Skocz do zawartości

Zombe Dog


Kruku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Siatka jeszcze ujdzie, ale teksturka tragiczna... Wogule nie widać co to jest... Polecałbym ci dać spore płaty sierści, a tylko miejscami wychodzące spod niej mięcho... Mięcho natomiast powino mieć zaznaczone kości i takie tam (np. żebra na klatce) wyglądało by bardziej realistycznie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teksture staraj się może lepiej malować z jakiegoś odniesienia/referki żebyś wiedział jak to powinno wyglądać. Albo i też lepiej ucz się robić tekstury ze zdjęć, tutaj: mięsa itp i łącz je na teksturze w fotosklepie. Na początku nie będzie wychodzić ale jak to opanujesz to będziesz mógł poszaleć :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak :D bez porównania ale zauważ że ja jestem nubkiem który texturuje od ..1-5 roku a ten artysta trudni się tym pewnie zawodowo i zarabia tym na chleb :] ja tylko pytam czy ide w dobrym kierunku ??

 

 

i jeszcze mam pytanie.. jak robie do gry texturę która ma być w 256x256

lub 512x512 to lepiej jest ją zrobić w formacie 1024x1024 a potem na końcu zmniejszyć czy pracować w ustalonej rozdziałce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hi sorry nie miałem na celu cie doławac czy co, chodzilo mi tylko o to zebyś luknął na te textury i pokombinował coś, pomysłał jak one zostały zrobione, nawet nie chodzi mi tu o detale popatrz na kolorystyke , wiadomo ze odrazu takich nie stowrzysz ale na razie nie jestes na dobrym tropie ( mam tu cały czas na mysli pieska), spróbuj jeszcze raz lub ewentualnie usun kolor z tej textury dodaj tam jeszcze moze jakis zarys zeber troche detali jakis cieni tam gdziejest krew i na to wszsytko ponakładaj rózne zdjęcia ,textury z róznymi trybami mieszania warstw, troche podkolryzuj farbkami krew, pozniej pobaw sie pozimami, nasyceniem barw itp, a na koniec mozesz zrobic manianke taką że ze splaszczony juz obrazek duplikujesz i tą górną warstwę wyostrz bardziej i zmien krycie na chjakies 60-50%, podejrzewam ze wyjdzie cos ciekawszego grunt to poexperymentowac troche troche fantazji, co do pytania to różne są szkoły, niby najlepiej od razu robic texturke 1:1 czyli bez zmniejszania, bo to zmniejszanie niestety ma niekozystny wpływ, nie będę sie tu wdawał w teorie, ale nie którzy tez malują większe textury pozniej je zminiejszają i dopiero po tym zabiegu duplikują finalną warstwę stosując wyostrzanie lub wzmacnianie ze zmniejszonym kryciem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mario powiedzial. Nic dodac nic ujac, a ja osobiscie stosuje obie techniki :) I ta 1:1 i ta ze skalowaniem i malym retuszem. Zalezy do czego, i gdzie.

BTW - dawno sie nie odzywales mario, zyjesz jeszcze, bo myslalem ze Cie gdzies wtopilo, albo sie obraziles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Kruku nie obraź się ale nie zajażyłem tego co napisałeś

 

Por@szek żyję jeszcze, obrazić się nie obraziłem bo ni ma na kogo, dawno mnie nie było bo nie mam motywacji do robienia czegokolwiek, tzn dawno nic nie pisałem bo zglądać to zaglądam tu sobie i czytam sobie i patrze na pracki i tak powoli się znowu zbieram zeby cos tam porobić w 3d pokończyc textury do modeli które lezą juz kupe czasu i je pokazać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności