Jump to content

Moment Krytyczny "Fatamorgana"


Recommended Posts

Witam wszystkich Forumowiczów i maniaków grafiki wszelakiej maści:)!

To moja pierwsza bitwa w ktorej wezmę udział.

Chcę przestawić postać konającą na pustyni rozpalonej żarem słońca będ-

ącą na wyczerpaniu i widząca źródło wydawałoby się na wyciągnięcie ręki, dookoła tylko pustynia i charakterystyczne dla niej elementy, rozrzażone powietrze itd ,a żeby było zabawnie to postacią tą będzie maszyna, robot o humanoidalnych kształtach ( z grubsza) a źródło które będzie widzieć to mała elektrownia -taka analogia do człowieka i jego pragnienia wody zamiast nich: maszyna i prąd:)

Jestem początkującym grafikeim i będę musiał przeskoczyć się sam ze trzy razy by to przedstawić w ciekawej oprawie ale nie ma rzeczy nie możliwych:)

Wszystkim życze powodzenia w bitwie i zaczynam...

A na razie tylko ten tekst:) ...Wieczorkiem pierwsze grafiki.

Link to comment
Share on other sites

wyprzedzając myśli wszystkich maniaków....leci teź siateczka:)

oraz taka moja pierwsza kompozycja....zeby pokazac co chce zrobic. Na pierwszym planie maszyna ,docelowo ma byc podziurawiona, pordzewiala, z wylewacjacymi sie z niej roznymi chemikaljami i wogole cala zniczszona a w tle elektrowania i to wszystko na rozpalonej słońcem pustyni.

Link to comment
Share on other sites

i male pytanko : co zrobic by przy ikonce załącznika umieścić grafiek. w zasadzie każdy z Was ma jakiś obrazek , chciałbym tam umieścić jeden ze swoich renderów by moj folder poza tytułem :MOMENT KRYTYCZNY" był bardziej widoczny :)

bede wdzieczny za podpowiedź!

Link to comment
Share on other sites

dzieki , staram sie jak moge, tony materiałow przed kompem , ksiazki ,czaskopisma, no i net i powoli idzie:) , ale największym problemem beda dla mnie swiatla i materialy bo tu duze doswiadczenie trzeba miec a scena tego typu robie poraz pierwszy i wiem ze bede mial duze problemy. wczesniej robilem 3 samochody. Wyszly dobrze ale modelowanie samochodu jest nie takie trudne tym bardziej jesli wymysla sie samemu bryle to dla innych błędy nie są widoczne a materiały lakieru samoch to na necie w 10 sek ustawienia znajde ale moj robocik

to bedzie dla mnie naprawde hardkor:)

co do modelowania to uwazam ze jak ktos zaczyna przygode z 3d to najwyzej model zrobi w miesiac a nie jak prof. w kilka dni ,takze jakos scene wymodeluje....byle przed wrzesniem:D

 

jak ktos chcialbym rzucić okiem to link do moich prac:

http://designforum.pl/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showgall&gid=1190

 

-http://designforum.pl/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showgall&gid=962

Link to comment
Share on other sites

widząc postępy u innych robie co moge...więc kolejna nocka i tym razem troche szczegułów do modelu no i głowa na razie wstępna bo mam chaos w głowie i ciągle mi coś w niej nie pasuje. Piszcie co sądzicie , moze jakies sugestie,bo mam chwilowo mętlik w głowie.

Link to comment
Share on other sites

detal raczej chaotyczny, może to tylko kwestia gustu ale nie ma model większej spójności w sobie. Główka ciekawa w swej prostocie, jednak ręce i stopy dużo gorsze. Warto popracować nad ich brakiem gładkosi, usunąć trochę kantów i ostrych krawędzi.

Link to comment
Share on other sites

sie trochę rozpędziłem w modelowaniu i po przystąpieniu do komponowania ujęcia 1/4 wyciąłem:rolleyes: eh. Teraz wrzucam probke nowego ujęcia i zabieram sie za kontyuacje modelingu.

dzięki za rady, skrupulatnie przemyśle:)

Link to comment
Share on other sites

Master Kiełbaster---> co racja to racja:), to tak na szybko zrobione, chcialem sie upewnic ze chce robic to co robie i czy ujecie mi bedzie pasowac...i dzieki za zdjecie . takiego fajengo z pustynią jeszcze nie miałem :-)

Link to comment
Share on other sites

rece? ciut zmienilem kąt widzenia a i ustawienia rąk..lepiej?

snajper:) he he sop sie usmialem to moje:D , niestety nie

dalej....,małe poprawki...początek podłoża/skarpy na ktorej bedzie lezała maszyna + pare detali w robocie,troszke nogi, pare srubek i kamyków jakis pojemniki itd

http://www.kedzierskiwojtek.republika.pl/

 

Pytanie! Czy ktos może mi powiedzieć czemu jak zapisuje w maxie plik jako tif to jest on czarno-biały?!!!!

Link to comment
Share on other sites

musze zrobic kilka dni przerwy. na zebranie do kupy pomysłów,a tymczasem chcialem sprawdzic jak mi pojdzie pierwsze teksturowanie w tym modelu wiec jakby nie bylo...mały update. :teksture zrobilem w PS , troche nie nałożyła sie na model tak jak chcialem ale to dopiero proby

Link to comment
Share on other sites

no. sporo pracy juz za mna i jeszcze ho ho przedemną,ah ta pustynia.

update....

www.kedzierskiwojtek.republika.pl

 

mam pytanie i prosbe zarazem: jak wygladaja moje rendery na waszych monitorach, chodzi mi o jasnosc/kontrast bo u mnie na kompie na ktorym tworze wszytko jasne jaskrawe i czytelne jest a na kompie z ktorego wysylam na forum przy z grubsza podobnych ustawieniach jasnosc/kontrast obu monitorow(2 roznych) jest ciemno i ledwie widze i od razu leci ps i zmiana obrazka ale tak naprawde to wzgledem mojego monitora to render przejaskrawiam wiec napiszcie cos.:) bede wdzieczny.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym uprzejmie zwiadomić całą wiare:) ,ze chwilowo bo okolo do 11-12-sierpnia updejtów nie bedzie gdyz wybieram sie wraz z dziewczyną na pilegrzymke do częstochowy, nie wiem jak to zrobie, bo piechotą prawie 200 kilosow ale co tam. jak wroce to wezme sie ostro do pracy więc niech nawet najlepsi mają sie na bacznosci he he,no przynajmniej postaram sie by ta bitwa byla ciekawsza i bogatsza i kolejną niezła prace.

Do "napisania" i powodzenia wszystkim w szlifowaniu swoich prac!!

Link to comment
Share on other sites

Kolor jest gut, ale te szczyty są zbyt równe!

 

A dalej:

1. Kud ju si? Tekstura sie mazuje :)

2.Czy mylę się mówiąc że pół to zdjęcia a pół max?

Wiem że to trudne ale strasznie to niedopasowane - już lepiej zrób całe w maxie i popracuj nad światłami...

 

calekopia5vo.jpg

Link to comment
Share on other sites

hmm.. fajnie przedstawiona postac.. wiec tak: kolory tego "kanyonu" sa zbyt ostre ... za bardzo kluje to w oczy.. druga sprawa to na skarpie masz wyschniete jakby blotko wszystko by bylo ok, ale troche zbyt prostokatne te kawalki ziemi sa.. tak jak wyzej.. na dalszym planie znowu skaly sa zbyt gladkie i delikatne.. proponowalbym to troszke postrzepic.. ten robocik naprawde swietny.. :) zwlaszcza ten material blachy/chromu. Acha i jeszcze jedno.. tak flara - slonce troszke psuje scenke.. popracuj nad tym.. czekam na update'y.. pozdro :)

Link to comment
Share on other sites

dzieki za uwagi, ze wszystkimi sie zgadzam,

oczywiscie spora czesc to PS...

pisalem w poscie ale cos wcielo tekst a nawet sie nie zorientowalem. wiec tlumacze: taki na szybko niechlujny montaz ,chcialem pokazac jako tako co mam zamiar zrobic bo na poczatku zakladalem bardziej pustynne wydmy niz skaly.

dzieki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

FINAL REDNER

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moment krytyczny "fatamorgana" przedstawia maszynę będącą u kresu żyjącą resztką nadziei po ujżeniu cennego żródła energi. Scena przedstawia analogie do konającego człowieka na pustyni widzącego szanse na przetrwanie. Czy ta nadzieja jest słuszna? Czy to może tylko fatamorgana...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Critical moment, "mirage", shows a machine being at its end of life, living with rest of hope after seeing a saving source of the energy.. Scene shows analogy to man dying on desert who see his chance to survive.. Is his hope right? Or it is just a mirage..

 

edit: dopisałem krótki tekst. Dziękuje wszystkim za komentarze i pomoc i życze powodzenia!

soft: 3ds max 7 (scanline), photoshop 7bitwa_end.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy