Jump to content

Pojazd3d: BMW 7 e38


nielot007
 Share

Recommended Posts

Witam!!

 

Zasady:

-pojazd ma byc Low Poly nie moze przekroczyc 12.000tris

-udzial moze wziasc kazdy!!(zapraszam)

-nie konieczne jest wnetrze i rendering liczy sie model (choc chyba kazdy pokusi sie o render :))

 

noi to wszystko

zdjecie samochodu:

bmw7e38199901m7vi.th.jpg

 

BLUEPRINTY:

printy4ea.th.jpg

 

ZAPRASZAM

pozdro

Link to comment
Share on other sites

nielot007: robiłeś już kiedyś jakieś autko low poly ?? chyba nie :P jak dalej będziesz tak oszczędnie robił to ci wyjdzie 5.000 tris albo mniej :]

 

blood_brother: popieram :P

 

Zgadzam się z wszystkim co powiedział Javor :)

Innymi słowy - Javor - dobrze prawisz! :D LOL

 

Co do minibitwy, to chyba się skusze :)

 

Pozdro!

 

EDIT:

No Krwawego Bro i Knysie też popieram :) (Żeby nie było! :D)

Link to comment
Share on other sites

kolejna mini z samochodem i znowu low :) he 20k tri duzo co wy gadacie wogole oco wam chodzi z tymi poly przeciez taki jeden moze sie skladac z wielu trojkatów a nie tylko dwoch marudzicie poprostu :D chyba poto robi sie low by oszczedzac szukac oszczednosci a nie bedą tylko edgesy kasowac heh masakra ja bym to jeszcze limitowo sciagnal do 12 moze 10k maksymalnie tyle odemnie powodzenia wszystkim

Link to comment
Share on other sites

Witam!!

wiec tak!!

pokolei:

marvey-->hehe:D

knysha--> hmmm wlasnie o to chodzi zeby byly oraniczenia!!

wedlug mnie trudniej robic lp niz hp:)

blood--> tak jak pisze Bzyku poly moze mic duuuzo trisow wiec to bez sensu:D a 20k to jest wedlug mnie duuzo!!

javor--> robilem:P mini z bzykiem i loozackiem:) chcialem beat'a dokonczyc ale plik mi sie nie otwiera:( i ja nie oszczedzam tylko to jest zarys pierw zrobie ogolny zarys calego samochodu a pozniej "wygladzenia"

chris--> to sie mylisz jak sie z javorem zgadzasz:D:D;)

i skus sie na mini skus:D

piterus-->bardzo fajna fela:)

knysha & blood--> hehe przeczytajcie post bzyka on pisze wszyskto to co chcialem wam napisac:)

bzyku--> to prze ciebie i lozacka bo chcialem skonczyc honde ale pliku nie moge odczytac:D

knysha--> bardzo dobry start tylko ciekawe czy sie zmiescisz:D

 

a tu tak odemnie:

wlasnie o to chodzi w tej bitwie zeby bylo ograniczenie zeby poglowkowac a nie tylko te edgsy i edgsy!!...:D

ps. zasady zostaja tkie jakie byly:) 20k to i tak duzo jak pisze bzyku

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Witam!

 

Lol to chyba mój pierwszy post od pol roku :P Widze, ze nie tyko ja przekonalem się do tego pieknego auta (robiłem je high poly) :P Ale szkoda ze robicie low poly, nie wiecie co tracicie hehe ;) Anyway Wszystkim zycze powodzenia!

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Marvey niebylo by lepiej tak jak ma byc low no niecha taki bedzie i niech tak wyglada ten poco ci te wlociki na samym poczatku tylko zanieczyszcxzaja siateczke potem je dorobisz jak starczy trojkatow

oj Knysha :) nie ciac tylko oszczedzac :D

 

dfgnew5dp.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam!

lekki progress ale przez ten tydzien bede zamieszczalbardzo zadko bardzomalo poniewaz robie caly dzien i pozniej nie chce mi sie nic dziergac:)

a tutaj malutki updatezaznaczmze to jest tylko forma samochodu siatka i zosatnie zmieniona ale dopierowtedyjak zrobie cala karoserie:D

pzodro

Link to comment
Share on other sites

Witam :)

 

No to już mój durgi post od pół roku :p Tak patrze co się tu dzieje i myśle, iż troche przesadzacie z oszczędnością trójkątów...12k bez wnętrza to naprawde bardzo dużo, wiec nie musicie tak oszczędzać. Na dowód mojej teorii zamieszczam swój model (oczywisćie model low), który ma nieco powyżej 8k fejsów (przy czym warto zauważyć iż siatka była układana pod high poly, więc dało by się spokojnie 4 tysiące uciąć jeszcze) plus kółka ze 4 tysiące i wnętrze 4-5 k i będzie koło 12 tysięcy trójkątów (licząc udaną optymalizacje nadwozia :p), a siatka i model nie wyglądają tak ascetycznie jak u Was...no chyba że to bardzo wczesne stadia i będziecie mocno modyfikować modele ;)

 

Aha..żeby nie bylo niedomówień to zaznaczam, iż NIE startuje w tej mini bitwie ;)

 

Pozdr,

Triple X

Link to comment
Share on other sites

Kurcze fajna ta mibi bitwa. Gdyby nie dwa powody, czyli "duza" bitwa i to, ze jest to brzydki samochod, to chetnie bym przystapil. ;)

Ale trzymam kciuki za wszystkich i skonczcie wszyscy. Caluski. :D

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

hej, chcialem zadać pytanie troszke z innej beczki ;) czy da sie coś zrobić aby polepszyć jakość (rozdziałkę) bluprintów przypisanych juz boxom w viewpoincie? Wlasnie zabralem sie za robienie swojego pierwszego samochodziku i bardzo ciezko zobaczyc szczeguly na tych pixelach ;(

Link to comment
Share on other sites

(1) Customize (z gornej belki) --> Preference Settings --> zakladka Viewports --> Configure Driver --> I tam zaznaczyc dwie kontrolki "Match Bitmap as Close as Possible"

 

(2) klikasz prawym klawiszem myszy na nazwe viewportu i zaznaczesz kontrolke "Texture Correction"

 

Lepiej sie chyba nie da.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy