Napisano 8 Maj 200618 l ładny masz pokoik szkoda ze meble takie białe:D i tak jak tweety napisał wersja nocna musi być
Napisano 8 Maj 200618 l jakby tweety nie napisał o nocnej wersji, nie był by sobą ;] Weź nieco poszerz kąt widzenia kamery i pokaż całość :) A co do załćzników to raczej "góry" spytaj :)
Napisano 14 Maj 200618 l Autor dodałem pare obiektow, biurko juz sie tak nie blyszczy. jest coraz lepiej ;) w tych dwoch doniczkach bedą roslinki. ale bedzie hardkor z ich modelowaniem...
Napisano 14 Maj 200618 l śliczne nie wierzę że masz tak odbijający monitor - a gdzie warstwa antyrefleksyjna ?
Napisano 14 Maj 200618 l Autor aa, z tym monitorem, to zapomnialem zmniejszyc glossines. w koncowej wersji minitor bedzie właczony. ale są takie LCD. moj znajomy ma takiego w laptopie. okropnie sie z czegos takiego korzysta...
Napisano 14 Maj 200618 l a gdzie warstwa antyrefleksyjna ? pewnie wytarł podczas sprzątania ;) nieźle Ci idzie, ale zmień kadr ;) Pozdrawiam [++] szkło dość kiepsko się prezentuje. zwiększ IOR, albo zastosuj jakieś ukryte plane'y - dodaj im błysku.
Napisano 15 Maj 200618 l dokładnie jak tweety napisał szkło nie posiada odbić charakterystycznych.. i wygląda jak byś dał tylko przezeroczystość.. pozdro.. gites, miód, malina... dobrze idziesz
Napisano 15 Maj 200618 l Autor no wlasnie nie wiem co jest z tym szklem... na tych renderach ma IOR 1,55 wiec i tak dosc duzy, ale jeszcze porobie pare probnych renderkow. moge nawet dac IOR2,0 - byle by dobrze wyglądało :) [+]edit o, juz sie wyrenderowalo. ech, szkoda ze nie widac uszka od tego czarnego kubka, ale nie chce mi sie jeszcze raz renderowac. szklanka z wodą chyba juz o wiele lepiej wygląda, nie?
Napisano 15 Maj 200618 l Autor woczraj byłem w lerła merlę i kupilem sobie satanistycznie czarne zaslony do pokoju ]:-> no i trzeba było to uwzglednic tez w 3dsmaxie. nie wiem, czy ich troche jeszcze nie rozsunąć na boki bo za bardzo zaciemniają pokój... ciekawe jak to bedzie w realu wyglądac, bo na razie czekają na zamontowanie.
Napisano 15 Maj 200618 l jeeeaaa!!! satan satan uber allez!!!! x) hehehe. fajny masz pokój. co prawda nie wydaje mi się, żebyś miał defaultowe szare meble, ale jak na razie oki :) może zrezygnuj z tych szklanek? skoro masz kubek to po co ci szklanki? w ich miejsce daj jakieś pierdołki w stylu długopisy ołówki etc. gdzie myszka i klawiaturka? Pozdrawiam
Napisano 15 Maj 200618 l kurcze przyciemnilo sie teraz troche:/ bedziesz musial chyba troche rozjasnic;] ale nice nice... A jesli chodzi o te szklanki i kubki, o ktorych mowil tłiti to mysle ze to calkiem normalne:P u mnie aktualnie na biurku sa dwa kubki i szklanka:P i jakos nie maja ochoty wrocic to kuchni:P heh. W sumie krzesla ci nie zazdroszcze, jak mozna siedziec na takim czyms przez dłuzszy czas?:|
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor na razie zasłony wywaliłem, bo bede musial jeszcze popracować nad materiałem, a na razie jeszcze nie wiszą u mnie w pokoju, wiec nie wiem dokladnie, jak wyglada ten shader co do obrazkow z prawej - w pokoju mam nieco inne, tylko nie moglem nigdzie znalezc podobnych fotek. te to prowizorka :) JohnZi - imo jest bardzo wygodne. mam je juz pare lat i nie narzekam.
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Autor i szybki poglądowy renderek na koszyk z rysunkami za deską kreślarską
Napisano 6 Czerwiec 200618 l modele ładne shadery nie za bardzo mi sie podobają ale to przez słabą jakość ich, oświetlenie może być
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Autor mrkrzysiek - a bo najpierw zrobilem ten renderek bez AA, potem domodelowalem pare rzeczy (m.in. ten zegar) i dopiero wtedy poszedł ten ładny hiresowy render. Georgas - moze napisz co dokladnie nie podoba Ci sie w shaderach. na tym forum licze na konstruktywną krytyke :) Fox - a jakies konkretne życzenia? na koncu oczywiscie bedzie lepsza jakosc, słabsza kompresja, moze mała postprodukcja w PSie, wiec pewnie wszystko sie wyjasni.
Napisano 6 Czerwiec 200618 l a mnie sie zdaje, że wieżę ciśnień miałeś kończyć. już ostrze nożyk, przyda się jak jej nie skończysz
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor apdejt po długiej przerwie. półki już zapełnione, wygląda chyba o wiele lepiej. powoli juz bede konczył te pracke, licze na koncowe uwagi ;)
Napisano 10 Lipiec 200618 l licze na koncowe uwagi ;) kup sobie nowe krzesło i różowe firanki :D a na serio. renderuj finał. tylko pliska zmień oświetlenie: wrzuć jakiegoś directa przez te żaluzje :] no i nie szczędź czasu na render: ziarno do minimum, nie tak jak w łazience ;) Pozdrawiam
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor krzesło jest naprawde ok. moze nie wyglada na wygodne, ale siedzie sie po prostu swietnie. mozna spedzic 10h przy kompie i nic nie czuc ;D directional jest, tylko zaluzje musze poobracac, bo rzucają cien. a w lazience cale ziarno to zasługa photoshopa. efekt zamierzony, ale faktycznie chyba nieco przegiąłem.
Napisano 10 Lipiec 200618 l teraz zauważyłem: segregatory po lewej to tylko boxy z tex. weź chociaż dziury im boolem pociągnij bo strasznie płasko to wygląda :]
Napisano 10 Lipiec 200618 l czy w celu otworzenia tylnych szuflad szafy trzeba odsuwać stół? firana czarna mi się nie podoba, daj sobie pomarańczową albo zieloną i będzie przyjemniej, obetnij kadr bo te szare po bokach nie wyglądają dobrze, oświetlenie takie pochmurne jakoś, w poście 68 było lepsze. ładny modeling i detale, czy tam każda książka ma inną teksturę?
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor kolejny render, juz w sumie miał być finalny, ale po długim przeliczaniu GI (ponad 1,5h) zobaczyłem, ze AA jest wyłączony ;( aż żal było przerywać rendering Ania - tak, trzeba odsuwać stół, ale bez odsuwania da sie otworzyć je na jakies 20 cm. w ciagu ostatnich 3 lat otiwerałem je może 2 razy :P czarny rulezzz :) musza byc czarne zasłony. takie też mam w realu (tyle żę jeszcze nie powiesiłem) dodałem jeszcze directionala i ogolnie rozjaśniłem scenke. choc słonce chyba nadal za słabo świeci. tex na ksiazki robiłęm z fotek. ksiązki to odpowiednio extrudowane boxy, potem zamieszcze pare siatek.
Napisano 13 Lipiec 200618 l ładne ładne. Troszkę, powiadam troszkę nie pasuje mi materiał krzesła , nie wiem co, ale coś w nim jest definitywnie nie tak.
Napisano 14 Lipiec 200618 l prawy kwiotek -> dziurawa doniczka :) boza tym wszystko ładnie, tylko nie wiem jak można mieć czarne zasłony :)
Napisano 14 Lipiec 200618 l faktycznie ale grzana, przez doniczkę przenikają liście, ale tak to spoczko tylko dlaczego ta fotka ma tak dużo nois-a, czyli jest takie zakaszanione, chciałbym je zobaczyć jak wygląda bez tego.
Napisano 14 Lipiec 200618 l jedna uwaga to ustaw antyaliasing, bo teraz mimo że porządne modele, to wygląda okropnie.
Napisano 14 Lipiec 200618 l Bardzo fajnie teraz to wszystko wygląda, ja bym troszke dał jaśniejsze światło to jest QMC czy IRR ?? aha, możesz zrobićrender samej obudowy??
Napisano 14 Lipiec 200618 l mocniejsze światełko direct. powinno być przynajmniej dwa razy silniejsze. teraz światła są zbalansowane przez co traci to trochę na swej realistyczności. pamiętasz jak kiedyś gadaliśmy w Altanie o światłach i naświetlaniu? o tym jak aparat robi zdjęcia w pomieszczeniach? o niezbyt jasnych exteriorach w renderingu? tutaj powinno być podobnie: żeby wydobyć jasność w rogach pomieszczenia światło słoneczne powinno przepalać część powierzchni. czyli ekspozycja nastawiona na róg pokoju :) Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor wlasnie cały czas zwiekszałem moc tego directionala. teraz dałem w sumie 3 directionale o mocy 1,0. mysle ze lepiej wygląda. poza tym zmieniłem tez nieco oswietlenie, jest ciekawsze. ale mysle ze dążenie do efektu jak na fotce jest troche bezcelowe... miejsca bezposrednio oswietlone masakrycznie przepalone, a reszta tonie w mroku.
Napisano 14 Lipiec 200618 l mkk3a: na tym polega fotorealizm :) poza tym ta fotka ma klimat! zachód słońca w pracowni niestrudzonego architekta/budowlańca. mi sie osobiście kojarzy z powrotem o tej porze z pracy do domu :] Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200618 l Ta fotka ma lepszy antyaliasing od rendera xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, zachody są zawsze lepsze bo dają więcej kontrastu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto