Napisano 26 Lipiec 200519 l Autor piterus_123: prosze bardzo ... oto one nielot007: ciesze się że ci się podoba :) chodzi ci o ujęcie z postu #43 ???
Napisano 26 Lipiec 200519 l dzieki i takie pytanie jak zrobiles to ze masz tak okragle te wneke na swiatlo a zadnego tam edga nie widze;)?? pozdro
Napisano 26 Lipiec 200519 l Autor niewidzisz ale jest :] tak mi dziwnie edgemap działa :/ ale niema przecierz problemu żeby niebyło ... zaznaczasz linie których niechcesz i wciskasz "backspace" i jeśli ci będzie polygon na to zaokrąglenie zachodził to musisz edit triangulation włączyć i pozmieniać
Napisano 27 Lipiec 200519 l Dzieki ci bardzo za renderki. masz odemnie w nagrode troche zlocistego trunku Edit: tak z innej bajki jak zrobic w paint shopie 8 przezroczyste wypukle litery?
Napisano 27 Lipiec 200519 l Javor, Ty zawsze masz dobre materialy i rendery, modele tez czysciutkie, tylko mi sie one zalatuja lekko low poly :)
Napisano 27 Lipiec 200519 l Swietnie to wyglada. :) Sam myslalem czy by nie zrobic w ten sposob jakiegos samochodu, ale czasu brak. Ale po bitwie chyba jednak sie skusze. Super robota. pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor wreszcie miałem dzisiaj chwile czasu na maxa i oto progressik do komentowania troche rzeczy przybyło i troche też poprawiłem teraz kolej na najbardziej wku******** element samochodu (oczywiście do modelowania) domyślcie się jaki :] .... Loozack napewno już wie :D
Napisano 28 Lipiec 200519 l Nom, wnetrze moze byc gUpie. :P Ale modelik jak narazie klasa. :) pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200519 l Autor niezgadłeś RA jeszcze nie czas na wnętrze :] mam nadzieje że dzisiaj mi się uda to zrobić i zamieszcze renderek :)
Napisano 29 Lipiec 200519 l lusterka? :) hmm jezeli to na pierwszym renderze za prrintem to hdri to chyba powinienes inaczej go rozwinac juz wyglada swietnie :) zadnego bledu, zadnego podkniecie nie widze nie mog sie renderow doczekac
Napisano 29 Lipiec 200519 l Autor hehe odrazu widać że kome jest już obeznany w tworzeniu autek ... teraz właśnie zaczynam męczyć lusterka :/ a to za printem to nie hdri tylko zwykłe zdjęcie jako dodatkowy blueprint ;)
Napisano 30 Lipiec 200519 l Mmmm... :) Chciałem kiedyś takie BMW, ale to bylo dawno i teraz chcialbym najnowsze :P Model wspanialy! Prostota jest piekna!!! Szyber-dach dodal autku charakterku... Jak zrobisz wszystkie szczegoly to zapewne dostaniesz ode mnie 5* a jesli cos popsujesz to Cie znajdziemy wszyscy!!! :> Zrob rendera w stylu: bordowy metallic + jasna skóra z chromowanymi elementami nadwozia... Taka tam moja propozyja :>
Napisano 30 Lipiec 200519 l Autor oto i ten najgorszy element :] nawet nie było tak strasznie ale troche czasu przy tym zeszło teraz czas dopicować reszte nadwozia :D
Napisano 30 Lipiec 200519 l Panie Javorze ;). Model naprawde bardzo ładny i dokladny :). Jakbys pokusil sie o lepszy render i zabawe ze smooth groups to byłoby poprostu super Pozdrawiam
Napisano 30 Lipiec 200519 l Autor panie malefatal ;) wszystko w swoim czasie :) przecierz to w.i.p. :P może jeszcze dzisiaj dopracuje jakiś kawałek i zapodam renderem :]
Napisano 30 Lipiec 200519 l oj tak, najchętniej to bym wynajął kogoś do modelowania lusterek :> jestem ciekaw jak wygląda siateczka w miejscu łączenia z uchwytem... poza tym widać, że bardzo się przykładasz, mam na myśli m.in. przekrzywione lusterko w lusterku ;) pozdrawiam P.S. zrób już klamki i "poukładaj" smoothing groups do jasnej... ! :D
Napisano 31 Lipiec 200519 l javor, poprostu mnie zadziwiasz, twoje bryki są wyrąbiste, ale ta jest najlepsza :) 3maj tak dalej a bendei Super bryka :) Pozdro
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor po długim czasie kolejny progress troche pochamferowałem i powygładzałem (do przedniej linii drzwi i przedniej szyby ... co chyba widać) no i jakiś lakierek dałem - oczywiście jeszcze będe go z czasem zmieniał
Napisano 2 Sierpień 200519 l poprostu bomba :) juz widze smoothing groups nalozone na niektóre częsci samochodu, bardzo ładnie wyglada :) pozdrawiam :D ile ogolnie model ma poly ?
Napisano 3 Sierpień 200519 l (...) ile ogolnie model ma poly ? o to samo chciałbym spytać ;) pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200519 l ja wiem ;) mało :D niezle javor naprawde fajny med swietnie skrojony itd. a tak z czystej ciekawoasci uzywasz jakies skrypty w maxie bo raczej ciezko mi by bylo uwiezyc ze to czysty max albo ja wnim nigdy nie umialem modelowac i tak do dzis :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor .:qba:. & Loozack: coś koło 175.000 z czego połowa to opony :/ chyba je jeszcze zmienie a te poprostu wsadziłem bo już miałem je zrobione Bzyku: uwież :P wszystko leci na standardowym maxie 6 :) a teraz mała zajawka mojej wersji malowania (jeszcze niedopracowana i źle kolory dobrane bo robiona w 5 minut :P ) ... miała być wczoraj ale max3d.pl niedziałał :(
Napisano 3 Sierpień 200519 l Hindus, kurde, bo to smoothimg groups jeszcze nie ma :P kto jeszcze coś na Javora powie? no kto? :D pozdrawiam :>
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor kilka dupereli i chyba ostateczne kolory lakieru (po całym dniu renderowania) :D a co do niektórych komentarzy to powiem tylko tyle: i dzięki
Napisano 5 Sierpień 200519 l Podoba mi sie pomysl z wykorzystaniem samego smoothimg groups... Mniej zabawy z siatką - przynajmniej dla mnie... Sprobowalem tym sposobem cos wyrzezbic i klawo mi to poszlo :) JAVOR jestes mistrzem bo wytyczyles nowy szlak w tworzeniu modeli!!! Mozna ten sposob polecic w szczegolnosci osobom posiadajacym "slabe" komputerki :> No tylko ten rendering muuuuusi trwac :( Dla mnie bomba!!! Gratulacje Javor!!! P.S. Nie wiem czy sie orientujesz ale w tych czasach kiedy panowalo na drodze to BMW byla moda naklejania szat graficznych na maske - pamietam bo moj wujcio mial cos w stylu przestrzen kosmiczna (kolor - granat) z gwazdkami i droga mleczna (kolor - fiolet z rozem) i jakas tam planeta w tle byla :) Tak tylko mowie... ;P Ale efekt byl extra :> Moze znajde jakas fotke to zeskanuje i Ci podesle
Napisano 5 Sierpień 200519 l wiem lozaczku wiem :P ps skopany avatar wracaj do tamtego :P javor - będzie bieżnik ? wspaniała robota ale renderem to sie nie popisałes ;)
Napisano 5 Sierpień 200519 l a co on taki niedomalowany na dole ? ;) i kolor owiewki szyberdachu troche kłuje :/ mam tylko nadzieję, że się w końcu doczekam renderków ze smoothing groups... ale tak ogólnie to full respect, szacun, pozdro, joł, itd :P P.S. Hindus, dooobra, zmieniłem (just for you), powiedzmy że to trochę inna wersja "tamtego" ;)
Napisano 5 Sierpień 200519 l skonczy.. chociaz fura nigdy nie bedzie idealna i można przyjąc ze nie bedzie skonczona dopóki nie będzie idealna :) roznie to mozna interpretowac :P
Napisano 5 Sierpień 200519 l tyle ze "idealna" dla kazdego czlowieka ma inna wartosc:D wiec dla jednego teraz jest idealna a dla innego nigdy nie bedzie idealna;) pozdro
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor hindus: co do bierznika patrz na pierwszej stronie a co do rendera to wiem że troche mu brakuje ale nie czas teraz na renderowanie loozack: wiem że kolor owiewki jest skopany ... wygląda jak sraczka :P ale może finalny render będzie w vrayu więc i tak będe materiały od nowa robił markowski: a czy ja kiedyś czegoś nie skończyłem :P .:qba:. , nielot007: dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/ i jakiś render który sieknołem na czas obiadu :] a wieczorem powinienem dokończyć i pokazać tył :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l zeby nie było ze jestes najlepszy :) - studio do bani :P no chyba ze to dopiero wstęp do studia ;)
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor hindus: hyba że to tylko plane i enviroment w takim samym kolorze :P nawet mi przez myśl nie przeszło że to miało by być studio :]
Napisano 7 Sierpień 200519 l zderzak i te dolne czesci na drzwiach wykonane sa z plastiku zgadza sie ? to nie powinny miec takich odbic wg mnie :P Pozdrawiam ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto