Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to mój pierwszy pokój, korzystam z 3DS Max 6, renderuje w V-Ray'u. Mile widziane komentarze zarówno negatywne jak i pozytywne. "sprzedałem" prace do VIP'a, bo zalęgła mi się dziura twórcza, nie wiem co by tu dodać.

 

Na pewno na wymodelowanie czekają: stołek, lampka na stół, lampa na sufit, włącznik światła na ściane, gniazdko i kabel prowadzący do lampki no i chyba sztaluga w prawym rogu sceny. Bzyku, wybacz że na ściane jako plakat użyłem twojego "reno", ale jest to na razie renderek z "półprodukcji" więc w final render'rze będzie zupełnie co innego.

 

Czekam na pomysły, koncepcje, krytyke i pochwałe... :D

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

narazie pusto - za wiele nie miałeś do wymodelowania.

teksturka na podłodze nie leży

na szafę niepotrzebnie meshsmooth dałeś

 

ogólnie jest OK - myślę, że coś dobrego może z tego wyskoczyć

 

pozdr

Napisano

Rozjechana tekstura podlogi i proporcje niedopasowane, a to daje wrazenie domku dla lalek albo innych malych stworkow [;

pozdro

Napisano
  • Autor

mintrill: na szafce nie ma MS :D

 

nad teksturką podłogi popracuje, prawdopodobnie jutro wrzuce jakiś renderek z nową podłogą

 

dzięki za komentarze i pozdro

Napisano

zddecydowanie brakuje mi chamfera na krawędziach tego szklanego blatu. mozna palce sobie poodcinać. cały pokój wydaje się dość niski. jesli przyjąć że szafka ma 175 cm wys to wysokość stołu około 110 cm, zaś całego pomieszczenia ledwie 2m.

czy mnie oczy nie mylą czy ściana odbija kaloryfer?

Napisano

W tej pracy podoba mi sie przestrzennosc pomieszczenia z braku wielu mebli :P

Napisano

texurka na podłodze baaardzo rozciągnięta, stół wyysoki, i według mnie plakat z tymi grzybami nie pasuje do całego wnetrza. Ale pracuj dalej, to moze będzie ładna pracka, powodzenia a bo widać ze kożystałeś z tutorialka evermołszonów no i tam jest ładnie pokazane ustawienie render, moze z niego skozystaj, a no i texturki tam ładne widzialem, też warto by było coś z nimi pokombinować.

 

pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

RA: nad teksturkami ścian jeszcze trochę muszę popracować, wygląda to trochę jakby farba olejna.

 

tweety: o chamfer'rze pomyśle, pokój ma w rzeczywistości coś koło 230cm, stól 90 cm, dobrze widzisz, kaloryfer odbija się od ściany, miałem to poprawić, niedługo to zrobię.

 

Taylor: Lubię minimalizm :D

 

JunioR: Nad teksturką podłogi ciągle pracuje, look'ałem do tego tutoriala :D, pomyśle nad plakatem z grzybami, osobiście mi się podoba:D

 

Zarzucam dwa renderki, zmieniony materiał podłogi, niestety wybaczcie mi brak pozostałego wyposażenia i małą rozdzielczość, wszystko to ze względu na czas normalnego renderowania (około 3, 4h), a tak zajmuje to mniej niż 17 minut :( niestety mam słabego kompa (jeszcze trochę)

 

EDIT: zdecydujecie, która teksturka lepsza, jeżeli żadna z nich dajcie znać

P.S. dzięki za komentarze i pozdro

Napisano

no z podloga przesadziles :) zobacz sobie jaki wielki sęk ci wyrosl na niej :)

ta druga tez dziwna ;] moze zastosuj panele ? :)

Napisano

hehe, właśnie miałem o tym pisać, przedmówca mnie uprzedził, masz sęki na pół okna :) Jeżeli już myślisz o tego typu podłodze to zastosuj jakiegoś seamless'a z deskami i tilingiem wyskaluj odpowiednio

 

Pozdrawiam

Napisano

miło wygląda, tylk te proporcje (porównaj otwór wejściowy-tzw. framuga :D-, wys. stołu, szerokość drzwi balkonowych). A jak jest problem z proporcjami czy ergonomią(trudne słowo :P) to polecam książkę (hehe, opasłe tomiszcze) pt. Podręcznik projektowania z wyd. Arkady. Rewelka jezeli chodzi o projektowanie architektury, przedmiotów codziennego użytku, mebli. Coprawda trzeszczy po 99 zeta, ale zawsze można obadać sprawę w przydrożnym SEMPiKu,

 

pzdrw

Napisano

Zgodze sie z huzdebos'em :) sciany sa za grube. Co do podlogi to chyba ta pierwsza texturka ebdzie lepsza, tylko daj troche gloss'a do niej i oczywicie zmniejsz gizmo mapowania :)

pozdrawiam

Napisano

textura, szafa, przepalenia w oknach, proporcje - reszta ujdzie.

 

edit : musiała miec ms albo jakies podobne badziewie typu smooth czy cos :P

Napisano
  • Autor

huzdebos: pomyśle nad tą pozycją :D

 

SimeN: postaram się to poprawić

 

mintrill & hindus: szafka (regał jak kto woli) nie miała ani Smooth'a, ani Meshsmooth'a, jest to ujemnie wy'extrude'owany plane

 

pod wieczór powinny pojawić się jakieś upiki, niestety nie jestem jedynym chętnym pacjentem do kompa w domu, inni też chcą posiedzieć, także render z poprawkami nie tak szybko

dzieki za komentarze i pozdro

Napisano

Totalny brak proporcji przez co mało realizmu, śwaitło nawet nawet ale co z tego jak i tak reala ni ma :|

Napisano
  • Autor

po części korzystałem właśnie z tego tutka, jak uporam się z podłogą, wrzuce upik

tymczasem pozdro i dzięki za komentarze...:D

Napisano

- co to za materiał na suficie i scianach?? wygląda co najmniej dziwnie

- blat szklany troche gruby. chyba ze taki ma byc.

- drzwi balkonowe mają złe proporcje -zbyt duza szerokosc w stosunku do wysokosci

- pomiedzy górną krawędzią okien a sufitem chyba jest za dużo miejsca (robiłes to na oko czy wg rzeczywistych wymiarów?)

- teksturka na podłodze. chyba ze to na razie prowizorka - nie czytałem wszystkich postów

- dziwny grzejnik? masz moze fotki takiego modelu, bo nie wierze ze takie są :)

- blat stolu za wysoko - wygląda jakby był na wysokosci co najmniej parapetu, a nawet biurka co najmniej 15-20cm niższe (nie wspominając o takim stole)

- bark listwe przypodlogowych

- ogólnie ok, czekam na więcej

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za posty, ale na razie nie będzie żadnych nowych renderków, bo spie*****lił mi się komp, nic na to nie poradze, musze czekać aż wróci z serwisu.....

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności