MF Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 Witam. Troche czasu minelo od skonczenia tego modelu, ale postanowilem jeszcze raz go wyrenderowac. A z jakim efektem to przekonajcie sie sami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 no mi sie bardzo podoba pierwszy render jest poptostu boski ... nic dodac Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 zgadzam się - pierwszy renderek r0x ! podziwiam za cierpliwość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 a gdzie tekstury :( nie ma się do czego czepić... na drugim renderze prawy zaczep od tej liny wygląda jak by miał spaść z tego haczyka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 no cudo poprostu :) weź się wkońcu za te tekstury ;) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 pierwszy render kojarzy mi sie z kulfonem nie wiem czemu :D a pewnie to twoj sekret ale jezeli nie to podpowiedz czy tą line modelowales, czy to disp? pozdrawiamn Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF Posted July 31, 2005 Author Share Posted July 31, 2005 Dzięki wszystkim. Tekstury beda prawdopodobnie po zakonczeniu t-34. Kome: Lina jest modelowana, bawilem sie z displace, zrobilem nawet mapke ktora dosyc dobrze wygladala i wszystko byloby ok, ale problem byl potem z dobrym mapowaniem. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 jesus tapdancing christ :] extra, szacun i wogóle.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOTHMAN Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 BRAWO BRAWO BRAWO !!! Czekamy na teksturki - bo choć render i model świetny to lufa z tak bliska robi wrażenie plastikowej - z teksturkami będzie wypas. ----EDIT---- Gratuluje rekomendacji :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangel Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Piekna robota gratuluje !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Bys sie wzial za normalna robote a nie gnebisz userow takimi modelami Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartr Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 modelik jak sie patrzy, gratuluje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batou Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 No cóż.... Szkoda że niema tekstur... model bardzo porządny. Gratuluję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knysha Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Kul ;] - imo omo 5/6 :> A kiedy teksturka :D? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz2244 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Swietny model. Gratulacje Mam do Ciebie pytanie co i jak robisz by uzyskac tak dobre rendery?? bardzo prosze o odpowiedz z Gory dzieki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Dziękuję wszystkim za komentarze ;). Bardzo mobilizuje do daleszej pracy. Co do renderow to coz, nie jest to nic trudnego. Grunt to dobranie swiatel i mala zabawa z kolorami oraz natezeniem. Tutaj zastosowalem tylko jeden direct + skylight. Ale to w gruncie rzeczy polowa udanego renderu, druga polowe odwala Photoshop. Nie ukrywam ze wiekszosc renderow poprawiam w PS dodajac sharpnes i korygujac barwy, kontrast i jasnosc. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulki Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 A ktos ma polysl jak by takie gasieniece jak najlepiej (najprosciej/najladniej) ruszycz w ruch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 Kulki: Mozna sprobowac z pathdeform, ale narazie mam do tego czysto teoretyczne podejscie. moze sprobuje zanimowac te gasiorki ... edit: tutaj jest tutek do tego ;) http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=494 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulki Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Pathdeform to raczej odpada bo on by je deformowal tak jak gdyby byly z gumy a jak kazdy powszechnie nawet nie czolgista wie nie sa. Raczej jakiegos reaktora by chyba cza... ciekawe jak by sie to liczylo:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 Jest jeszcze jeden sposob, dla hardcorowcow :]... Zanimowac wszystkie segmenty recznie :P, wbrew pozorom nie zajelo by to duzo czasu, a efekty bylby bardzo dobry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulki Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Ta... chcialbym zobacztyc twoja mine gdy okaze sie se ze trzeba cos zmienic. Ale wiecie mi chodzi o taka anime gdy gasienice reagua tez na podloze... no gdy przejezdzaja przez drzewo powalone na ziemi itp......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Pierwsza klasa ale razie smooth w niektórych miejscach no i czy można siatke liny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulki Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 A tak wogole to czemu go nie poteksturowales? Szkoda modelowania bez teksturowania - i nawet sie rymuje:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts