Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 188
  • Wyświetleń 28,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

piterus_123: prosze bardzo ... oto one

 

rimbp18xa.th.jpg

 

rimbp26qn.th.jpg

 

nielot007: ciesze się że ci się podoba :) chodzi ci o ujęcie z postu #43 ???

Napisano

dzieki

i takie pytanie jak zrobiles to ze masz tak okragle te wneke na swiatlo a zadnego tam edga nie widze;)??

pozdro

Napisano
  • Autor

niewidzisz ale jest :] tak mi dziwnie edgemap działa :/ ale niema przecierz problemu żeby niebyło ... zaznaczasz linie których niechcesz i wciskasz "backspace" i jeśli ci będzie polygon na to zaokrąglenie zachodził to musisz edit triangulation włączyć i pozmieniać

Napisano

Dzieki ci bardzo za renderki. masz odemnie w nagrode troche zlocistego trunku

 

piwolaska1up.th.jpg

 

 

Edit: tak z innej bajki jak zrobic w paint shopie 8 przezroczyste wypukle litery?

Napisano

Javor, Ty zawsze masz dobre materialy i rendery, modele tez czysciutkie, tylko mi sie one zalatuja lekko low poly :)

Napisano

Swietnie to wyglada. :)

Sam myslalem czy by nie zrobic w ten sposob jakiegos samochodu, ale czasu brak. Ale po bitwie chyba jednak sie skusze.

Super robota.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

wreszcie miałem dzisiaj chwile czasu na maxa i oto progressik do komentowania

troche rzeczy przybyło i troche też poprawiłem

 

wip269ih.jpg

 

wip270oy.jpg

 

teraz kolej na najbardziej wku******** element samochodu (oczywiście do modelowania) domyślcie się jaki :] .... Loozack napewno już wie :D

Napisano

Nom, wnetrze moze byc gUpie. :P

Ale modelik jak narazie klasa. :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

niezgadłeś RA jeszcze nie czas na wnętrze :]

mam nadzieje że dzisiaj mi się uda to zrobić i zamieszcze renderek :)

Napisano

lusterka? :)

 

hmm jezeli to na pierwszym renderze za prrintem to hdri to chyba powinienes inaczej go rozwinac

 

juz wyglada swietnie :) zadnego bledu, zadnego podkniecie nie widze nie mog sie renderow doczekac

Napisano
  • Autor

hehe odrazu widać że kome jest już obeznany w tworzeniu autek ... teraz właśnie zaczynam męczyć lusterka :/

a to za printem to nie hdri tylko zwykłe zdjęcie jako dodatkowy blueprint ;)

Napisano

Mmmm... :) Chciałem kiedyś takie BMW, ale to bylo dawno i teraz chcialbym najnowsze :P Model wspanialy! Prostota jest piekna!!! Szyber-dach dodal autku charakterku... Jak zrobisz wszystkie szczegoly to zapewne dostaniesz ode mnie 5* a jesli cos popsujesz to Cie znajdziemy wszyscy!!! :> Zrob rendera w stylu: bordowy metallic + jasna skóra z chromowanymi elementami nadwozia... Taka tam moja propozyja :>

Napisano
  • Autor

oto i ten najgorszy element :] nawet nie było tak strasznie ale troche czasu przy tym zeszło

teraz czas dopicować reszte nadwozia :D

 

wip285yr.jpg

 

wip295xi.jpg

 

wip306ow.jpg

Napisano

Panie Javorze ;). Model naprawde bardzo ładny i dokladny :). Jakbys pokusil sie o lepszy render i zabawe ze smooth groups to byłoby poprostu super

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

panie malefatal ;) wszystko w swoim czasie :) przecierz to w.i.p. :P

może jeszcze dzisiaj dopracuje jakiś kawałek i zapodam renderem :]

Napisano

oj tak, najchętniej to bym wynajął kogoś do modelowania lusterek :> jestem ciekaw jak wygląda siateczka w miejscu łączenia z uchwytem... poza tym widać, że bardzo się przykładasz, mam na myśli m.in. przekrzywione lusterko w lusterku ;)

 

pozdrawiam

 

P.S. zrób już klamki i "poukładaj" smoothing groups do jasnej... ! :D

Napisano

javor, poprostu mnie zadziwiasz, twoje bryki są wyrąbiste, ale ta jest najlepsza :) 3maj tak dalej a bendei Super bryka :) Pozdro

Napisano
  • Autor

po długim czasie kolejny progress

troche pochamferowałem i powygładzałem (do przedniej linii drzwi i przedniej szyby ... co chyba widać) no i jakiś lakierek dałem - oczywiście jeszcze będe go z czasem zmieniał

 

wip335tb.jpg

Napisano

poprostu bomba :) juz widze smoothing groups nalozone na niektóre częsci samochodu, bardzo ładnie wyglada :) pozdrawiam :D ile ogolnie model ma poly ?

Napisano
(...) ile ogolnie model ma poly ?

 

o to samo chciałbym spytać ;)

 

pozdrawiam

Napisano

ja wiem ;) mało :D

niezle javor naprawde fajny med swietnie skrojony itd. a tak z czystej ciekawoasci uzywasz jakies skrypty w maxie bo raczej ciezko mi by bylo uwiezyc ze to czysty max albo ja wnim nigdy nie umialem modelowac i tak do dzis :)

Napisano
  • Autor

.:qba:. & Loozack: coś koło 175.000 z czego połowa to opony :/ chyba je jeszcze zmienie a te poprostu wsadziłem bo już miałem je zrobione

 

Bzyku: uwież :P wszystko leci na standardowym maxie 6 :)

 

a teraz mała zajawka mojej wersji malowania (jeszcze niedopracowana i źle kolory dobrane bo robiona w 5 minut :P ) ... miała być wczoraj ale max3d.pl niedziałał :(

 

wip340uu.jpg

Napisano

Hindus, kurde, bo to smoothimg groups jeszcze nie ma :P kto jeszcze coś na Javora powie? no kto? :D

 

pozdrawiam :>

Napisano
  • Autor

kilka dupereli i chyba ostateczne kolory lakieru (po całym dniu renderowania) :D

 

a co do niektórych komentarzy to powiem tylko tyle: i dzięki

 

wip381ni.jpg

Napisano

Podoba mi sie pomysl z wykorzystaniem samego smoothimg groups... Mniej zabawy z siatką - przynajmniej dla mnie... Sprobowalem tym sposobem cos wyrzezbic i klawo mi to poszlo :) JAVOR jestes mistrzem bo wytyczyles nowy szlak w tworzeniu modeli!!! Mozna ten sposob polecic w szczegolnosci osobom posiadajacym "slabe" komputerki :> No tylko ten rendering muuuuusi trwac :(

Dla mnie bomba!!! Gratulacje Javor!!!

 

P.S.

Nie wiem czy sie orientujesz ale w tych czasach kiedy panowalo na drodze to BMW byla moda naklejania szat graficznych na maske - pamietam bo moj wujcio mial cos w stylu przestrzen kosmiczna (kolor - granat) z gwazdkami i droga mleczna (kolor - fiolet z rozem) i jakas tam planeta w tle byla :) Tak tylko mowie... ;P Ale efekt byl extra :> Moze znajde jakas fotke to zeskanuje i Ci podesle

Napisano

wiem lozaczku wiem :P ps skopany avatar wracaj do tamtego :P

 

javor - będzie bieżnik ? wspaniała robota ale renderem to sie nie popisałes ;)

Napisano

a co on taki niedomalowany na dole ? ;) i kolor owiewki szyberdachu troche kłuje :/ mam tylko nadzieję, że się w końcu doczekam renderków ze smoothing groups... ale tak ogólnie to full respect, szacun, pozdro, joł, itd :P

 

P.S. Hindus, dooobra, zmieniłem (just for you), powiedzmy że to trochę inna wersja "tamtego" ;)

Napisano

Cześć,

przyjmuje zakłady czy Javor skończy tą furę :) .....

Napisano

skonczy.. chociaz fura nigdy nie bedzie idealna i można przyjąc ze nie bedzie skonczona dopóki nie będzie idealna :) roznie to mozna interpretowac :P

Napisano

tyle ze "idealna" dla kazdego czlowieka ma inna wartosc:D

wiec dla jednego teraz jest idealna a dla innego nigdy nie bedzie idealna;)

pozdro

Napisano
  • Autor

hindus: co do bierznika patrz na pierwszej stronie a co do rendera to wiem że troche mu brakuje ale nie czas teraz na renderowanie

loozack: wiem że kolor owiewki jest skopany ... wygląda jak sraczka :P ale może finalny render będzie w vrayu więc i tak będe materiały od nowa robił

markowski: a czy ja kiedyś czegoś nie skończyłem :P

.:qba:. , nielot007: dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/

 

i jakiś render który sieknołem na czas obiadu :] a wieczorem powinienem dokończyć i pokazać tył :)

 

wip424uy.jpg

Napisano

zeby nie było ze jestes najlepszy :) - studio do bani :P no chyba ze to dopiero wstęp do studia ;)

Napisano
  • Autor

hindus: hyba że to tylko plane i enviroment w takim samym kolorze :P nawet mi przez myśl nie przeszło że to miało by być studio :]

Napisano

zderzak i te dolne czesci na drzwiach wykonane sa z plastiku zgadza sie ? to nie powinny miec takich odbic wg mnie :P

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności