Napisano 1 Sierpień 200519 l A tutaj pierwszy render rzezby nad ktora pracuje.Z gory dzieki za komentarze. Obrazek nr1 pochodzi bez posrednio z Zbrusha, natomiast drugi to test z maxa czy wszystko gra.
Napisano 1 Sierpień 200519 l bardzo fajnie, podoba mi sie materiał hełmu, modeling przyzwoity :) można prosic siateczke ?
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor Oto siatki. To obiekty ktore powstaly w maxie, detale mialy byc z displacementu,ale naszlo mnie aby wykonac calosc w zbrushu.
Napisano 2 Sierpień 200519 l w Zbrushu wszystko tak wygląda Vorek :] ale w sumie to całkiem ładnie się zapowiada. zastanawia mnie tylko jak go oteksturujesz?
Napisano 2 Sierpień 200519 l swietna pracka, hełm marzenie sam wymyśliłeś tą postać czy kogoś chcesz odtworzyć?
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor Dzieki za pozytywne recenzje :) Mr. Duck---widzialem jakas grecka rzezbe,ale to byla inspiracja tylko do pomyslu,tak wiec wymyslam calosc sam, rzucilem okiem na greckie helmy,ale moj nie jest zadnym odpowiednikiem istniejacego,wiec kombinuje sam :) Jutro sie biore do dalszej roboty. Pozdro
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Okej, model ciala jest juz raczej skonczony, mialem zrobic jeszcze wiecej detali, ale przy 512mb praca z 1,5mln poligonow jest toporna, a wiec zostalem przy 320tys. Czas dopiescic hełm.
Napisano 4 Sierpień 200519 l Autor Okej,pierwsze testy skory,narazie proste teksturki...I hełmik na osłode ;)
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor Mial byc posag,mialo byc muzeum,miala byc scenka,ale zboczylem z kursu i proboje zrobic jak najrealistyczniejsza skore,a wiec nie bedzie juz planowanej scenki,prawdopodobnie zostanie sam obiekt.
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor Okej kolejny update,chyba tyle detali juz wystarczy w koncu bedzie w takim helmie jak na drugim renderze,czas sie zabrac za dolna czesc zbroi.Czekam na komentarze :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l Jak dla mnie to dalej wyglada troche kobieco. Jakies takie nie meskie rysy ma. Ale moze sie myle:)
Napisano 6 Sierpień 200519 l teraz jest lepiej .. o wiele , faktycznie usta byly kobiece :) a sprobuj je jeszcze powiekszyc minimalnie ...
Napisano 7 Sierpień 200519 l to chyba za duży glos psuje shader skóry - postaraj sie zmniejszyć - aha i mam nadzieje że wiesz żę dorabianie reszty tj korpusu mija się z celem ?
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor Spoko reszta ciala nie jest w zalozeniach.W tym obiekcie skupiam sie tylko na twarzy.
Napisano 18 Sierpień 200519 l Autor Uff dawno mnie tu nie bylo.Nareszcie opanowalem mapy displacement z zbrusha w maxie.No i taki testowy renderek w mentalu....
Napisano 18 Sierpień 200519 l wrażenie robi :) materiał hełmu piękny, może nieco za błyszczący ale to takie moje marudzenie :) Filtrowałeś to czymś w PS ? Pozdrawiam
Napisano 18 Sierpień 200519 l Ladnie to wyglada, ale powiedz mi czy masz zamiar modelowac ucho? ;) pozdrawiam
Napisano 18 Sierpień 200519 l Autor Vorek---uzylem filtra diffuse glow. W zasadzie mozna uzyc go bezposrednio w maxie... RA---Ucha raczej nie mam zamiaru robic ze wzgledu na helm,mam natomiast zamiar wymodelowac zbroje,ale kto wie,jak mi sie bedzie nudzic to ucho tez moze powstanie ;)
Napisano 18 Sierpień 200519 l Przyznaj się - dużo majstrowałeś w PS-ie?, bo miateriał hełmu rządzi! Pozdro!
Napisano 19 Sierpień 200519 l Autor Obrobka w photo minimalna,tak jak pisalem wyzej,filtr diffuse glow...
Napisano 19 Sierpień 200519 l Gdyby jeszcze ten hełm bardziej pasowal do głowy... ;) a tak wyglada jakby byl doklejony do głowy.
Napisano 19 Sierpień 200519 l Autor Hindus---rzeczywiscie grozniejsze spojrzenie by sie przydalo :) Ebor---mozliwe ze helm jest nieco za duzy,skoryguje sie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto