MF Napisano 30 Lipiec 2005 Share Napisano 30 Lipiec 2005 Witam. Troche czasu minelo od skonczenia tego modelu, ale postanowilem jeszcze raz go wyrenderowac. A z jakim efektem to przekonajcie sie sami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 30 Lipiec 2005 Share Napisano 30 Lipiec 2005 no mi sie bardzo podoba pierwszy render jest poptostu boski ... nic dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 30 Lipiec 2005 Share Napisano 30 Lipiec 2005 zgadzam się - pierwszy renderek r0x ! podziwiam za cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 a gdzie tekstury :( nie ma się do czego czepić... na drugim renderze prawy zaczep od tej liny wygląda jak by miał spaść z tego haczyka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 no cudo poprostu :) weź się wkońcu za te tekstury ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 pierwszy render kojarzy mi sie z kulfonem nie wiem czemu :D a pewnie to twoj sekret ale jezeli nie to podpowiedz czy tą line modelowales, czy to disp? pozdrawiamn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2005 Dzięki wszystkim. Tekstury beda prawdopodobnie po zakonczeniu t-34. Kome: Lina jest modelowana, bawilem sie z displace, zrobilem nawet mapke ktora dosyc dobrze wygladala i wszystko byloby ok, ale problem byl potem z dobrym mapowaniem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 jesus tapdancing christ :] extra, szacun i wogóle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MOTHMAN Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 BRAWO BRAWO BRAWO !!! Czekamy na teksturki - bo choć render i model świetny to lufa z tak bliska robi wrażenie plastikowej - z teksturkami będzie wypas. ----EDIT---- Gratuluje rekomendacji :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 Piekna robota gratuluje !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 Bys sie wzial za normalna robote a nie gnebisz userow takimi modelami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 modelik jak sie patrzy, gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 No cóż.... Szkoda że niema tekstur... model bardzo porządny. Gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 31 Lipiec 2005 Share Napisano 31 Lipiec 2005 Kul ;] - imo omo 5/6 :> A kiedy teksturka :D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz2244 Napisano 1 Sierpień 2005 Share Napisano 1 Sierpień 2005 Swietny model. Gratulacje Mam do Ciebie pytanie co i jak robisz by uzyskac tak dobre rendery?? bardzo prosze o odpowiedz z Gory dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2005 Dziękuję wszystkim za komentarze ;). Bardzo mobilizuje do daleszej pracy. Co do renderow to coz, nie jest to nic trudnego. Grunt to dobranie swiatel i mala zabawa z kolorami oraz natezeniem. Tutaj zastosowalem tylko jeden direct + skylight. Ale to w gruncie rzeczy polowa udanego renderu, druga polowe odwala Photoshop. Nie ukrywam ze wiekszosc renderow poprawiam w PS dodajac sharpnes i korygujac barwy, kontrast i jasnosc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 5 Sierpień 2005 Share Napisano 5 Sierpień 2005 A ktos ma polysl jak by takie gasieniece jak najlepiej (najprosciej/najladniej) ruszycz w ruch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2005 Kulki: Mozna sprobowac z pathdeform, ale narazie mam do tego czysto teoretyczne podejscie. moze sprobuje zanimowac te gasiorki ... edit: tutaj jest tutek do tego ;) http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=494 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 5 Sierpień 2005 Share Napisano 5 Sierpień 2005 Pathdeform to raczej odpada bo on by je deformowal tak jak gdyby byly z gumy a jak kazdy powszechnie nawet nie czolgista wie nie sa. Raczej jakiegos reaktora by chyba cza... ciekawe jak by sie to liczylo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2005 Jest jeszcze jeden sposob, dla hardcorowcow :]... Zanimowac wszystkie segmenty recznie :P, wbrew pozorom nie zajelo by to duzo czasu, a efekty bylby bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 5 Sierpień 2005 Share Napisano 5 Sierpień 2005 Ta... chcialbym zobacztyc twoja mine gdy okaze sie se ze trzeba cos zmienic. Ale wiecie mi chodzi o taka anime gdy gasienice reagua tez na podloze... no gdy przejezdzaja przez drzewo powalone na ziemi itp......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 6 Sierpień 2005 Share Napisano 6 Sierpień 2005 Pierwsza klasa ale razie smooth w niektórych miejscach no i czy można siatke liny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 6 Sierpień 2005 Share Napisano 6 Sierpień 2005 A tak wogole to czemu go nie poteksturowales? Szkoda modelowania bez teksturowania - i nawet sie rymuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi