Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 90
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakby tweety nie napisał o nocnej wersji, nie był by sobą ;] Weź nieco poszerz kąt widzenia kamery i pokaż całość :) A co do załćzników to raczej "góry" spytaj :)

Napisano
  • Autor

dodałem pare obiektow, biurko juz sie tak nie blyszczy. jest coraz lepiej ;)

w tych dwoch doniczkach bedą roslinki. ale bedzie hardkor z ich modelowaniem...

 

render_18.jpg

Napisano

śliczne

nie wierzę że masz tak odbijający monitor - a gdzie warstwa antyrefleksyjna ?

Napisano
  • Autor

aa, z tym monitorem, to zapomnialem zmniejszyc glossines. w koncowej wersji minitor bedzie właczony.

 

ale są takie LCD. moj znajomy ma takiego w laptopie. okropnie sie z czegos takiego korzysta...

Napisano
a gdzie warstwa antyrefleksyjna ?

pewnie wytarł podczas sprzątania ;)

 

nieźle Ci idzie, ale zmień kadr ;)

 

Pozdrawiam

 

[++]

szkło dość kiepsko się prezentuje. zwiększ IOR, albo zastosuj jakieś ukryte plane'y - dodaj im błysku.

Napisano

dokładnie jak tweety napisał szkło nie posiada odbić charakterystycznych.. i wygląda jak byś dał tylko przezeroczystość..

 

pozdro.. gites, miód, malina... dobrze idziesz

Napisano
  • Autor

no wlasnie nie wiem co jest z tym szklem... na tych renderach ma IOR 1,55 wiec i tak dosc duzy, ale jeszcze porobie pare probnych renderkow. moge nawet dac IOR2,0 - byle by dobrze wyglądało :)

 

[+]edit

o, juz sie wyrenderowalo. ech, szkoda ze nie widac uszka od tego czarnego kubka, ale nie chce mi sie jeszcze raz renderowac. szklanka z wodą chyba juz o wiele lepiej wygląda, nie?

 

render_19.jpg

Napisano
  • Autor

woczraj byłem w lerła merlę i kupilem sobie satanistycznie czarne zaslony do pokoju ]:->

no i trzeba było to uwzglednic tez w 3dsmaxie. nie wiem, czy ich troche jeszcze nie rozsunąć na boki bo za bardzo zaciemniają pokój... ciekawe jak to bedzie w realu wyglądac, bo na razie czekają na zamontowanie.

 

render_20.jpg

 

render_21.jpg

Napisano

jeeeaaa!!! satan satan uber allez!!!! x)

hehehe. fajny masz pokój. co prawda nie wydaje mi się, żebyś miał defaultowe szare meble, ale jak na razie oki :)

może zrezygnuj z tych szklanek? skoro masz kubek to po co ci szklanki? w ich miejsce daj jakieś pierdołki w stylu długopisy ołówki etc.

gdzie myszka i klawiaturka?

 

Pozdrawiam

Napisano

kurcze przyciemnilo sie teraz troche:/ bedziesz musial chyba troche rozjasnic;] ale nice nice... A jesli chodzi o te szklanki i kubki, o ktorych mowil tłiti to mysle ze to calkiem normalne:P u mnie aktualnie na biurku sa dwa kubki i szklanka:P i jakos nie maja ochoty wrocic to kuchni:P heh. W sumie krzesla ci nie zazdroszcze, jak mozna siedziec na takim czyms przez dłuzszy czas?:|

Napisano
  • Autor

na razie zasłony wywaliłem, bo bede musial jeszcze popracować nad materiałem, a na razie jeszcze nie wiszą u mnie w pokoju, wiec nie wiem dokladnie, jak wyglada ten shader

 

co do obrazkow z prawej - w pokoju mam nieco inne, tylko nie moglem nigdzie znalezc podobnych fotek. te to prowizorka :)

 

JohnZi - imo jest bardzo wygodne. mam je juz pare lat i nie narzekam.

 

render_24.jpg

Napisano
  • Autor

render_27.jpg

 

i szybki poglądowy renderek na koszyk z rysunkami za deską kreślarską

 

render_26b.jpg

Napisano

modele ładne shadery nie za bardzo mi sie podobają ale to przez słabą jakość ich, oświetlenie może być

Napisano

Jest spoko, popracuj jeszcze troche nad renderem a bedzie super.

Napisano
  • Autor

mrkrzysiek - a bo najpierw zrobilem ten renderek bez AA, potem domodelowalem pare rzeczy (m.in. ten zegar) i dopiero wtedy poszedł ten ładny hiresowy render.

 

Georgas - moze napisz co dokladnie nie podoba Ci sie w shaderach. na tym forum licze na konstruktywną krytyke :)

 

Fox - a jakies konkretne życzenia? na koncu oczywiscie bedzie lepsza jakosc, słabsza kompresja, moze mała postprodukcja w PSie, wiec pewnie wszystko sie wyjasni.

Napisano

a mnie sie zdaje, że wieżę ciśnień miałeś kończyć.

już ostrze nożyk, przyda się jak jej nie skończysz

Napisano
  • Autor

apdejt po długiej przerwie. półki już zapełnione, wygląda chyba o wiele lepiej. powoli juz bede konczył te pracke, licze na koncowe uwagi ;)

Napisano
licze na koncowe uwagi ;)

 

kup sobie nowe krzesło i różowe firanki :D

 

a na serio. renderuj finał. tylko pliska zmień oświetlenie: wrzuć jakiegoś directa przez te żaluzje :]

no i nie szczędź czasu na render: ziarno do minimum, nie tak jak w łazience ;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

krzesło jest naprawde ok. moze nie wyglada na wygodne, ale siedzie sie po prostu swietnie. mozna spedzic 10h przy kompie i nic nie czuc ;D

directional jest, tylko zaluzje musze poobracac, bo rzucają cien. a w lazience cale ziarno to zasługa photoshopa. efekt zamierzony, ale faktycznie chyba nieco przegiąłem.

Napisano

teraz zauważyłem: segregatory po lewej to tylko boxy z tex. weź chociaż dziury im boolem pociągnij bo strasznie płasko to wygląda :]

Napisano

czy w celu otworzenia tylnych szuflad szafy trzeba odsuwać stół?

 

firana czarna mi się nie podoba, daj sobie pomarańczową albo zieloną i będzie przyjemniej,

 

obetnij kadr bo te szare po bokach nie wyglądają dobrze,

 

oświetlenie takie pochmurne jakoś, w poście 68 było lepsze.

 

ładny modeling i detale, czy tam każda książka ma inną teksturę?

Napisano
  • Autor

kolejny render, juz w sumie miał być finalny, ale po długim przeliczaniu GI (ponad 1,5h) zobaczyłem, ze AA jest wyłączony ;( aż żal było przerywać rendering

 

Ania - tak, trzeba odsuwać stół, ale bez odsuwania da sie otworzyć je na jakies 20 cm. w ciagu ostatnich 3 lat otiwerałem je może 2 razy :P

czarny rulezzz :) musza byc czarne zasłony. takie też mam w realu (tyle żę jeszcze nie powiesiłem)

dodałem jeszcze directionala i ogolnie rozjaśniłem scenke. choc słonce chyba nadal za słabo świeci.

tex na ksiazki robiłęm z fotek. ksiązki to odpowiednio extrudowane boxy, potem zamieszcze pare siatek.

Napisano

ładne ładne. Troszkę, powiadam troszkę nie pasuje mi materiał krzesła , nie wiem co, ale coś w nim jest definitywnie nie tak.

Napisano

prawy kwiotek -> dziurawa doniczka :) boza tym wszystko ładnie, tylko nie wiem jak można mieć czarne zasłony :)

Napisano

faktycznie ale grzana, przez doniczkę przenikają liście, ale tak to spoczko tylko dlaczego ta fotka ma tak dużo nois-a, czyli jest takie zakaszanione, chciałbym je zobaczyć jak wygląda bez tego.

Napisano

jedna uwaga to ustaw antyaliasing, bo teraz mimo że porządne modele, to wygląda okropnie.

Napisano

Bardzo fajnie teraz to wszystko wygląda, ja bym troszke dał jaśniejsze światło

to jest QMC czy IRR ??

aha, możesz zrobićrender samej obudowy??

Napisano

mocniejsze światełko direct. powinno być przynajmniej dwa razy silniejsze.

 

teraz światła są zbalansowane przez co traci to trochę na swej realistyczności.

 

pamiętasz jak kiedyś gadaliśmy w Altanie o światłach i naświetlaniu? o tym jak aparat robi zdjęcia w pomieszczeniach? o niezbyt jasnych exteriorach w renderingu?

tutaj powinno być podobnie: żeby wydobyć jasność w rogach pomieszczenia światło słoneczne powinno przepalać część powierzchni. czyli ekspozycja nastawiona na róg pokoju :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

wlasnie cały czas zwiekszałem moc tego directionala. teraz dałem w sumie 3 directionale o mocy 1,0. mysle ze lepiej wygląda. poza tym zmieniłem tez nieco oswietlenie, jest ciekawsze.

ale mysle ze dążenie do efektu jak na fotce jest troche bezcelowe... miejsca bezposrednio oswietlone masakrycznie przepalone, a reszta tonie w mroku.

Napisano

mkk3a: na tym polega fotorealizm :) poza tym ta fotka ma klimat! zachód słońca w pracowni niestrudzonego architekta/budowlańca. mi sie osobiście kojarzy z powrotem o tej porze z pracy do domu :]

 

Pozdrawiam

Napisano

Ta fotka ma lepszy antyaliasing od rendera xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, zachody są zawsze lepsze bo dają więcej kontrastu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności