Hindus Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 tyle czasu na forum...ehhh..... co do pracki to szuflady, proporcje, textury na szafkach - exchange ;)
xeav Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 i częściowej kreatywności ;] to już nie zależy ode mnie, przynajmniej w tej scenie :]
Hindus Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 na tych texturach to nam lepiej nic nie pokazuj :] carata rules :]
muody Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 a mnie się podoba... może poza oteksturowaniem szafek ;] ale wiem że to poprawisz, więc powodzenia edit: (pisałem o drugim renderze)
SWRSC Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok. Xeav: jak na razie dobrze Ci idzie, nie trac czasu na probne rendery z takim malym progresem pracy, lepiej wymodeluj coś więcej :) Jest dobrze, pozdrawiam
Hindus Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok. porównałem rozmiar stolika - przyjmując najmniejsze możliwe rozmiary to i tak nei pasuje do szafki i szuflad - taki sam punkt odniesienia stanowić mogą rączki przy szufladach - i co nie da sie z tego proporcji wyciągnąc ? zresztą blat stołu jest np za gruby, a obramowanie szafy tym bardziej, pólki za nisko i za mało no chyba że to taki regał że ma sięgać na wysokośc klatki piersiowej.
xeav Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 porównałem rozmiar stolika... stolik jest mały, taki ma być
7gaga Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 racja tekstura szafek dziwna;)a potem to sie okaze. kaloryfer sliczny;)
Koniu_PL Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 oświetlenie - gites, ale brak cieni... chociaz takich malych... texturki - do naprawy [zgadzam sie avenger-tylko na szafkach] ogolnie - nie patrzac na text. dobrze, a z texrt. średnio l) powodzenia xeav !!!
lobo Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 a mnie sie podoba,tylko moze zarzuc jakies rendery ukazujace wieksza czesc pokoju:)oswietlnie jest super,no ale teksturki mebli rzeczywiscie do wymiany musza isc,fajnie ci wyszla ta narzuta na luzko:)no a pozatym co jest z tym ziarniem w tych twoich wizkach????pamietam twoja wczesniejsza wizke i tez bylo ziarno:/zrob cos z tym bo razi po oczach...
xeav Napisano 11 Październik 2005 Autor Napisano 11 Październik 2005 thx 4 comments another render postaram się dam jakiś ogólny render w najbliższym czasie.
muody Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 już lepiej jest, naprawdę nieźle wymyślony materiał obrusu, może kontrast obrazka zmniejsz (jeśli nie pogorszy to efektu)
Gotham Napisano 12 Październik 2005 Napisano 12 Październik 2005 Wiesz co, jak patrzę na te obrazki to mam nieodparte wrażenie jakby to był domek dla lalek. Nie jestem pewien czy to jest kwestia specyficznego modelowania, shaderków czy kamerki ale to chyba dobry moment by się tego wyzbywać. Poza tym łóżko wygląda bardziej na nakryty niski stolik. Btw. Czemu wrzucasz na wszystko raytrace? A tak w ogóle to dawaj dalej :).
xeav Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 jest ot ocena wątku, czyli tu możesz śmiało 5stars :]
tweety Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 xeaw: co do łózka to wywal tą ceratę i połóż tam jakąś aksamitną pościel (satyna, jedwab etc) pomarszcz solidnie i imo winno wyglądać solidnie.
muody Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 nie wiem, czy to cenna uwaga, ale imho monotonne te szafki, mógłbyś chociaż ramkę na zdjęcie innym drewnem
xeav Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 Avenger, wiem ta ramka tak na szybko. Tweety, velvet imho wygląda gorzej, albo coś sknociłem w jego ustawieniach. jeśli ktoś ma ciekawe ustawienia velvetu (vray) piszcie
Predator Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 Xeav zdecydowanie wyglada gorzej... poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :). Ogolnie ladnie sie zapowiada.
xeav Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :) właśnie to mi się nie podoba, takie nie naturalne
chveti Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 Faktycznie , ten velvet tu wyszedł tragicznie :P Pracuj , Pracuj ...i pokaz caly pokoik ;)
xeav Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 jeszcze deskoroleczka a za chwilę pokażę cały pokój...
Busiu Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 jeszcze deskoroleczka a za chwilę pokażę cały pokój... Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka. Według mnie to powinna znajdowac się pod łuzkiem na kułkach, przynajmniej tak u mnie jest :P
chveti Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka 2 rzeczy: pisze się tracki , kółka - BYKOM STOP :] spójrz na render obok.
xeav Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 Busiu, tak jak chveti mówi spójrz na redner obok, tam są tracki i kółka
muody Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 zostaw takiego szkieleta i przyciemnij nieco światło będzie klimatycznie :> :>
Ser Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 oswietlenie ci wyszlo geniealnie, Ta cerata wcale nie jest taka zła :P, wydaje sie troche sztywna jak na narzute.
streaker Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Tylko mam nadzieję, że zmienisz w końcu te texturki, bo poza tym to mi się podoba, szczególnie ten render z kaloryferem.
JunioR Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 ogólnie ładnie, ale brakuje własnie tych textur i nad renderem jeszcze bym posiedział.
xeav Napisano 14 Październik 2005 Autor Napisano 14 Październik 2005 ktoś wie jak zrobić materiał grip'u (papier ścierny)?
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Nie będzie kaloryfera? A taki fajny był :(
xeav Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 fajny kaloryfer jest, tu go nie 'chwyciło' :]
Hindus Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 nadal podpisuje się pod Gotham (odmieniasz się ;))?
Koniu_PL Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Może dodaj okno? [w tym sensie, żebyś dodał no tą obramówkę no wiesz...] Poza tym pracuj pracuj bo może fajnie wyjść ;)
xeav Napisano 20 Październik 2005 Autor Napisano 20 Październik 2005 hi-res render i kilka updateów plik waży ponad 800 kb!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się