intoxicate Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Witam. Templar robi wlasnie model na testy, a ja nie mam pod reka teraz zadnego grafika (tzn. nikt nie jest online), a bardzo potrzebowal bym ostrej krytyki tego modelu. koncept: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1094 Z gory dziekuje za krytyke ktora naprowadzi go na lepsze techniki modelowania/teksturowania postaci. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jagi Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 jakis kopniety ten gosciu, pokaz jeszcze siateczke :P. Troche buty ma chyba za duze ogolnie wiele rzeczy jest do poprawy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 hmmm - no w sumie wszystko do poprawy - co do naprowadzania - niech sobie podepnie w maxie (czy czymkolwiek innym) jakies referencje z anatomia kolunia - i wtedy bedzie wiedzial co jest nie tak - dlonie, stopy, barki!!!... texturka z daleka ujdzie - a z bliska juz nie - generalnie musi byc po prostu 'ladniejsza', musi sie lepiej laczyc (vide brzuszek i gacie) no i unikac ewidentnych bykow (vide to na czole miedzy oczyma) i jeszcze - nie wiem jak ten twoj grafik modeluje - ale ja zazwyczaj ustawiam model w jakiejs tam naturalnej pozycji - lapki lekko rozstawione i noozki tez w sumie (tak zeby sie koles nie wywracal :) ps. tak tak - siateczke pliiissss - bedzie mozna jeszcze cos powiedziec... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 nie sadze zeby programista mial siateczke ;] a tymbardzeij 3d maxa ;] wiec z siateczka chyba sie pozegnamy co do modelu to taki opuchniety okropnie ..... wiele do poprawy. jak ftorek mowil niech znajdzie sobie jakies referki :] pozdro i powodzenia w Burzuazji ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 zbyt kwadratowy - proponowałbym poprzeglądać kolka tutków odnośnie tworzenia postaci i wzorować sie na anatomii - na pewno to pomoże. pozdr giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 yeeep - pomijajac fakt ze koles jest troche zbyt metro :P - schowalbym bioderka i popracowal nad jakas tkanina pod pancerzem - dodal troche jaj - jak na takiego kloca jest potulny jak owieczka - calosc poteguja okularki ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Imo jest kiepsko... podoba mi się tylko teksturka pancerza i spodni, reszta do wymiany :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1094 tu jest link do koncepta, mysle ze troche brak tu panowania nad siatka, co daje wrazenie modfelu ze nei ejst spojny :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Wybitnie brakuje znajomości anatomii. Ale następny będzie lepszy, tylko trzeba się zaopatrzyć nie tylko w koncept, ale także w książkę o budowie ciała ludzkiego + jakieś szkice mięśni/układu kostnego + fotki golasków (wystarczy w zupełności gazetka o 'body-builders', bądź jakaś stronka w tym temacie) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 yeeep - empeck ma racje -tu masz fajne foki ;D http://musclegallery.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now