Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

do tego samochodu podchodze juz siodmy lub osmy raz to drugi moj wip tego samochodu. siedze w programie 1,5 roku i wreszcie za tym osmym razem zaczelo cos sie pojawiac zalaczam zdjecie samochodu i screen siatki splajnow (na razie bo boje sie dalej robic zeby nie spieprzyc) dla porownania. prosze informacje o bugach i jakichs niezgodnosciach co do oryginalu.zrzut18fo.jpg1981delorean1027039qz.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tez mi sie tak wydaje ale najwiecej nauczylem sie przez ostatnie pol roku. na razie duzo sie dowiedzialem co mam dalej zrobic bo kszatlt samochodu bez przedniej i tylnij czesci wydaje mi sie ok tylko bo je sie tego ruszac. co mam dalej robic bo kompletnie nie wiem!!

Napisano

ja tez. wiec za wszelka cene chce go wymodelowac. nie chodzi mi i szzcegolowosc. bo tu nic nie ma tylko model plastyczny ,ksztalt. czy sie zgada i czy da sie jeszcze cos z tego zrobic.

Napisano

ksztaut się zgadza, ale jest troche pofalowany w niektórych miejscach, btw, konwertuj to co masz na editable poli, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i próbuj dalej, a koro robisz ten samochód poaz 8 to wydaje mi się, że powinieneś wiedzieć co teraz począć chyba, że poprzdnie 7 razy zakończyłeś na dachu. jeśli tak tak to przerób kilka tutków lepiej.

I jeszcze jedno użyj chamfera na niektórych krawędziach to będzie lepiej.

Napisano

no wygląda nieźle, trochę krzywe połączenia ale mi to nie przeszkadza. Polecam pokazywanie modelu oświetlonego skylightem lub czymś podobym :)

 

Pozdrawiam

Napisano

porzuciłem splajny i zaczalem od nowa na poly. po prostu. nie wiedzialem ze na poly 5 razy łatwiej robic samochod niz na splajnach ;)

Napisano

dzisiaj kompletnie jakos nie mailem natchnienia. zaczalem dodawac szczegoly nie wychodzilo. zostawilem. zaczalem drzwi i pogubilem sie w vertexach i zostawilem felgi zaczalem robic tez zostawilem. moze dlatego ze od 7 bylem na grzybach ;) ale zrobilem kilka poprawek poprawilem polaczenia i zamaskowalem dziure miedzy swiatlami a karoseria. (nie widac jej na poprzednich renderach) zalaczam siatke z ms i bez i rendera (w ktorym wiele sie nie zmieniłosiatkams8ew.jpg

 

render61ew.jpgsiatka8rc.jpg

Napisano

Zaznaczyłem to co mi się w oczy rzucało. Tam na dole kilka razy cutem potraktować i bedzie spoko, trochę sie bałagan zrobił, na górze niec krzywo.

 

Keep working, jest dobrze :)

 

Pozdrawiam

Napisano

heh co wy wiecie o deLorean'ach :) obejrzyjcie mojego zrobilem go po emisji powrotu do przyszlosci jakis rok temu ;) a jaki dumny bylem :) narzucilem jakas texture ze standardowych kulek maxa i bylo suuper ;)

 

co do twojego to bardzo mi sie podoba, oby tak dalej :) kocham ten samochód (własnie ze wzgledu na film o ktorym pisalem wyzej) proponuje ci zrobic dwie wersje tego samochodu, cywilną i tą z filmu z tymi fajurskimi dodatkami :D

Napisano

ja o dmc sie tyle naczytalem ze nie musisz mi mowic co to jest bttf ;) wlasnie mialem taki zamaiar ze jak skoncze ( o ile skoncze) to zrobie go w wresji bttf. oczywiscie bardziej podoba mi sie normalna wersja. tak tez myslalem czy nie zrobic z tego pickupa. wyzej zawiesze tylko gdzie upchac silnik ;). maly update dodalem szegoly do zderzaka miejsca na migacze i widze ze bede musial zrobic od nowa swiatla bo maja zupelnie niepodbony ksztalt. jak bedziecie chcieli to tez moge wam podeslac moje pierwszego deloreana w maxie tez z bttf. moze w nastepnym poscie.

render80qx.jpg

Napisano

update. dorobilem to cos na dole. powinniscie zauwazyc. i porawilem swiatla z grillem mam problemy wiec na razie nie robie. polaczenia na masce dalej sa krzywe ale zrobie je dopiero gdy skoncze caly przod.render109of.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności