Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A tutaj pierwszy render rzezby nad ktora pracuje.Z gory dzieki za komentarze. Obrazek nr1 pochodzi bez posrednio z Zbrusha, natomiast drugi to test z maxa czy wszystko gra.

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Oto siatki. To obiekty ktore powstaly w maxie, detale mialy byc z displacementu,ale naszlo mnie aby wykonac calosc w zbrushu.

Napisano

w Zbrushu wszystko tak wygląda Vorek :]

ale w sumie to całkiem ładnie się zapowiada. zastanawia mnie tylko jak go oteksturujesz?

Napisano

swietna pracka, hełm marzenie

sam wymyśliłeś tą postać czy kogoś chcesz odtworzyć?

Napisano
  • Autor

Dzieki za pozytywne recenzje :) Mr. Duck---widzialem jakas grecka rzezbe,ale to byla inspiracja tylko do pomyslu,tak wiec wymyslam calosc sam, rzucilem okiem na greckie helmy,ale moj nie jest zadnym odpowiednikiem istniejacego,wiec kombinuje sam :) Jutro sie biore do dalszej roboty. Pozdro

Napisano
  • Autor

Okej, model ciala jest juz raczej skonczony, mialem zrobic jeszcze wiecej detali, ale przy 512mb praca z 1,5mln poligonow jest toporna, a wiec zostalem przy 320tys. Czas dopiescic hełm.

Napisano

ten wcześniejszy shader hełmu był lepszy.

w jakąś scenke to wsadzasz?

Napisano
  • Autor

Mial byc posag,mialo byc muzeum,miala byc scenka,ale zboczylem z kursu i proboje zrobic jak najrealistyczniejsza skore,a wiec nie bedzie juz planowanej scenki,prawdopodobnie zostanie sam obiekt.

Napisano
  • Autor

Okej kolejny update,chyba tyle detali juz wystarczy w koncu bedzie w takim helmie jak na drugim renderze,czas sie zabrac za dolna czesc zbroi.Czekam na komentarze :)

Napisano

model bardzo dobry, skinshader mógłby być lepszy

Napisano

to chyba za duży glos psuje shader skóry - postaraj sie zmniejszyć - aha i mam nadzieje że wiesz żę dorabianie reszty tj korpusu mija się z celem ?

Napisano
  • Autor

Uff dawno mnie tu nie bylo.Nareszcie opanowalem mapy displacement z zbrusha w maxie.No i taki testowy renderek w mentalu....

Napisano

wrażenie robi :) materiał hełmu piękny, może nieco za błyszczący ale to takie moje marudzenie :) Filtrowałeś to czymś w PS ?

 

Pozdrawiam

Napisano

Ladnie to wyglada, ale powiedz mi czy masz zamiar modelowac ucho? ;)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Vorek---uzylem filtra diffuse glow. W zasadzie mozna uzyc go bezposrednio w maxie...

RA---Ucha raczej nie mam zamiaru robic ze wzgledu na helm,mam natomiast zamiar wymodelowac zbroje,ale kto wie,jak mi sie bedzie nudzic to ucho tez moze powstanie ;)

Napisano

Przyznaj się - dużo majstrowałeś w PS-ie?, bo miateriał hełmu rządzi!

 

Pozdro!

Napisano

daj groźniejsze spojrzenie :] co do materiału to fajnie to wyszło :]

Napisano

Gdyby jeszcze ten hełm bardziej pasowal do głowy... ;) a tak wyglada jakby byl doklejony do głowy.

Napisano
  • Autor

Hindus---rzeczywiscie grozniejsze spojrzenie by sie przydalo :)

Ebor---mozliwe ze helm jest nieco za duzy,skoryguje sie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności