mrkrzysiek Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 ładny masz pokoik szkoda ze meble takie białe:D i tak jak tweety napisał wersja nocna musi być
Vorek Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 jakby tweety nie napisał o nocnej wersji, nie był by sobą ;] Weź nieco poszerz kąt widzenia kamery i pokaż całość :) A co do załćzników to raczej "góry" spytaj :)
Jim mee Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 a kubeczki żyją swoim życiem , czy wyprowadzasz je czasem do kuchni ? :))
Huter Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 o rany... ładnie idzie :) ... Porządek na twoim biurku mnie poraża :D
mkk3a Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 dodałem pare obiektow, biurko juz sie tak nie blyszczy. jest coraz lepiej ;) w tych dwoch doniczkach bedą roslinki. ale bedzie hardkor z ich modelowaniem...
piksar Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 śliczne nie wierzę że masz tak odbijający monitor - a gdzie warstwa antyrefleksyjna ?
mkk3a Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 aa, z tym monitorem, to zapomnialem zmniejszyc glossines. w koncowej wersji minitor bedzie właczony. ale są takie LCD. moj znajomy ma takiego w laptopie. okropnie sie z czegos takiego korzysta...
tweety Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 a gdzie warstwa antyrefleksyjna ? pewnie wytarł podczas sprzątania ;) nieźle Ci idzie, ale zmień kadr ;) Pozdrawiam [++] szkło dość kiepsko się prezentuje. zwiększ IOR, albo zastosuj jakieś ukryte plane'y - dodaj im błysku.
rudylew Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 dokładnie jak tweety napisał szkło nie posiada odbić charakterystycznych.. i wygląda jak byś dał tylko przezeroczystość.. pozdro.. gites, miód, malina... dobrze idziesz
mkk3a Napisano 15 Maj 2006 Autor Napisano 15 Maj 2006 no wlasnie nie wiem co jest z tym szklem... na tych renderach ma IOR 1,55 wiec i tak dosc duzy, ale jeszcze porobie pare probnych renderkow. moge nawet dac IOR2,0 - byle by dobrze wyglądało :) [+]edit o, juz sie wyrenderowalo. ech, szkoda ze nie widac uszka od tego czarnego kubka, ale nie chce mi sie jeszcze raz renderowac. szklanka z wodą chyba juz o wiele lepiej wygląda, nie?
rudylew Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 o wiele lepiej już wygląda kieliszek, kubeczek "daje rade" pozdrowienia
mkk3a Napisano 15 Maj 2006 Autor Napisano 15 Maj 2006 woczraj byłem w lerła merlę i kupilem sobie satanistycznie czarne zaslony do pokoju ]:-> no i trzeba było to uwzglednic tez w 3dsmaxie. nie wiem, czy ich troche jeszcze nie rozsunąć na boki bo za bardzo zaciemniają pokój... ciekawe jak to bedzie w realu wyglądac, bo na razie czekają na zamontowanie.
tweety Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 jeeeaaa!!! satan satan uber allez!!!! x) hehehe. fajny masz pokój. co prawda nie wydaje mi się, żebyś miał defaultowe szare meble, ale jak na razie oki :) może zrezygnuj z tych szklanek? skoro masz kubek to po co ci szklanki? w ich miejsce daj jakieś pierdołki w stylu długopisy ołówki etc. gdzie myszka i klawiaturka? Pozdrawiam
JohnZi Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 kurcze przyciemnilo sie teraz troche:/ bedziesz musial chyba troche rozjasnic;] ale nice nice... A jesli chodzi o te szklanki i kubki, o ktorych mowil tłiti to mysle ze to calkiem normalne:P u mnie aktualnie na biurku sa dwa kubki i szklanka:P i jakos nie maja ochoty wrocic to kuchni:P heh. W sumie krzesla ci nie zazdroszcze, jak mozna siedziec na takim czyms przez dłuzszy czas?:|
mkk3a Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 na razie zasłony wywaliłem, bo bede musial jeszcze popracować nad materiałem, a na razie jeszcze nie wiszą u mnie w pokoju, wiec nie wiem dokladnie, jak wyglada ten shader co do obrazkow z prawej - w pokoju mam nieco inne, tylko nie moglem nigdzie znalezc podobnych fotek. te to prowizorka :) JohnZi - imo jest bardzo wygodne. mam je juz pare lat i nie narzekam.
mkk3a Napisano 6 Czerwiec 2006 Autor Napisano 6 Czerwiec 2006 i szybki poglądowy renderek na koszyk z rysunkami za deską kreślarską
mrkrzysiek Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 ładnie ładnie a co się stało z tym zegarem raz jest potem go niema :)
Georgas Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 modele ładne shadery nie za bardzo mi sie podobają ale to przez słabą jakość ich, oświetlenie może być
'Fox' Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Jest spoko, popracuj jeszcze troche nad renderem a bedzie super.
mkk3a Napisano 6 Czerwiec 2006 Autor Napisano 6 Czerwiec 2006 mrkrzysiek - a bo najpierw zrobilem ten renderek bez AA, potem domodelowalem pare rzeczy (m.in. ten zegar) i dopiero wtedy poszedł ten ładny hiresowy render. Georgas - moze napisz co dokladnie nie podoba Ci sie w shaderach. na tym forum licze na konstruktywną krytyke :) Fox - a jakies konkretne życzenia? na koncu oczywiscie bedzie lepsza jakosc, słabsza kompresja, moze mała postprodukcja w PSie, wiec pewnie wszystko sie wyjasni.
piksar Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 a mnie sie zdaje, że wieżę ciśnień miałeś kończyć. już ostrze nożyk, przyda się jak jej nie skończysz
mkk3a Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 apdejt po długiej przerwie. półki już zapełnione, wygląda chyba o wiele lepiej. powoli juz bede konczył te pracke, licze na koncowe uwagi ;)
tweety Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 licze na koncowe uwagi ;) kup sobie nowe krzesło i różowe firanki :D a na serio. renderuj finał. tylko pliska zmień oświetlenie: wrzuć jakiegoś directa przez te żaluzje :] no i nie szczędź czasu na render: ziarno do minimum, nie tak jak w łazience ;) Pozdrawiam
mkk3a Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 krzesło jest naprawde ok. moze nie wyglada na wygodne, ale siedzie sie po prostu swietnie. mozna spedzic 10h przy kompie i nic nie czuc ;D directional jest, tylko zaluzje musze poobracac, bo rzucają cien. a w lazience cale ziarno to zasługa photoshopa. efekt zamierzony, ale faktycznie chyba nieco przegiąłem.
tweety Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 teraz zauważyłem: segregatory po lewej to tylko boxy z tex. weź chociaż dziury im boolem pociągnij bo strasznie płasko to wygląda :]
Ania Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 czy w celu otworzenia tylnych szuflad szafy trzeba odsuwać stół? firana czarna mi się nie podoba, daj sobie pomarańczową albo zieloną i będzie przyjemniej, obetnij kadr bo te szare po bokach nie wyglądają dobrze, oświetlenie takie pochmurne jakoś, w poście 68 było lepsze. ładny modeling i detale, czy tam każda książka ma inną teksturę?
mkk3a Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 kolejny render, juz w sumie miał być finalny, ale po długim przeliczaniu GI (ponad 1,5h) zobaczyłem, ze AA jest wyłączony ;( aż żal było przerywać rendering Ania - tak, trzeba odsuwać stół, ale bez odsuwania da sie otworzyć je na jakies 20 cm. w ciagu ostatnich 3 lat otiwerałem je może 2 razy :P czarny rulezzz :) musza byc czarne zasłony. takie też mam w realu (tyle żę jeszcze nie powiesiłem) dodałem jeszcze directionala i ogolnie rozjaśniłem scenke. choc słonce chyba nadal za słabo świeci. tex na ksiazki robiłęm z fotek. ksiązki to odpowiednio extrudowane boxy, potem zamieszcze pare siatek.
KacperSpala Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 ładne ładne. Troszkę, powiadam troszkę nie pasuje mi materiał krzesła , nie wiem co, ale coś w nim jest definitywnie nie tak.
Gość TyrexVasim Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 prawy kwiotek -> dziurawa doniczka :) boza tym wszystko ładnie, tylko nie wiem jak można mieć czarne zasłony :)
overdrive Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 faktycznie ale grzana, przez doniczkę przenikają liście, ale tak to spoczko tylko dlaczego ta fotka ma tak dużo nois-a, czyli jest takie zakaszanione, chciałbym je zobaczyć jak wygląda bez tego.
Cruzh3r Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 jedna uwaga to ustaw antyaliasing, bo teraz mimo że porządne modele, to wygląda okropnie.
Georgas Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Bardzo fajnie teraz to wszystko wygląda, ja bym troszke dał jaśniejsze światło to jest QMC czy IRR ?? aha, możesz zrobićrender samej obudowy??
tweety Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 mocniejsze światełko direct. powinno być przynajmniej dwa razy silniejsze. teraz światła są zbalansowane przez co traci to trochę na swej realistyczności. pamiętasz jak kiedyś gadaliśmy w Altanie o światłach i naświetlaniu? o tym jak aparat robi zdjęcia w pomieszczeniach? o niezbyt jasnych exteriorach w renderingu? tutaj powinno być podobnie: żeby wydobyć jasność w rogach pomieszczenia światło słoneczne powinno przepalać część powierzchni. czyli ekspozycja nastawiona na róg pokoju :) Pozdrawiam
mkk3a Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 wlasnie cały czas zwiekszałem moc tego directionala. teraz dałem w sumie 3 directionale o mocy 1,0. mysle ze lepiej wygląda. poza tym zmieniłem tez nieco oswietlenie, jest ciekawsze. ale mysle ze dążenie do efektu jak na fotce jest troche bezcelowe... miejsca bezposrednio oswietlone masakrycznie przepalone, a reszta tonie w mroku.
tweety Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 mkk3a: na tym polega fotorealizm :) poza tym ta fotka ma klimat! zachód słońca w pracowni niestrudzonego architekta/budowlańca. mi sie osobiście kojarzy z powrotem o tej porze z pracy do domu :] Pozdrawiam
KacperSpala Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Ta fotka ma lepszy antyaliasing od rendera xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, zachody są zawsze lepsze bo dają więcej kontrastu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się