Skocz do zawartości

Owady : Szerszeń - prosze o komentarze!! :)


Barył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 231
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Juz jej nie ma :P i zaokraglilem wkoncu odwlok..nastepny render wrzuce dopiero z odnuzami.Dzis raczej nic nie zrobie bo ide na 50-cio lecie slubu dziadkow mojej Kochanej Dziewczyny:) i bede dopiero rano ;):P[piwo]

 

ps. Dzisiaj o 16:25 na TVP1 leci progs o owadach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk na poczatek to mi sie podoba , fajnie sie zorganizowales czlowiek :D , milo wiedziec taki postepy i taká pracke , nono , czekam na cos wiecej , PS. tyl ma super , Pablo wie oczym gada, i dobrze Ci podpowiada wiec sie go czasme sluchaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jest tak:

Robie sobie mojego szerszenia, zapisuje plik, renderuje i zjebka :| cos sie kaszani wyskakuje znany wszystkim pieprzony error i wyrzuca mnie z maxa.

 

Odpalam maxa, chce otworzyc plik i dupa nie moge.

 

Robie od nowa.

 

Renderuje i znowu to samo.

 

Duzo przy tym szerszeniu nie robie tyle co troche do poludnia i mniej wiecej troche o tej porze i dot ego jeszcze max mi sie wali :( Kumpel ktoremu pozyczylem maxa wyjechal na wakacje a ja wyjezdzam w poniedizalek wiec do tego czasu raczej za dzuo nie zrobie...:( troche mnie to wnerwia bo ise przylozyc do modelu nie moge... to co zrobilem umieszczam nizej...musialem zrobic printscreena i wyciac render w photoshopie heh:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym renderem możesz spróbować zrobić coś takiego (przynajmniej u mnie zadziałało ;) i nie wiem dlaczego akurat tak a nie inaczej ale w końcu to windows):

1) w zakłedce render current render / production zmienić z brazila na default scanline render

2) to samo dla draft w tym samym current renders

3) zapisać plik ze zmianami

4) spróbować renderować jeszcze raz

5) jeżeli coś nie poszło spróbować jeszcze raz w production i draft ustawić brazila

 

jak nie działa to nie mam pojęcia... jeżeli od razu renderuje do jakiegoś pliku to też może być przyczyna

 

pozdro

 

PS: mam nadzieję, że zadziała czekamy na kolejne rendery, pracka jest spoko [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo mi się zdaje, albo na pierwszym zdjęciu ten tułów szerszenia wygląda nieco inaczej, miał chyba takie załamanie na środku ale trudno powiedzieć po tamtym rzucie, u ciebie jest spoko, wygląda dobrze, może nieco miejscami coś odstaje jeszcze lekko ale po wygładzeniu zapewne będzie w porządku

jest dobrze oby tak dalej

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He Rombi powrociles :D jak bylo w Siemianach?he a ja sie zastanawialem czy nie robic czegos nowego...

 

Dzisiaj wyjezdzam na 2 tygodnie na Slowacje a wiec przez 2 tygodnie 0 updatow...Zreszta update nie est mozliwy z tego wzgledu ze obojetnie co robie przy renderingu mi sie max wali :(:(:(:(:(:( robie boxa (he) renderuje i zwiecha :(mialem juz zrobione nogi renderuje zwiecha odpalam od maxa chce otworzyc plik i nie moge hehe :|

 

Rombi jak wroce to biore od Ciebie albo od Roniego mojego maxa i instaluje od nowa...

 

-pozdrawiam, Barył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Rozpoczalem prace nad odnozami.Oczywiscie przy kazdym renderze kaszanil mi sie max :( i nie moglem zrobic nawet renderu probnego...ito co stworzylem przedstawiam ponizej.

 

Po ponownym odpaleniu maxa zamiast standardowego materialu wrzucilem ten brazila i moj problem z wyrzucaniem podczas renderingu sie zakonczyl!! :D nie iwem dlazego :| ale juz jest looz...mam nadzieje ze na dlugo...dzis juz wiecej nic nie zrobie bo sie trzeba do wyjazdu przygotowac...a musze jeszcze tulow poprawic

 

 

s2_nogi.jpg

 

Zblizenie na odnoze :)

lapy.jpg

 

 

s_lapy.jpg

 

A to taki eksperymentalny render :)

s_kloda.jpg

 

i co sadzicie ?

-pozdrawiam, Barył

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) po pierwsze dzienx za komentarze ktorych od ostatniego posta jest zajebiscie duzo... :|

 

Wrzucam render ze wstepna wersja skrzydel i jeszcze wczesniejsza wersja textury odwloku :). Dzis juz raczej nic nie wrzuce bo o 1:30 w nocy musze wstac...bo o 3 mam pociag do zakopca z moja Karolinka a tam odbieraja nas moi rodzice i jedziemy na Slowacje.Nie bedzie mnie ok 10 dni ale i tak nie zauwazy tu nikt ze mnie nei bylo...

Mam nadzieje ze cos jeszcze dzisiaj napiszecie odnosnie modelu, z gory dizenx :)

-pozdrawiam, Barył

s1_skrzydla.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ten szerszeń wygląda bardzo dobrze... zwłaszcza podoba mi się ta \"bardzo próbna\" textura odwłoku... Jest wielce naturalna (zwłaszcza w miejscu zmiany kolorów z żółtego na czarny). Jeżeli możesz wytłumacz mi jak zrobić taki rewelacyjny futerkowy efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak: jak czaisz photoshopa to rysujesz sobie texturke i bawisz sie uvw mapem :) jak nie (tak jak wmoim przypadku) przeszukujesz net i znajdujesz to co miales narysowac :)i bawisz sie uvw mapem :) cos takiego jak nizej tylko ze wieksze :) jakbys chcial ta mapke to napisz na maila :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) He pewnie juz sie wybieracie w kimke...a ja wlasnie wstalem :| ide zjesc zaraz sniadanie i ide pod prysznic :) [lol2][rotfl2] i mykam na pkp...

 

Ps - co ja wam wszystkim zrobilem ze nie komentujecie mojej pracy..??a mieliscie pomagac...

-pozdro i milej nocy hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracka fajna , podoba mi sie ale czekam na dalsze rendery bo teraz troche sterylnie wyglada ... co do bledu , ktory swoim dzialaniem zamyka maxa ... u mnie objawia sie to w sposob taki iz XP. ma ograniczenie pamieci virtualnej , i w momencie gdy np. gra winamp , i zaczynasz render i w tym samym momencie winamp robi bufforing to nastepuje zawalenie struktury virtualnej pamieci i max niestety sobie z tym nie radzi radzi sobie z tym natomiast win NT ... ale nie oplaca sie go instalowac :) wiec najlepiej przed renderingem zrobic stop na winampie badz innym programie , aby nie bufforowal podczas renderingu bo naprawde to spierdziela cala robote , u mnie przynajmniej dalo to jakis rezultat pozytywny , jeswli masz wiecej pytan to pisz .. postaram sie pomoc ... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowionka ze Slowacji :):P ode mnie i mojej Kochanej Karolinki ktora siedzi kolo mnie :) dzienx za posty, ze skrzydelkami cosik zrobie bo narazie zrobvilem sam ksztalt bez teksturki.Jeszcze nie ogladalem waszych prac ale napewno jestem niezle z tylu...do uslyszenia za jakis czas :)

-pozdrawiam, Baryl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx Adamkos :) jak sie wyrobie to bardzo mozliwe ze zrobie tak jak pisales :)

 

A ponizej maly update.Poprawilem troche skrzydla.Do poprawy jest textura odwloku.Mam niestety troche malo pamieci ram (256MB) i zaczyna mi juz troszke wolno chodzic w oknach...Czekam na wasze opinie za ktore bardzo dziekuje.

-pozdr, Barył

 

 

s_skrzydla3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popraw texturke odwłoka bo brzydka torche : / dodaj do materiały mape fallof do ilumosciti i do jednego kanału daj fallof z ustaiweniem shadow/light ... i lekko specularyzacje.. i mape bump jakąs ciekawą.. a te skrdzyełka to wczesneijsze były lepsze.. i daj coś na podłoże bo lepiej by wyglądało.. wiecej by było widać gdyby nie było by takie białe..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx SCORPI :) nad texturka odwloka popracuje :) wrzucilem podloze i zauwazylem ze tylnie i przednie odnoze nie dosiega do niego :) to co przedstawiam ponizej renderowalo sie 15 minut..coraz dluzej..i coraz bardziej mota mi w oknanach..

 

s_skrzydla4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) mozecie mi pomoc co do textury odwloku??bo cosik mi nie wychodzi...w paintshopie bawie sie od paru dni wiec nic super nie moge nabazgrolic..z gory dzienx za pomoc :)jutro biore sie za robienie glowy.Jak ja skoncze pododaje troche szczegolow do calosci, otexturuje model i zaczne myslec nad sceneria..licze na wasza pomoc :)

-pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba o zapomniales o najwazniejszej czesci czyli o zadelku :D To szerszen :D

 

Co do teksturki to pamietaj o doberj mapie bump. Co do disfuuse to proponowalbym odejsc od stereotypu i puscic wodze fantazji (wiemy ze ja masz).....

 

Pamietaj tu trzebapokazac finezje i precyzje. Precyzja jest jescze finzeja i bedzie super.

 

pozdro dla ciebie i karolinki i zycze powodzenia . Najwazniejsze abys dokonczyl projekt i czul sie spelniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx Morph :) faktycznie zapomnialem o zadle :) bede musial je dorobic :) Pracuje obecnie nad glowa.Robie ja splajnami :) wszystkiego trzeba w zyciu sprobowac :) Narazie za duzo do oceny nie ma..Jak zrobic rowki??z gory wielkie dizenx za pomoc :) czekam na wasze opinie.

-pozdrawiam, Barył

 

 

glowa1.jpg

glowa_bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widze Bary ze szalejesz , modelik wyglada naprawde fajnie. Glowka w splajnach ? :] gdyby mi maxik chodzil to bym ci pomogl ale sam wiesz jak jest :|. Skrzydelka wygladaja tez fajowo, ale mogly by byc bardziej przezroczyste. Jak bys potrzebowal pomocy przy texturkach to daj znac moze jakos sie przysluze :D.

 

Ps

zroob sobie mala przerwe w modelowaniu i wydz na role :]

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) he niom w splajnach glowka :) zrob formata i zainstaloj sobie Xp\'ka!!!! i zakladamy tima :P co do textur to sie pewnie usmiechne do Ciebie :P a tym czasem przedstawiam co mi sie udalo skleic :) jak widac mam tu duuuuuzo do poprawki...za duzo szpar itd.. ale wiem jak mam to poprawic :) ale to juz jutro bo dzis za duzo przy kompie siedze...co do rolek to postaram sie wyjsc niedlugio :) z Ronim juz wymiatacie..jestem troche z tylu hehe wiec siem musze podciagnac :) a skrzydelka zrobie przezroczyste bardziej jak juz bede sie bawil w textury na calego :)

glowa2.jpg

 

glowa_bok2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He :)

dzienx za komentarze :)

Co do tworzenia glowki.

 

Wycialalem z fotek szerszenia glowe z przodu i z boku, wrzucilem na 2 plejny i najpierw obrysowalem glowe z przodu.Zaczalem dodawac punkty i linie zebym mogl nadac modyfikator surface.Jak juz to zrobilem przeszedlem do widoku z boku i dostosowalem wertexy do fotki przedstawiajacej glowe z boku. I robilem to (pozniej juz bez tych fotek) az powstalo to co widac, stopniowo zageszczajac siatke :) Zeby nadac grubosc i szczegoly przekonwertowalem ta siatke z modyfikatorem surface na edit mesh\'a.Zaznaczylem wszysktie poligony i dalem extrude zeby nadac grubosc.Co do pancerza z przodu to zaznaczylem poligony i tu byla malutka zabawa z extrudem i bevelem :) Co do miejsc gdzie beda czulki takze zabawa z extrude i bevel.Jakbys mial jeszcze jakies pytanka to pisz.

-pozdrawiam, Barył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx Dawid :) co do glowy to spoko spoko :):) to jest dopiero poczatek :) szczegoly beda.. he zaczne od oczu ;) nie ma jeszcze (nawet nei wiem jak to nazwac) szczeki czy szczypiec czy jak ot sie zwie..jutro bede mial dodatkowe 256 MB ramu od mojej Karolinki ktora wyjezdza na wakacje ( :( )

-pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wy wrzyscy pracujecie, ja nowy, dzisiaj sie zarejestrowalem, i taki fajny temat mnie ominol.KUR!!!! Nieswiadomy tego wrzystkiego sam szykowalem sie (dla siebie) do tworzena cybernetycznego pająka:)) ) Powodzenia wam wrzystkim!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) maly update ze szczenkami :) narazie brak szegulow :)pozyczylem ramy od Dziewczyny ale okazalo sie ze to nei ddr\'y no i dupex dalej robie na swocih 256...jak zwykle prosze o komentarze za ktore wielkie dizenx [piwo]

-pozdrawiam, Barył

 

szczypce.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności