobil magdalenke, jezeli sie nie myle, to to jest mix hand painted i photo ref. Znam kilka osob potrafiacych tak dobrze malowac recznie calosc, ale bez psd jest to dosc trudne do stwierdzenia. Natomiast model rzuq'a jest w 100% hand painted i moze nie przedstawia sie taka klasa jest modelem przede wszytkim robionym do innej gry. Effigy byla do ut, a tutaj jest to hack & slash gdzie nie bedzie psotac az tak dobrze widoczna, wiec spelnia swoje zadanie w 100%.

Napisano

mape detalu juz szykuje :)

 

Kurt - jezeli znajdziesz wiecej takich tlustych kawalkow slij mi na mejla - przez ten brak dostepu do netu zaczalem hermetycznie pracowac a to najgorsze co moze byc.

Napisano

ehehehhehehe - piękna teksturka bedzie jeszcze poiękniejsza - super :D

i pracuj, pracuj.

odpoczniesz po śmierci :D [lol]

 

pozdr

giorgione

Napisano

Okej dorwalem Jason'a, podobna to ja bylem offline kilka dni - buahahaha.

Oto jego odpowiedz odnosnie jego texturki do effigy:

"hello, i see that i finally caught you online, to answer the question you had for me a day or 2 back, effigy was fully handpainted, i did use some slight texture overlays that i put in softlight blending mode at about 10% opacity, but other than that it was all handpainted

"

 

Takze jednak fully handpainted .... RZUQ DO ROBOTY :P

Napisano

ja pierdykam to ile on to malowal, ze 2 tygodnie chyba :| . reasumujac, > 2 tygodnie pracy to 1500zl, powiedzmy.... wiec taki (widzialem go) model jest tyle $ ?, nie kapuje.

Napisano

Nie zawsze sie placi tyle ile kto przy tym siedzial :] A co do samego obrazka, to mysle ze pare dni mu to zajelo, wiecej raczej nie :)

Napisano

Z tego co ja pamietam ten model by robiony dla zabawy, a przy okazji wystawiony do konkursu organizowanego przez epic. Drogbnostka jest to ze zajal pierwsze miejsce i zgarna glowna nagrode. Jaka nie pamietam.

Napisano

troche wam sie wbije do rozmowy ;)

 

Z mojej strony naleza sie przeprosiny dla Smarta - w tym calym zamieszaniu pominalem jego osobe jako autora konceptow zarowno troli oraz weszyciela. Sorki wielkie nigro.

 

przez weekend meczylo mnie przeziebienie - dodalem mala mape detalu.

 

weszyciel_prev_03102005.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

no fajne, level up. :], ale zapewne kilka lvl jeszcze masz do zdobycia, jak chcesz to maluj dalej, mi trudno ocenic czy trzeba...no nie wiem po prostu :]

Napisano

Eeee chyba wystarczy ... wkonc to RPG wiec po pierwsze kamera bedzie troche oddalona od Potworka .. po drugie czy bedzie czas napatrzec sie na potworka przy dynamicznej walce ? :)

Napisano

kolorystyka jest jakaś taka no nijaka, w obu wersjach zeby nie bylo

dziwnie

Napisano

Rzuq-jestem rad:]

a model i teksturka bardzo przyjemne,widac ze miesozerca,ta tekstura kojarzy mi sie ze swiezo przyszlymi na swiat zwierzertami roznymi i odartym ze skory kotem ,..uuueeee

obrzydlistwo straszne

to dobrze.podoba mi si:D

pozdro

Napisano

w!e8 -> sam to zauwazylem - dostep do netu w pracy gdzie mam w miare ok monitor natomiast w domu gdzie tworze teksty mam kiepskiego lsd - w stosunku do niego na crt kolory wydaja sie byc wyblakle i ginie gdzies kontrast - narazie nic na to nie poradze dopoki nie zwleke na moje gameartowe stanowisko pracy jakiejs lepszej banki.

 

A co do dalszego gmerania przy weszycielu - ;) juz mam w 40% zrobiony kolejny model i rownolegle modeluje inny (poraszek mnie podjaral i za siatkowke sie biore ;P ) aktualnie gonia nas terminy a dotychczasowa jakosc tekstur wydaje mi sie wystarczajaca majac na uwadze to co k13 pisal - takich zblizen jak podaje wyzej nigdy nie bedzie mimo to za kazdym modelem bede sie staral minimalnie podskoczyc z jakoscia coby w stagnacje nie popasc.

 

Szmart ;) - thx czarny bracie

 

kurt - yep - jest tu masa bykow ale trzeba isc dalej, mysle o powolnym rezygowaniu z mirrora ale jak to wyjdzie okaze sie za jakis czas.

Napisano

Grałem sobie jużtym modelem w Ut 2004, musze przyznać, że robi piorunujące wrażenie.

 

Zaś jesli chodzi o teksturke Rzuqa to moim zdoniem jest świetna, ale model trzeba jednak poprawić (mam się tym zająć, może w środe mi się uda). Chodzi głównie o twarz, która wygląda jakby Węszyciel miał dauna. Tu mały pokaz dlaczego tak uważam:

weszymycie7oo.jpg

 

Jedyne co mnie jeszcze gryzie to to czym Węszyciel będzie ewentualnie atakował. Szczękę ma na stałe (nie jest ruchoma), a łapy ma za krótkie. Ustalamy więc chyba, że będzie nas po prostu czółkiem taranował ? (W sumie nie głupi pomysł). Jednak najlepszy dla niego byłby atak zębami, a co za tym idzie trzebaby mu przerobić szczene by mógł ją otwierać, a nie tylko w niemym uśmiechu stukać zębami po zbroi ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności