KamillM Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Witam, Dawno mnie tu nie było :D Wziąłęm się znowu za modelowanie - tym razem Concept Car własnego pomysłu. Screeny poniżej. Nie patrzcie na wykonanie (muszę trochę poprawić, i wyciąć boczne szyby), tylko na pomysł, czyli wygląd ;) pozdrawiam PS. Mam nadzieję, że tym razem szczeliny/rowy są dobre ;> PS2. Autko jest dość 'świeże', zacząłem je modelować 2 dni temu. PS3. Oczywiście czekam na komentarze (również te negatywne) :>
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 pomysł ciekawy, ale strasznie to nierówne i jak możesz to daj siatkę, pozdrawiam
piotrek Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Ja tam nie znam się na autach - model nawet podoba mi się, a wykonanie...ale to WIP, więc powodzenia.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 ale czemu to takie krzywe? mógłbys to wyprostować viev alginem itp.
KamillM Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 Tzn. tam niektóre mają być krzywe, żeby zachować kształt, ale kilka krawędzi rzeczywiście mogę wyprostować.
Gość marcin_mocny Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 bardzo ciekawa koncepcja ze stylistycznego punktu widzenia... tył jak najbardziej choć jest trochę kanciasty, ale ten przód coś nie trzyma się całości... niezachowane proporcje zwłaszcza dziwnie wyglądałaba szyba z przodu dach powinien iść bardziej do góry i dach idąc w kierunku tyłu wtedy ładnie opada powodzenia
ReflectVision Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 chyba gubisz sie po mału, uporządkuj siateczke. I taka rada na przyszłość wypróbuj sobie na jakis wnękach uzycie chamfera, zobaczysz jak sie zachowuje w pewnych sytuacjach, bo tutaj Ci psuje w niektórych miejscach model. Pozdrawiam.
miwt Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 do mnie concept nie przemawia:(niestety:p...ale pracuj