Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Troche czasu minelo od skonczenia tego modelu, ale postanowilem jeszcze raz go wyrenderowac. A z jakim efektem to przekonajcie sie sami.

 

is2tapeta9ts.jpg

 

is226bk.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwszy render kojarzy mi sie z kulfonem nie wiem czemu :D

 

a pewnie to twoj sekret ale jezeli nie to podpowiedz czy tą line modelowales, czy to disp?

 

pozdrawiamn

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim. Tekstury beda prawdopodobnie po zakonczeniu t-34.

 

Kome: Lina jest modelowana, bawilem sie z displace, zrobilem nawet mapke ktora dosyc dobrze wygladala i wszystko byloby ok, ale problem byl potem z dobrym mapowaniem.

 

Pozdrawiam

Napisano

BRAWO BRAWO BRAWO !!!

Czekamy na teksturki - bo choć render i model świetny to lufa z tak bliska robi wrażenie plastikowej - z teksturkami będzie wypas.

 

----EDIT----

Gratuluje rekomendacji :]

Napisano

Bys sie wzial za normalna robote a nie gnebisz userow takimi modelami

Napisano

No cóż....

Szkoda że niema tekstur... model bardzo porządny. Gratuluję.

Napisano

Swietny model. Gratulacje

Mam do Ciebie pytanie co i jak robisz by uzyskac tak dobre rendery?? bardzo prosze o odpowiedz

z Gory dzieki i pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dziękuję wszystkim za komentarze ;). Bardzo mobilizuje do daleszej pracy.

 

Co do renderow to coz, nie jest to nic trudnego. Grunt to dobranie swiatel i mala zabawa z kolorami oraz natezeniem. Tutaj zastosowalem tylko jeden direct + skylight. Ale to w gruncie rzeczy polowa udanego renderu, druga polowe odwala Photoshop. Nie ukrywam ze wiekszosc renderow poprawiam w PS dodajac sharpnes i korygujac barwy, kontrast i jasnosc.

 

Pozdrawiam.

Napisano

A ktos ma polysl jak by takie gasieniece jak najlepiej (najprosciej/najladniej) ruszycz w ruch?

Napisano

Pathdeform to raczej odpada bo on by je deformowal tak jak gdyby byly z gumy a jak kazdy powszechnie nawet nie czolgista wie nie sa. Raczej jakiegos reaktora by chyba cza... ciekawe jak by sie to liczylo:)

Napisano
  • Autor

Jest jeszcze jeden sposob, dla hardcorowcow :]... Zanimowac wszystkie segmenty recznie :P, wbrew pozorom nie zajelo by to duzo czasu, a efekty bylby bardzo dobry.

Napisano

Ta... chcialbym zobacztyc twoja mine gdy okaze sie se ze trzeba cos zmienic. Ale wiecie mi chodzi o taka anime gdy gasienice reagua tez na podloze... no gdy przejezdzaja przez drzewo powalone na ziemi itp.........

Napisano

A tak wogole to czemu go nie poteksturowales? Szkoda modelowania bez teksturowania - i nawet sie rymuje:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności