Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jezeli zrobię finalny render jako model zrobiony z gliny w jakimś studiu, to będzie spoko :)

Wczoraj nałożyłem lakier i doszedłem do wniosku, że on oszukuje :| Jak wrócę do domu to wrzucę obrazek i pokażę o co mi chodzi.

 

Dzięki za pozytywne komenty. Za te drugie też ;)

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi o to badziewie, które się robi na krawędzi idącej przez cały bok. Czy to może być wina tego, że mam Vray Plane jako podłoże?

Oglądałem to z 15 stron i na prawdę jestem pewny, że aż tak krzywo tam nie jest ;)

 

188ll.th.jpg

Napisano

a co odbija twój lakier??? może po prostu to co odbija jest takie jakies krzywe.

może spróbuj dać nad samochód białego planea; wtedy będziesz pewien, że to co odbija jest równe i nie będzie wątpliwości

tak pozatym super model

pozdrawiam

Napisano

Odbija tylko i wyłącznie podłoże. I wydaje mi się, że odbicie powinno iść zgodnie z krawędzią bez tych baboli. Spróbuję jakieś hdri może bardziej skomplikowane i wtedy się zobaczy.

Napisano

Słuchajcie, mam problem: robi mi się takie coś z siatką. Próbowałem już chyba wszystkiego... wierzchołki zweldowane, wszystkie krawędzie mają weight=1, crease=0. Nie ma zdublowanych polygonów.

Wiecie co może być tego przyczyną? Mogę nawet udostępnić scenkę do przetestowania, chociaż wątpię żeby komuś się chciało :P

Siedzę, myślę i nic :/

whattha0ta.th.jpg whattha15cq.th.jpg

 

Diesel

 

EDIT: Ok, po zrobieniu od nowa tych dużych polygonów na górze siatka wygląda w porządku. Ale moje pytanie pozostaje aktualne... spotkaliście się kiedyś z czymś takim i może znaleźliście przyczynę?

Napisano

Siatka - mi to wygląda na Smoothing Groups, ale sie nie znam ;]

 

Po przeanalizowaniu problemu stwierdziłem, że to musi być jakiś bug maxa :P

Napisano

Mały ale jakże znaczący update (nie mam ostatnio czasu żeby przysiąść) ;) Tarcza hamulcowa i to coś co trzyma klocki. Otworów w tarczy raczej nie będzie, bo i tak pewnie nie byłoby ich widać. Ale prawie na pewno nie wytrzymam i wytłoczę napis Ferrari, no bo jak by miało go nie być?

 

Edit: Ha! I udało się w końcu zrobić wytłoczenie na lusterku :)

 

ko322a19st.th.jpg mirror0aa.th.jpg

Napisano
Opona paskudna, wiem. Ale kompletnie nie chce mi się nowej robić :/

Mi też się nie podoba, ale zostawiam ją na koniec :P

 

Wątek od wczoraj odwiedziły 64 osoby, jedna coś napisała... następny update to chyba będzie w Finished Work :(

Napisano

Ohh, ja bym napisal wczesniej gdyby mi sie nie zpsul komputer ^^' Mianowicie to chce sie spytac jak wlasnie udalo Ci sie zrobic ten napis nalusterku, czy to modelowane, czy moze disaplacment,a moze boolean ^^' :p A tak pozatym to nie patrz tak skrupulatnie na ta liczbe odwiedzin, po co sobie psuc humoru.

Napisano

Heh, nie patrzę skrupulatnie, tylko wczoraj było 2222, więc łatwo zapamiętać ;)

Napis na lusterku jes zrobiony bumpem, bo displace nie chciał go zrobić tam gdzie chciałem (wytłaczał na całym lusterku). Problem tylko jest taki, że jak robię render całego modelu, to napisu prawie nie widać - jakaś plama tylko jest. Tak więc chyba zasugerowałeś mi inną metodę, bo mam obiekt, który mogę booleanem pojechać :)

Napisano

No modelik fajny a napis na lusterku wyszedł magicznie jak normalnie modelowany trafiłeś idealnie w ustawienia tekstury Czekam na całość bo napewno będzie na czym oko zawiesić... POZDRAWIAM I POWODZENIA....

Napisano

Sysol - dzięki, robię co mogę ;)

Diesel - opona będzie nowa, ale jak mówiłem na samym końcu. Jest to element, który najmniej chce mi się od nowa modelować :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności