Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

A tutaj pierwszy render rzezby nad ktora pracuje.Z gory dzieki za komentarze. Obrazek nr1 pochodzi bez posrednio z Zbrusha, natomiast drugi to test z maxa czy wszystko gra.

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Oto siatki. To obiekty ktore powstaly w maxie, detale mialy byc z displacementu,ale naszlo mnie aby wykonac calosc w zbrushu.

Napisano

w Zbrushu wszystko tak wygląda Vorek :]

ale w sumie to całkiem ładnie się zapowiada. zastanawia mnie tylko jak go oteksturujesz?

Napisano

swietna pracka, hełm marzenie

sam wymyśliłeś tą postać czy kogoś chcesz odtworzyć?

Napisano
  • Autor

Dzieki za pozytywne recenzje :) Mr. Duck---widzialem jakas grecka rzezbe,ale to byla inspiracja tylko do pomyslu,tak wiec wymyslam calosc sam, rzucilem okiem na greckie helmy,ale moj nie jest zadnym odpowiednikiem istniejacego,wiec kombinuje sam :) Jutro sie biore do dalszej roboty. Pozdro

Napisano
  • Autor

Okej, model ciala jest juz raczej skonczony, mialem zrobic jeszcze wiecej detali, ale przy 512mb praca z 1,5mln poligonow jest toporna, a wiec zostalem przy 320tys. Czas dopiescic hełm.

Napisano

ten wcześniejszy shader hełmu był lepszy.

w jakąś scenke to wsadzasz?

Napisano
  • Autor

Mial byc posag,mialo byc muzeum,miala byc scenka,ale zboczylem z kursu i proboje zrobic jak najrealistyczniejsza skore,a wiec nie bedzie juz planowanej scenki,prawdopodobnie zostanie sam obiekt.

Napisano
  • Autor

Okej kolejny update,chyba tyle detali juz wystarczy w koncu bedzie w takim helmie jak na drugim renderze,czas sie zabrac za dolna czesc zbroi.Czekam na komentarze :)

Napisano

model bardzo dobry, skinshader mógłby być lepszy

Napisano

to chyba za duży glos psuje shader skóry - postaraj sie zmniejszyć - aha i mam nadzieje że wiesz żę dorabianie reszty tj korpusu mija się z celem ?

Napisano
  • Autor

Uff dawno mnie tu nie bylo.Nareszcie opanowalem mapy displacement z zbrusha w maxie.No i taki testowy renderek w mentalu....

Napisano

wrażenie robi :) materiał hełmu piękny, może nieco za błyszczący ale to takie moje marudzenie :) Filtrowałeś to czymś w PS ?

 

Pozdrawiam

Napisano

Ladnie to wyglada, ale powiedz mi czy masz zamiar modelowac ucho? ;)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Vorek---uzylem filtra diffuse glow. W zasadzie mozna uzyc go bezposrednio w maxie...

RA---Ucha raczej nie mam zamiaru robic ze wzgledu na helm,mam natomiast zamiar wymodelowac zbroje,ale kto wie,jak mi sie bedzie nudzic to ucho tez moze powstanie ;)

Napisano

Przyznaj się - dużo majstrowałeś w PS-ie?, bo miateriał hełmu rządzi!

 

Pozdro!

Napisano

daj groźniejsze spojrzenie :] co do materiału to fajnie to wyszło :]

Napisano

Gdyby jeszcze ten hełm bardziej pasowal do głowy... ;) a tak wyglada jakby byl doklejony do głowy.

Napisano
  • Autor

Hindus---rzeczywiscie grozniejsze spojrzenie by sie przydalo :)

Ebor---mozliwe ze helm jest nieco za duzy,skoryguje sie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.