Napisano 30 Lipiec 200519 l Witam. Troche czasu minelo od skonczenia tego modelu, ale postanowilem jeszcze raz go wyrenderowac. A z jakim efektem to przekonajcie sie sami.
Napisano 30 Lipiec 200519 l no mi sie bardzo podoba pierwszy render jest poptostu boski ... nic dodac
Napisano 31 Lipiec 200519 l a gdzie tekstury :( nie ma się do czego czepić... na drugim renderze prawy zaczep od tej liny wygląda jak by miał spaść z tego haczyka :)
Napisano 31 Lipiec 200519 l pierwszy render kojarzy mi sie z kulfonem nie wiem czemu :D a pewnie to twoj sekret ale jezeli nie to podpowiedz czy tą line modelowales, czy to disp? pozdrawiamn
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor Dzięki wszystkim. Tekstury beda prawdopodobnie po zakonczeniu t-34. Kome: Lina jest modelowana, bawilem sie z displace, zrobilem nawet mapke ktora dosyc dobrze wygladala i wszystko byloby ok, ale problem byl potem z dobrym mapowaniem. Pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200519 l BRAWO BRAWO BRAWO !!! Czekamy na teksturki - bo choć render i model świetny to lufa z tak bliska robi wrażenie plastikowej - z teksturkami będzie wypas. ----EDIT---- Gratuluje rekomendacji :]
Napisano 1 Sierpień 200519 l Swietny model. Gratulacje Mam do Ciebie pytanie co i jak robisz by uzyskac tak dobre rendery?? bardzo prosze o odpowiedz z Gory dzieki i pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor Dziękuję wszystkim za komentarze ;). Bardzo mobilizuje do daleszej pracy. Co do renderow to coz, nie jest to nic trudnego. Grunt to dobranie swiatel i mala zabawa z kolorami oraz natezeniem. Tutaj zastosowalem tylko jeden direct + skylight. Ale to w gruncie rzeczy polowa udanego renderu, druga polowe odwala Photoshop. Nie ukrywam ze wiekszosc renderow poprawiam w PS dodajac sharpnes i korygujac barwy, kontrast i jasnosc. Pozdrawiam.
Napisano 5 Sierpień 200519 l A ktos ma polysl jak by takie gasieniece jak najlepiej (najprosciej/najladniej) ruszycz w ruch?
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor Kulki: Mozna sprobowac z pathdeform, ale narazie mam do tego czysto teoretyczne podejscie. moze sprobuje zanimowac te gasiorki ... edit: tutaj jest tutek do tego ;) http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=494
Napisano 5 Sierpień 200519 l Pathdeform to raczej odpada bo on by je deformowal tak jak gdyby byly z gumy a jak kazdy powszechnie nawet nie czolgista wie nie sa. Raczej jakiegos reaktora by chyba cza... ciekawe jak by sie to liczylo:)
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor Jest jeszcze jeden sposob, dla hardcorowcow :]... Zanimowac wszystkie segmenty recznie :P, wbrew pozorom nie zajelo by to duzo czasu, a efekty bylby bardzo dobry.
Napisano 5 Sierpień 200519 l Ta... chcialbym zobacztyc twoja mine gdy okaze sie se ze trzeba cos zmienic. Ale wiecie mi chodzi o taka anime gdy gasienice reagua tez na podloze... no gdy przejezdzaja przez drzewo powalone na ziemi itp.........
Napisano 6 Sierpień 200519 l Pierwsza klasa ale razie smooth w niektórych miejscach no i czy można siatke liny?
Napisano 6 Sierpień 200519 l A tak wogole to czemu go nie poteksturowales? Szkoda modelowania bez teksturowania - i nawet sie rymuje:)