Napisano 14 Sierpień 200519 l Jest to mój pierwszy pokój, korzystam z 3DS Max 6, renderuje w V-Ray'u. Mile widziane komentarze zarówno negatywne jak i pozytywne. "sprzedałem" prace do VIP'a, bo zalęgła mi się dziura twórcza, nie wiem co by tu dodać. Na pewno na wymodelowanie czekają: stołek, lampka na stół, lampa na sufit, włącznik światła na ściane, gniazdko i kabel prowadzący do lampki no i chyba sztaluga w prawym rogu sceny. Bzyku, wybacz że na ściane jako plakat użyłem twojego "reno", ale jest to na razie renderek z "półprodukcji" więc w final render'rze będzie zupełnie co innego. Czekam na pomysły, koncepcje, krytyke i pochwałe... :D
Napisano 14 Sierpień 200519 l narazie pusto - za wiele nie miałeś do wymodelowania. teksturka na podłodze nie leży na szafę niepotrzebnie meshsmooth dałeś ogólnie jest OK - myślę, że coś dobrego może z tego wyskoczyć pozdr
Napisano 14 Sierpień 200519 l Rozjechana tekstura podlogi i proporcje niedopasowane, a to daje wrazenie domku dla lalek albo innych malych stworkow [; pozdro
Napisano 14 Sierpień 200519 l Autor mintrill: na szafce nie ma MS :D nad teksturką podłogi popracuje, prawdopodobnie jutro wrzuce jakiś renderek z nową podłogą dzięki za komentarze i pozdro
Napisano 14 Sierpień 200519 l zddecydowanie brakuje mi chamfera na krawędziach tego szklanego blatu. mozna palce sobie poodcinać. cały pokój wydaje się dość niski. jesli przyjąć że szafka ma 175 cm wys to wysokość stołu około 110 cm, zaś całego pomieszczenia ledwie 2m. czy mnie oczy nie mylą czy ściana odbija kaloryfer?
Napisano 14 Sierpień 200519 l W tej pracy podoba mi sie przestrzennosc pomieszczenia z braku wielu mebli :P
Napisano 14 Sierpień 200519 l texurka na podłodze baaardzo rozciągnięta, stół wyysoki, i według mnie plakat z tymi grzybami nie pasuje do całego wnetrza. Ale pracuj dalej, to moze będzie ładna pracka, powodzenia a bo widać ze kożystałeś z tutorialka evermołszonów no i tam jest ładnie pokazane ustawienie render, moze z niego skozystaj, a no i texturki tam ładne widzialem, też warto by było coś z nimi pokombinować. pozdrawiam.
Napisano 14 Sierpień 200519 l Autor RA: nad teksturkami ścian jeszcze trochę muszę popracować, wygląda to trochę jakby farba olejna. tweety: o chamfer'rze pomyśle, pokój ma w rzeczywistości coś koło 230cm, stól 90 cm, dobrze widzisz, kaloryfer odbija się od ściany, miałem to poprawić, niedługo to zrobię. Taylor: Lubię minimalizm :D JunioR: Nad teksturką podłogi ciągle pracuje, look'ałem do tego tutoriala :D, pomyśle nad plakatem z grzybami, osobiście mi się podoba:D Zarzucam dwa renderki, zmieniony materiał podłogi, niestety wybaczcie mi brak pozostałego wyposażenia i małą rozdzielczość, wszystko to ze względu na czas normalnego renderowania (około 3, 4h), a tak zajmuje to mniej niż 17 minut :( niestety mam słabego kompa (jeszcze trochę) EDIT: zdecydujecie, która teksturka lepsza, jeżeli żadna z nich dajcie znać P.S. dzięki za komentarze i pozdro
Napisano 14 Sierpień 200519 l no z podloga przesadziles :) zobacz sobie jaki wielki sęk ci wyrosl na niej :) ta druga tez dziwna ;] moze zastosuj panele ? :)
Napisano 14 Sierpień 200519 l hehe, właśnie miałem o tym pisać, przedmówca mnie uprzedził, masz sęki na pół okna :) Jeżeli już myślisz o tego typu podłodze to zastosuj jakiegoś seamless'a z deskami i tilingiem wyskaluj odpowiednio Pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200519 l miło wygląda, tylk te proporcje (porównaj otwór wejściowy-tzw. framuga :D-, wys. stołu, szerokość drzwi balkonowych). A jak jest problem z proporcjami czy ergonomią(trudne słowo :P) to polecam książkę (hehe, opasłe tomiszcze) pt. Podręcznik projektowania z wyd. Arkady. Rewelka jezeli chodzi o projektowanie architektury, przedmiotów codziennego użytku, mebli. Coprawda trzeszczy po 99 zeta, ale zawsze można obadać sprawę w przydrożnym SEMPiKu, pzdrw
Napisano 14 Sierpień 200519 l Zgodze sie z huzdebos'em :) sciany sa za grube. Co do podlogi to chyba ta pierwsza texturka ebdzie lepsza, tylko daj troche gloss'a do niej i oczywicie zmniejsz gizmo mapowania :) pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200519 l textura, szafa, przepalenia w oknach, proporcje - reszta ujdzie. edit : musiała miec ms albo jakies podobne badziewie typu smooth czy cos :P
Napisano 15 Sierpień 200519 l Autor huzdebos: pomyśle nad tą pozycją :D SimeN: postaram się to poprawić mintrill & hindus: szafka (regał jak kto woli) nie miała ani Smooth'a, ani Meshsmooth'a, jest to ujemnie wy'extrude'owany plane pod wieczór powinny pojawić się jakieś upiki, niestety nie jestem jedynym chętnym pacjentem do kompa w domu, inni też chcą posiedzieć, także render z poprawkami nie tak szybko dzieki za komentarze i pozdro
Napisano 15 Sierpień 200519 l Totalny brak proporcji przez co mało realizmu, śwaitło nawet nawet ale co z tego jak i tak reala ni ma :|
Napisano 15 Sierpień 200519 l zgadzam się z przedmówcami, a tak OT to ten pokoik to chyba robiony wg tutka z everomtion :) http://www.evermotion.org/tutorials/mich/
Napisano 16 Sierpień 200519 l Autor po części korzystałem właśnie z tego tutka, jak uporam się z podłogą, wrzuce upik tymczasem pozdro i dzięki za komentarze...:D
Napisano 16 Sierpień 200519 l - co to za materiał na suficie i scianach?? wygląda co najmniej dziwnie - blat szklany troche gruby. chyba ze taki ma byc. - drzwi balkonowe mają złe proporcje -zbyt duza szerokosc w stosunku do wysokosci - pomiedzy górną krawędzią okien a sufitem chyba jest za dużo miejsca (robiłes to na oko czy wg rzeczywistych wymiarów?) - teksturka na podłodze. chyba ze to na razie prowizorka - nie czytałem wszystkich postów - dziwny grzejnik? masz moze fotki takiego modelu, bo nie wierze ze takie są :) - blat stolu za wysoko - wygląda jakby był na wysokosci co najmniej parapetu, a nawet biurka co najmniej 15-20cm niższe (nie wspominając o takim stole) - bark listwe przypodlogowych - ogólnie ok, czekam na więcej
Napisano 17 Sierpień 200519 l Autor dzięki wszystkim za posty, ale na razie nie będzie żadnych nowych renderków, bo spie*****lił mi się komp, nic na to nie poradze, musze czekać aż wróci z serwisu..... pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto