Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 58
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tyle czasu na forum...ehhh..... co do pracki to szuflady, proporcje, textury na szafkach - exchange ;)

Napisano
  • Autor
i częściowej kreatywności ;]

to już nie zależy ode mnie, przynajmniej w tej scenie :]

Napisano

na tych texturach to nam lepiej nic nie pokazuj :] carata rules :]

Napisano

a mnie się podoba... może poza oteksturowaniem szafek ;] ale wiem że to poprawisz, więc powodzenia

 

edit: (pisałem o drugim renderze)

Napisano

Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok.

 

Xeav: jak na razie dobrze Ci idzie, nie trac czasu na probne rendery z takim malym progresem pracy, lepiej wymodeluj coś więcej :) Jest dobrze, pozdrawiam

Napisano
Hindus: twoja druga wypowiedz: jak mogles powiedziec o skopanych proporcjach skoro Xeav pokazal tylko część pokoiku. Dla mnie proporcje są ok.
porównałem rozmiar stolika - przyjmując najmniejsze możliwe rozmiary to i tak nei pasuje do szafki i szuflad - taki sam punkt odniesienia stanowić mogą rączki przy szufladach - i co nie da sie z tego proporcji wyciągnąc ? zresztą blat stołu jest np za gruby, a obramowanie szafy tym bardziej, pólki za nisko i za mało no chyba że to taki regał że ma sięgać na wysokośc klatki piersiowej.
Napisano
  • Autor
porównałem rozmiar stolika...

stolik jest mały, taki ma być

Napisano

racja tekstura szafek dziwna;)a potem to sie okaze. kaloryfer sliczny;)

Napisano

oświetlenie - gites, ale brak cieni... chociaz takich malych...

texturki - do naprawy [zgadzam sie avenger-tylko na szafkach]

ogolnie - nie patrzac na text. dobrze, a z texrt. średnio l) powodzenia xeav !!!

Napisano

a mnie sie podoba,tylko moze zarzuc jakies rendery ukazujace wieksza czesc pokoju:)oswietlnie jest super,no ale teksturki mebli rzeczywiscie do wymiany musza isc,fajnie ci wyszla ta narzuta na luzko:)no a pozatym co jest z tym ziarniem w tych twoich wizkach????pamietam twoja wczesniejsza wizke i tez bylo ziarno:/zrob cos z tym bo razi po oczach...

Napisano
  • Autor

sud3sd.th.jpg

thx 4 comments

another render

 

postaram się dam jakiś ogólny render w najbliższym czasie.

Napisano

już lepiej jest, naprawdę nieźle wymyślony materiał obrusu, może kontrast obrazka zmniejsz (jeśli nie pogorszy to efektu)

Napisano

Wiesz co, jak patrzę na te obrazki to mam nieodparte wrażenie jakby to był domek dla lalek. Nie jestem pewien czy to jest kwestia specyficznego modelowania, shaderków czy kamerki ale to chyba dobry moment by się tego wyzbywać. Poza tym łóżko wygląda bardziej na nakryty niski stolik.

 

Btw. Czemu wrzucasz na wszystko raytrace?

 

 

A tak w ogóle to dawaj dalej :).

Napisano
  • Autor

jest ot ocena wątku, czyli tu możesz śmiało 5stars :]

Napisano

xeaw: co do łózka to wywal tą ceratę i połóż tam jakąś aksamitną pościel (satyna, jedwab etc) pomarszcz solidnie i imo winno wyglądać solidnie.

Napisano

nie wiem, czy to cenna uwaga, ale imho monotonne te szafki, mógłbyś chociaż ramkę na zdjęcie innym drewnem

Napisano
  • Autor

Avenger, wiem ta ramka tak na szybko.

 

Tweety, velvet imho wygląda gorzej, albo coś sknociłem w jego ustawieniach.

 

 

velvet2ij.th.jpg

 

jeśli ktoś ma ciekawe ustawienia velvetu (vray) piszcie

Napisano

Xeav zdecydowanie wyglada gorzej... poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :). Ogolnie ladnie sie zapowiada.

Napisano
  • Autor
poduszka od spodu lapie swiatlo :/ troche dziwny efekt :)

właśnie to mi się nie podoba, takie nie naturalne

Napisano

Faktycznie , ten velvet tu wyszedł tragicznie :P

Pracuj , Pracuj ...i pokaz caly pokoik ;)

Napisano
  • Autor

jeszcze deskoroleczka a za chwilę pokażę cały pokój...

 

deck6cq.th.jpgdex0fi.th.jpg

Napisano
jeszcze deskoroleczka a za chwilę pokażę cały pokój...

 

Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka. Według mnie to powinna znajdowac się pod łuzkiem na kułkach, przynajmniej tak u mnie jest :P

Napisano
Co do deski to chyba masz zamiar ją pozkładac całą ? Brakuje pare rzeczy; traki, kułka

 

2 rzeczy:

pisze się tracki , kółka - BYKOM STOP :]

spójrz na render obok.

Napisano
  • Autor

Busiu, tak jak chveti mówi spójrz na redner obok, tam są tracki i kółka

 

bipdeck0ks.th.jpg

Napisano

zostaw takiego szkieleta i przyciemnij nieco światło będzie klimatycznie :> :>

Napisano

oswietlenie ci wyszlo geniealnie, Ta cerata wcale nie jest taka zła :P, wydaje sie troche sztywna jak na narzute.

Napisano

Tylko mam nadzieję, że zmienisz w końcu te texturki, bo poza tym to mi się podoba, szczególnie ten render z kaloryferem.

Napisano

ogólnie ładnie, ale brakuje własnie tych textur i nad renderem jeszcze bym posiedział.

Napisano
  • Autor

ktoś wie jak zrobić materiał grip'u (papier ścierny)?

Napisano
  • Autor

fajny kaloryfer jest, tu go nie 'chwyciło' :]

Napisano

Może dodaj okno? [w tym sensie, żebyś dodał no tą obramówkę no wiesz...] Poza tym pracuj pracuj bo może fajnie wyjść ;)

Napisano
  • Autor

hi-res render i kilka updateów

 

xeav3fx.th.jpg

 

plik waży ponad 800 kb!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności