Napisano 10 Październik 200519 l tyle czasu na forum...ehhh..... co do pracki to szuflady, proporcje, textury na szafkach - exchange ;)
Napisano 10 Październik 200519 l Autor i częściowej kreatywności ;] to już nie zależy ode mnie, przynajmniej w tej scenie :]
Napisano 10 Październik 200519 l a mnie się podoba... może poza oteksturowaniem szafek ;] ale wiem że to poprawisz, więc powodzenia edit: (pisałem o drugim renderze)
Napisano 10 Październik 200519 l Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok. Xeav: jak na razie dobrze Ci idzie, nie trac czasu na probne rendery z takim malym progresem pracy, lepiej wymodeluj coś więcej :) Jest dobrze, pozdrawiam
Napisano 10 Październik 200519 l Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok. porównałem rozmiar stolika - przyjmując najmniejsze możliwe rozmiary to i tak nei pasuje do szafki i szuflad - taki sam punkt odniesienia stanowić mogą rączki przy szufladach - i co nie da sie z tego proporcji wyciągnąc ? zresztą blat stołu jest np za gruby, a obramowanie szafy tym bardziej, pólki za nisko i za mało no chyba że to taki regał że ma sięgać na wysokośc klatki piersiowej.
Napisano 10 Październik 200519 l racja tekstura szafek dziwna;)a potem to sie okaze. kaloryfer sliczny;)
Napisano 10 Październik 200519 l oświetlenie - gites, ale brak cieni... chociaz takich malych... texturki - do naprawy [zgadzam sie avenger-tylko na szafkach] ogolnie - nie patrzac na text. dobrze, a z texrt. średnio l) powodzenia xeav !!!
Napisano 11 Październik 200519 l a mnie sie podoba,tylko moze zarzuc jakies rendery ukazujace wieksza czesc pokoju:)oswietlnie jest super,no ale teksturki mebli rzeczywiscie do wymiany musza isc,fajnie ci wyszla ta narzuta na luzko:)no a pozatym co jest z tym ziarniem w tych twoich wizkach????pamietam twoja wczesniejsza wizke i tez bylo ziarno:/zrob cos z tym bo razi po oczach...
Napisano 11 Październik 200519 l Autor thx 4 comments another render postaram się dam jakiś ogólny render w najbliższym czasie.
Napisano 11 Październik 200519 l już lepiej jest, naprawdę nieźle wymyślony materiał obrusu, może kontrast obrazka zmniejsz (jeśli nie pogorszy to efektu)
Napisano 12 Październik 200519 l Wiesz co, jak patrzę na te obrazki to mam nieodparte wrażenie jakby to był domek dla lalek. Nie jestem pewien czy to jest kwestia specyficznego modelowania, shaderków czy kamerki ale to chyba dobry moment by się tego wyzbywać. Poza tym łóżko wygląda bardziej na nakryty niski stolik. Btw. Czemu wrzucasz na wszystko raytrace? A tak w ogóle to dawaj dalej :).
Napisano 13 Październik 200519 l xeaw: co do łózka to wywal tą ceratę i połóż tam jakąś aksamitną pościel (satyna, jedwab etc) pomarszcz solidnie i imo winno wyglądać solidnie.
Napisano 13 Październik 200519 l nie wiem, czy to cenna uwaga, ale imho monotonne te szafki, mógłbyś chociaż ramkę na zdjęcie innym drewnem
Napisano 13 Październik 200519 l Autor Avenger, wiem ta ramka tak na szybko. Tweety, velvet imho wygląda gorzej, albo coś sknociłem w jego ustawieniach. jeśli ktoś ma ciekawe ustawienia velvetu (vray) piszcie
Napisano 13 Październik 200519 l Xeav zdecydowanie wyglada gorzej... poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :). Ogolnie ladnie sie zapowiada.
Napisano 13 Październik 200519 l Autor poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :) właśnie to mi się nie podoba, takie nie naturalne
Napisano 13 Październik 200519 l Faktycznie , ten velvet tu wyszedł tragicznie :P Pracuj , Pracuj ...i pokaz caly pokoik ;)
Napisano 13 Październik 200519 l jeszcze deskoroleczka a za chwilę pokażę cały pokój... Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka. Według mnie to powinna znajdowac się pod łuzkiem na kułkach, przynajmniej tak u mnie jest :P
Napisano 13 Październik 200519 l Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka 2 rzeczy: pisze się tracki , kółka - BYKOM STOP :] spójrz na render obok.
Napisano 13 Październik 200519 l Autor Busiu, tak jak chveti mówi spójrz na redner obok, tam są tracki i kółka
Napisano 13 Październik 200519 l zostaw takiego szkieleta i przyciemnij nieco światło będzie klimatycznie :> :>
Napisano 14 Październik 200519 l oswietlenie ci wyszlo geniealnie, Ta cerata wcale nie jest taka zła :P, wydaje sie troche sztywna jak na narzute.
Napisano 14 Październik 200519 l Tylko mam nadzieję, że zmienisz w końcu te texturki, bo poza tym to mi się podoba, szczególnie ten render z kaloryferem.
Napisano 14 Październik 200519 l ogólnie ładnie, ale brakuje własnie tych textur i nad renderem jeszcze bym posiedział.
Napisano 19 Październik 200519 l Może dodaj okno? [w tym sensie, żebyś dodał no tą obramówkę no wiesz...] Poza tym pracuj pracuj bo może fajnie wyjść ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto