nielot007 Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 hehe wiem wiem ale sie nie boje bo mi sie bardziej podoba:)
javor Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 piterus_123: prosze bardzo ... oto one nielot007: ciesze się że ci się podoba :) chodzi ci o ujęcie z postu #43 ???
nielot007 Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 dzieki i takie pytanie jak zrobiles to ze masz tak okragle te wneke na swiatlo a zadnego tam edga nie widze;)?? pozdro
javor Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 niewidzisz ale jest :] tak mi dziwnie edgemap działa :/ ale niema przecierz problemu żeby niebyło ... zaznaczasz linie których niechcesz i wciskasz "backspace" i jeśli ci będzie polygon na to zaokrąglenie zachodził to musisz edit triangulation włączyć i pozmieniać
Piterus_123 Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Dzieki ci bardzo za renderki. masz odemnie w nagrode troche zlocistego trunku Edit: tak z innej bajki jak zrobic w paint shopie 8 przezroczyste wypukle litery?
kingwins Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Javor, Ty zawsze masz dobre materialy i rendery, modele tez czysciutkie, tylko mi sie one zalatuja lekko low poly :)
polka dot Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 słodko :) czy ja widzialem jakies twoje rendery? ciekawe jak go pokazesz
RA Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Swietnie to wyglada. :) Sam myslalem czy by nie zrobic w ten sposob jakiegos samochodu, ale czasu brak. Ale po bitwie chyba jednak sie skusze. Super robota. pozdrawiam
javor Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 wreszcie miałem dzisiaj chwile czasu na maxa i oto progressik do komentowania troche rzeczy przybyło i troche też poprawiłem teraz kolej na najbardziej wku******** element samochodu (oczywiście do modelowania) domyślcie się jaki :] .... Loozack napewno już wie :D
RA Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Nom, wnetrze moze byc gUpie. :P Ale modelik jak narazie klasa. :) pozdrawiam
javor Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 niezgadłeś RA jeszcze nie czas na wnętrze :] mam nadzieje że dzisiaj mi się uda to zrobić i zamieszcze renderek :)
polka dot Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 lusterka? :) hmm jezeli to na pierwszym renderze za prrintem to hdri to chyba powinienes inaczej go rozwinac juz wyglada swietnie :) zadnego bledu, zadnego podkniecie nie widze nie mog sie renderow doczekac
javor Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 hehe odrazu widać że kome jest już obeznany w tworzeniu autek ... teraz właśnie zaczynam męczyć lusterka :/ a to za printem to nie hdri tylko zwykłe zdjęcie jako dodatkowy blueprint ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 Mmmm... :) Chciałem kiedyś takie BMW, ale to bylo dawno i teraz chcialbym najnowsze :P Model wspanialy! Prostota jest piekna!!! Szyber-dach dodal autku charakterku... Jak zrobisz wszystkie szczegoly to zapewne dostaniesz ode mnie 5* a jesli cos popsujesz to Cie znajdziemy wszyscy!!! :> Zrob rendera w stylu: bordowy metallic + jasna skóra z chromowanymi elementami nadwozia... Taka tam moja propozyja :>
javor Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 oto i ten najgorszy element :] nawet nie było tak strasznie ale troche czasu przy tym zeszło teraz czas dopicować reszte nadwozia :D
MF Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 Panie Javorze ;). Model naprawde bardzo ładny i dokladny :). Jakbys pokusil sie o lepszy render i zabawe ze smooth groups to byłoby poprostu super Pozdrawiam
javor Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 panie malefatal ;) wszystko w swoim czasie :) przecierz to w.i.p. :P może jeszcze dzisiaj dopracuje jakiś kawałek i zapodam renderem :]
Loozack Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 oj tak, najchętniej to bym wynajął kogoś do modelowania lusterek :> jestem ciekaw jak wygląda siateczka w miejscu łączenia z uchwytem... poza tym widać, że bardzo się przykładasz, mam na myśli m.in. przekrzywione lusterko w lusterku ;) pozdrawiam P.S. zrób już klamki i "poukładaj" smoothing groups do jasnej... ! :D
GRiPi Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 wlasnie, moze poza tym moze jakies juz male proby z lakierem?
egon14 Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 javor, poprostu mnie zadziwiasz, twoje bryki są wyrąbiste, ale ta jest najlepsza :) 3maj tak dalej a bendei Super bryka :) Pozdro
javor Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 po długim czasie kolejny progress troche pochamferowałem i powygładzałem (do przedniej linii drzwi i przedniej szyby ... co chyba widać) no i jakiś lakierek dałem - oczywiście jeszcze będe go z czasem zmieniał
ReflectVision Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 poprostu bomba :) juz widze smoothing groups nalozone na niektóre częsci samochodu, bardzo ładnie wyglada :) pozdrawiam :D ile ogolnie model ma poly ?
Loozack Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 (...) ile ogolnie model ma poly ? o to samo chciałbym spytać ;) pozdrawiam
Bzyku Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 ja wiem ;) mało :D niezle javor naprawde fajny med swietnie skrojony itd. a tak z czystej ciekawoasci uzywasz jakies skrypty w maxie bo raczej ciezko mi by bylo uwiezyc ze to czysty max albo ja wnim nigdy nie umialem modelowac i tak do dzis :)
javor Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 .:qba:. & Loozack: coś koło 175.000 z czego połowa to opony :/ chyba je jeszcze zmienie a te poprostu wsadziłem bo już miałem je zrobione Bzyku: uwież :P wszystko leci na standardowym maxie 6 :) a teraz mała zajawka mojej wersji malowania (jeszcze niedopracowana i źle kolory dobrane bo robiona w 5 minut :P ) ... miała być wczoraj ale max3d.pl niedziałał :(
Loozack Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Hindus, kurde, bo to smoothimg groups jeszcze nie ma :P kto jeszcze coś na Javora powie? no kto? :D pozdrawiam :>
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 kto jeszcze coś na Javora powie? no kto? :D ja powiem ! geniusz :)
javor Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 kilka dupereli i chyba ostateczne kolory lakieru (po całym dniu renderowania) :D a co do niektórych komentarzy to powiem tylko tyle: i dzięki
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 Podoba mi sie pomysl z wykorzystaniem samego smoothimg groups... Mniej zabawy z siatką - przynajmniej dla mnie... Sprobowalem tym sposobem cos wyrzezbic i klawo mi to poszlo :) JAVOR jestes mistrzem bo wytyczyles nowy szlak w tworzeniu modeli!!! Mozna ten sposob polecic w szczegolnosci osobom posiadajacym "slabe" komputerki :> No tylko ten rendering muuuuusi trwac :( Dla mnie bomba!!! Gratulacje Javor!!! P.S. Nie wiem czy sie orientujesz ale w tych czasach kiedy panowalo na drodze to BMW byla moda naklejania szat graficznych na maske - pamietam bo moj wujcio mial cos w stylu przestrzen kosmiczna (kolor - granat) z gwazdkami i droga mleczna (kolor - fiolet z rozem) i jakas tam planeta w tle byla :) Tak tylko mowie... ;P Ale efekt byl extra :> Moze znajde jakas fotke to zeskanuje i Ci podesle
ReflectVision Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 a pokaż zadek :) dla mnie rewelacja zrb tylko w koncu te SG !! :) :)
Hindus Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 wiem lozaczku wiem :P ps skopany avatar wracaj do tamtego :P javor - będzie bieżnik ? wspaniała robota ale renderem to sie nie popisałes ;)
Loozack Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 a co on taki niedomalowany na dole ? ;) i kolor owiewki szyberdachu troche kłuje :/ mam tylko nadzieję, że się w końcu doczekam renderków ze smoothing groups... ale tak ogólnie to full respect, szacun, pozdro, joł, itd :P P.S. Hindus, dooobra, zmieniłem (just for you), powiedzmy że to trochę inna wersja "tamtego" ;)
Gość Markowski Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 Cześć, przyjmuje zakłady czy Javor skończy tą furę :) .....
ReflectVision Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 skonczy.. chociaz fura nigdy nie bedzie idealna i można przyjąc ze nie bedzie skonczona dopóki nie będzie idealna :) roznie to mozna interpretowac :P
nielot007 Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 tyle ze "idealna" dla kazdego czlowieka ma inna wartosc:D wiec dla jednego teraz jest idealna a dla innego nigdy nie bedzie idealna;) pozdro
javor Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 hindus: co do bierznika patrz na pierwszej stronie a co do rendera to wiem że troche mu brakuje ale nie czas teraz na renderowanie loozack: wiem że kolor owiewki jest skopany ... wygląda jak sraczka :P ale może finalny render będzie w vrayu więc i tak będe materiały od nowa robił markowski: a czy ja kiedyś czegoś nie skończyłem :P .:qba:. , nielot007: dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/ i jakiś render który sieknołem na czas obiadu :] a wieczorem powinienem dokończyć i pokazać tył :)
Hindus Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 zeby nie było ze jestes najlepszy :) - studio do bani :P no chyba ze to dopiero wstęp do studia ;)
javor Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 hindus: hyba że to tylko plane i enviroment w takim samym kolorze :P nawet mi przez myśl nie przeszło że to miało by być studio :]
ReflectVision Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 zderzak i te dolne czesci na drzwiach wykonane sa z plastiku zgadza sie ? to nie powinny miec takich odbic wg mnie :P Pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się