Napisano 3 Wrzesień 200519 l Rzućcie okiem i walcie krytyke...oby konstruktywną.. Texturka nie jest jakos hiper dopracowana ale narazie mi wystarczy pare wieczorków nad tym spędzonych. Tu modelik podstawowy a dalej z texami:
Napisano 3 Wrzesień 200519 l przezywam 3cie deja vu w ciagu kilku tygodni to stanowczo za duzo dla mojej lewej wolniejszej polkoli mozgowej ;) No texturka jest niczego sobie napewno nie ustepuje w niczym pozostalym ktore juz widzialem :) keep up the go0d work ziomBel ;d powodzenia w łapaniu pracy :) edit: wrzucilem zmeczonym okiem nocnego marka i powiem tylko ze przyciski sa jakos slabo wkomponowane w calosc :)
Napisano 3 Wrzesień 200519 l a co to za moda na agregaty ostatnio? :) ja zupełnie nie z branży, ale wszyscy w tym dziale za bardzo jedziecie z tą rdzą. zlewa się to i jest za bardzo jednolite. jako jeden obiekt bardzo ładne, ale w zestawieniu z innymi obiektami będzie wyglądał identycznie.
Napisano 3 Wrzesień 200519 l Mnie się tam bardzo bodoba, choć troszkę urozmaicenia się by przydało... jakieś śrubki, wyraźniejsze spojenia blachy (normala fajnego). Ale prezentuje sie good;]
Napisano 3 Wrzesień 200519 l jesli chodzi o krytyke to ja bym zmienil kolor/texturke/ brightnes tego glownego zbiornika bo strasznie swieci, z tymi naklejkami tez bym nie przesadzal popracowal nad tylem zbiornika, oglnie dla mnei troche mdly sie wydaje, bez fajerwerkow zadnych
Napisano 3 Wrzesień 200519 l My już tez an GG rozmawialiśmy co mi się nei podoba i co bym zmienił ale i tu mogę napisać : - tył głównego zbiornika - dziwne umiejscowienie tylnego spawu - napis nad naklejką na głównym zbiorniku - za bardzo jasne koło - i trochę za bardzo zlewająca się przednia rączka Daj znać jak ci poszło
Napisano 3 Wrzesień 200519 l A ja podejdę od innej strony do tematu. Nie wiem na czym się wzorowaliście ale zastanawiam się jak chłodzony jest tłok i cylinder pompujący powietrze. Nie ma tam żadnych żeberek ani wentylatora a ponieważ mam kompresor to wiem jak ten element się grzeje. Dodatkowo potrzebne jest smarowanie, a jeżeli jest smarowanie to jest olej. Jeżeli jest olej to przeważnie wylewa się przez uszczelki na zbiornik co zapobiega jego ogólnemu rdzewieniu. A tu wszystko jest na odwrót. Tam gdzie najwięcej oleju się gromadzi to najwięcej rdzy jest. Oczywiście taki zbiornik mógł też stać przez 100 lat bez oleju i mógłby tak wyglądać ale zużycie węży, paska klinowego, opon, silnika i pompy temu przeczy. Dziękuję za uwagę.
Napisano 9 Wrzesień 200519 l a ja tak z innej beczki, jak zwykle cos teges,,,jak mysliscie panowie pcfowcy ja bym sie dostal > bym sie staral, oj staral gdyby nie szkola.... powiedzcie szczeze.
Napisano 10 Wrzesień 200519 l KLICEK napisał: przezywam 3cie deja vu w ciagu kilku tygodni Błędy w matriksie. a na temat: fajne, całkiem, całkiem. niezła plakietka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto