krzysiek_gfx Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 A tutaj pierwszy render rzezby nad ktora pracuje.Z gory dzieki za komentarze. Obrazek nr1 pochodzi bez posrednio z Zbrusha, natomiast drugi to test z maxa czy wszystko gra.
ReflectVision Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 bardzo fajnie, podoba mi sie materiał hełmu, modeling przyzwoity :) można prosic siateczke ?
krzysiek_gfx Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 Oto siatki. To obiekty ktore powstaly w maxie, detale mialy byc z displacementu,ale naszlo mnie aby wykonac calosc w zbrushu.
krzysiek_gfx Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 Teraz pracuje nad detalami ciala, narazie tak to wyglada....
tweety Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 w Zbrushu wszystko tak wygląda Vorek :] ale w sumie to całkiem ładnie się zapowiada. zastanawia mnie tylko jak go oteksturujesz?
duck Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 swietna pracka, hełm marzenie sam wymyśliłeś tą postać czy kogoś chcesz odtworzyć?
krzysiek_gfx Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 Dzieki za pozytywne recenzje :) Mr. Duck---widzialem jakas grecka rzezbe,ale to byla inspiracja tylko do pomyslu,tak wiec wymyslam calosc sam, rzucilem okiem na greckie helmy,ale moj nie jest zadnym odpowiednikiem istniejacego,wiec kombinuje sam :) Jutro sie biore do dalszej roboty. Pozdro
krzysiek_gfx Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Okej, model ciala jest juz raczej skonczony, mialem zrobic jeszcze wiecej detali, ale przy 512mb praca z 1,5mln poligonow jest toporna, a wiec zostalem przy 320tys. Czas dopiescic hełm.
krzysiek_gfx Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Sie czepiasz nosa, jak bys nosil taki kask, tez bys taki mial :D
krzysiek_gfx Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 Okej,pierwsze testy skory,narazie proste teksturki...I hełmik na osłode ;)
ReflectVision Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 bardzo ladnie ... kupiłem wlasnie zbrusha :D trzeba wyprobowac :)
duck Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 ten wcześniejszy shader hełmu był lepszy. w jakąś scenke to wsadzasz?
krzysiek_gfx Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 Mial byc posag,mialo byc muzeum,miala byc scenka,ale zboczylem z kursu i proboje zrobic jak najrealistyczniejsza skore,a wiec nie bedzie juz planowanej scenki,prawdopodobnie zostanie sam obiekt.
krzysiek_gfx Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 Okej kolejny update,chyba tyle detali juz wystarczy w koncu bedzie w takim helmie jak na drugim renderze,czas sie zabrac za dolna czesc zbroi.Czekam na komentarze :)
xeav Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 model bardzo dobry, skinshader mógłby być lepszy
krzysiek_gfx Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 Okej poprawilem usta i kilka szczegolow,co teraz sadzicie??
blood_brother Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 Jak dla mnie to dalej wyglada troche kobieco. Jakies takie nie meskie rysy ma. Ale moze sie myle:)
ReflectVision Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 teraz jest lepiej .. o wiele , faktycznie usta byly kobiece :) a sprobuj je jeszcze powiekszyc minimalnie ...
Hindus Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 to chyba za duży glos psuje shader skóry - postaraj sie zmniejszyć - aha i mam nadzieje że wiesz żę dorabianie reszty tj korpusu mija się z celem ?
krzysiek_gfx Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 Spoko reszta ciala nie jest w zalozeniach.W tym obiekcie skupiam sie tylko na twarzy.
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 bardzo ładnie, mnie tam usta już nie wyglądają kobieco...
krzysiek_gfx Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 Uff dawno mnie tu nie bylo.Nareszcie opanowalem mapy displacement z zbrusha w maxie.No i taki testowy renderek w mentalu....
Vorek Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 wrażenie robi :) materiał hełmu piękny, może nieco za błyszczący ale to takie moje marudzenie :) Filtrowałeś to czymś w PS ? Pozdrawiam
RA Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 Ladnie to wyglada, ale powiedz mi czy masz zamiar modelowac ucho? ;) pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 Vorek---uzylem filtra diffuse glow. W zasadzie mozna uzyc go bezposrednio w maxie... RA---Ucha raczej nie mam zamiaru robic ze wzgledu na helm,mam natomiast zamiar wymodelowac zbroje,ale kto wie,jak mi sie bedzie nudzic to ucho tez moze powstanie ;)
Chris Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 Przyznaj się - dużo majstrowałeś w PS-ie?, bo miateriał hełmu rządzi! Pozdro!
krzysiek_gfx Napisano 19 Sierpień 2005 Autor Napisano 19 Sierpień 2005 Obrobka w photo minimalna,tak jak pisalem wyzej,filtr diffuse glow...
Hindus Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 daj groźniejsze spojrzenie :] co do materiału to fajnie to wyszło :]
Ebor Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 Gdyby jeszcze ten hełm bardziej pasowal do głowy... ;) a tak wyglada jakby byl doklejony do głowy.
krzysiek_gfx Napisano 19 Sierpień 2005 Autor Napisano 19 Sierpień 2005 Hindus---rzeczywiscie grozniejsze spojrzenie by sie przydalo :) Ebor---mozliwe ze helm jest nieco za duzy,skoryguje sie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się