Napisano 7 Sierpień 200519 l Czesc, właśnie skończyłem renderować mój nowy obrazek i postanowiłem go tutaj zamieścić zresztą po raz pierwszy w tym dziale. Oceniajcie :). info: soft: 3ds max 7,5 render: maxwell render time: niepowiem :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l hehe widze żę już maxwell na stałe zagościł w twoim domu ;) - ja też sie już przesiadłem - ile renderowało ? redukcja szumów ? pozdrawiam.
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor Redner zarzucilem na nocke i szło do rana :). Szumów wogóle nie musiałem redukować, jedynie "jasność/kontrast". Maxwella bende jednak zapewne używał tylko do wizek i mało skomplikowanych obiektów :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l kurcze bardzo fajnie to wyglada:D tylko render troche przydlug jak na tak malo detali:) pozdro
Napisano 7 Sierpień 200519 l Render bardzo fajny, tylko linia styku podłogi ze ścianą powinna być pozioma w tym wypadku, teraz wygląda dość "przypadkowo".
Napisano 7 Sierpień 200519 l Zaczne od tego, ze w przeciwienstwie do xeav'a ujecie kamery podoba mi sie najbardziej. ;) Ale to wszystko oczywiscie kwestia gustu. Ja lubie w wizualizacjach troche oddechu, nawet jezeli scena nie jest skomplikowana - tak jak tu. Teraz, co mi sie nie podoba: (1) Czerwony material na fotelu. Troche sztucznie i gumowo wyglada, ale nie bede sie czepial zbytnio bo nie widzialem oryginalu, chyba, ze nazwa watku jest tak poprostu. ;) (2) Tlo. Gubi sie ono troche po lewej stronie. Gdy po prawej wiem, ze znajduje sie tam sciana, to po lewej parkiet wydaje mi sie rozchodzic gdzies daleko niczym morze. Literacko mi wyszlo. :) (3) Typografia po lewej. Jak dla mnie zupelny nie wypal. Moze pomysl calkiem dobry, ale to chyba ta czcionka. Sam nie wiem dokladnie. Moze bez typografii byloby lepiej. (4) Szkoda, ze na tej tylnej scianie tak pusto, ale tak tez moze byc. ;) Reszta podoba mi sie. pozdrawiam
Napisano 7 Sierpień 200519 l Wyglada znosnie, troche material fotela nie przemawia do mnie, jakis taki sprany i za malo "wypukly" ale ok. Co do wyboru renderer'a - cala noc na krzeslko? Nieeeech... wyszloby zapewne lepiej a na pewno krocej jakiems V'rayem, mentalem czy innym ustrojstwem ktore posiada parametry poza "czas renderingu" :] No ale, jako test jest ok. Pozdroofka
Napisano 7 Sierpień 200519 l Zgadzam się z RA. Wprowadziłeś niepokój niechlujnym ujęciem (wolał bym widzieć prostą linię styku ściany z podłogą). Lewa strona nudna. Tekstura i materiał podłogi średniawy, co w połączeniu z kątem kamery robi z podłogi jasnobrązoweniewiadomoco. Do tego pusta, szaro biała ściana bez faktury ... i efekt jest jaki jest. Rozumiem że minimalizm i moda na takie ujęcia... ale zasłoń sobie fotel ręką i zobacz co widać. Fotel jest „z katalogu” więc nie będę wypowiadał się na temat jego wyglądu (mojej babci by się podobał...). Widać że się przyłożyłeś. Materiały użyte na fotelu nie są specjalnie realistyczne, z drugiej strony nie kłują w oczy. Solidna robota. Kolejna praca będzie mam nadzieję o niebo lepsza :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l jest bardzo fajnie, podziwiam Cie ze chcialo Ci sie marnowac 10 h na cos co mogles pyknac w max 15 min no ale wiem wiem maxłel hałs smakuje lepiej z rana ;)
Napisano 7 Sierpień 200519 l mi sie podoba... powiedz mi czy to z tylu to sciana czy tlo? bo jesli sciana moznaby dorzucic tam na dole jakies drewniane wykonczenia, mysle ze ladnie by wygladalo. pozdro
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor Dzięki za wszystkie komenty, troszke odpowiedzi :): JohnZi: to jest ściana :) Batou: chyba sie posłucham ciebie i dodam jeszcze kilka rzeczy :). Tylko te cało nocne rendery wrrr....
Napisano 8 Sierpień 200519 l hehe... super render fajny stylowy fotelik tylko panienki mi tam btakuje:p
Napisano 16 Sierpień 200519 l pozdro z mokotowa ^^. > widze ze maxwell daje rade, hmm ja jakos nie umiem go rozgrysc. no tyle Ci powiem, wszystkie uwagi zostaly juz powiedziane, z tym ze, ciekawe jak sie sprawdzi w prawdziwych pomieszczeniach . jak to bedzie wygladac.
Napisano 17 Sierpień 200519 l Render ladny, choc fotel brzydki, ale ladnie zrobiony. Do jakiej rozdzielczosci renderowales i do ilu Ci doszedl poziomow samplingu czy jak to sie tam nazywalo? Kurt: a co tu jest do rozgryzania?