Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasz Kucharz

Owady: TARANTULA - KONIEC - PROSZĘ KOMENTOWAĆ

Recommended Posts

Miałeś sie nie bawić shagiem. Pamiętam jak pisałeś na początku[spox][rotfl2]. Tak na serio to ja innej metody sobie nie wyobrażałem. Życze powodzenia w zabawie tym \"genialnym programem\".

Co od pomocy to ja sam bym jej potrzebował:D bo nie umiem się za bardzo obsługiwać

 

pozdro

KAIN

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja niestety też z Shagiem nie pomogę bo tak jak Kain nie znam go :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy poniższe 2 probozycje zadziałają \"na żywo\", ale to mi się nasunęło:....

 

 

 

P.S. Sprawdź czy Shagfur/Shaghair działa pod brazilem!!

 

 

 

t1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uno - wszystkie włosy to shag HAIR

 

due - nie jest to takie proste co narysowałeś - wszystko pięknie tyle że jest problem przy rigowaniu - włosy są ładnie poukładane - ale ruszysz kościa i wszystko sie pierr....

 

dzieki

 

PS: na pszyszłość mniejsze obrazki PLIZZZ

 

pozdrawiam bracholku

ładnie rysujesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa - jeszcze jedno - może problemik rozwiązać bezwzględnym kierunkiem włosa - zobacze jak mi wyjdzie

 

co do rozszeżenia pol dla włosków pod \"kolanami\"to nie wchodzi w gre. raczej zmniejsze pola dla włosów średnich

CHYBA ŻE MACIE INNE POMYSŁY

 

THX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw ustaw mu odpowiednią pozycję a poźniej zajmij się Shagiem nie będziesz miał problemów z związanych z SHAG->BONES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli sobie nie poradze to chyba będe musiał tak zrobić - ale narazie walcze - nie w tym rzecz żeby omijać problemy tylko żeby je pokonywać

 

POZDRO & DZIEKI

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz chyba jest lepiej - dorobie jeszcze te długie grube i rzadkie -zobacze wtedy jaw w całości i będe ustawiał - jak przebrne przez te nogi następne już polecą szybko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Krzysztof Kucharz

 

P.S. Sprawdź czy Shagfur/Shaghair działa pod brazilem!!

 

Działa napewno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wiec tak:

plusy

1.Bardzo podoba mi sie model tatantuli

2.Ladne textury

3.Tez ladny model mychy

 

prawie plusy :)

1.jak dla mnie to na odnozach jest za duzo owlosienie i slabo widac ich dokladny ksztaut

2.kolejny minus - nie ma innych minusow ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam jedna uwage : czy te wloski nie sa zbyt rowne? wyglada jakby \"panienka\" od fryzjera dopiero co wyszla:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz racje - ale to wcale nie takie proste - naprawde włosy wiejące kobiecie na wietrze jest 100 x łatwiej zrobić niż temu gadowi na nogach tak by wyglądały naturalnie - daje rzadkie- za bardzo widać samą noge, za dużo - robi się kołtun i zaciera się sam kształt nogi - będę dalej próbować - może zmienie samą texturke nogi i poexperymentuje z kolorem i shag shaderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli chodzi o tarantule to zrobiona jest wyrabiscie superandzko hehehe, podoba mi sie i zaiste powiadam ci ze nie idzie ci wcale tak zle , super sie rozkreca heheh zaiste zrobisz wielekie postepy hehehe i mam nadzieje ze wszstko to co teraz robisz zostanie ukonczone, to warznijesze jest od wygranej :D [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh, pająk jest świetny. Wchodziłem tu już dużo razy ale nic nie pisałem, bo nie lubie tylko słodzić:)

ale co poradzić, wad nie ma....

modeling- nic dodać nic ująć

 

zastanawiałem sie jak do cholery owłosisz tego pająka?!?!?!

teraz widze że to zrobisz i zrobisz to dobrze;)

 

powodzenia![winko]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki -

 

VERTIS - zgadza sie - pracuje w przerwach nad włoskami - jest ich napewno za dużo - zajednakowa długość przez co giną ksztalty nóg

 

Blooddragon - z jednym się nie zgodze - napisałeś \"nic dodać\" -- uu dodawać tu można jeszcze w nieskończoność ale teraz skupie sie tylko nad pająkiem

do dopracwania zostaje - nogi \"zagięcia i pazurki\"

odwłok

pancerz

oczka i mase innych szczególików nie mówiąc już o owłosieniu

 

eden - dzieki - takie słowa zawsze dopingują mnie do dalszej pracy (tak jak opinie negatywne do poprawy tego co już jest)

 

w każdym razie - scene odkładam - teraz pora na dopracowanie pajączka

 

pozdrawiam i czekajcie na następne update. licze na kolejne posty - każdy z nich wysoko sobie cenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do włosków to zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby skorzystać z Shag:Fur oraz Shag Vector\'ów do ich pozaginania, tak aby schodziły wzdłóż odnóży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla poparcia moich słów mały teścik jaki właśnie wykonałem.

Prosta scenka, pięć połączonych cylindrów.

5 minut zabawy z shag: fur i shag vector\'ami (po jednym na każdy segment odnóża)

Oto efekt:

 

shag_test.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mistrzu, za samą scenę powinieneś dostać przynajmniej trzecie miejsce :) tak trzymaj [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko ladnie, ale mam zastrzezenia.

 

Ujecie jest troche nijakie. Nie ma w nim zadnej dynamiki, zadnej dramaturgii.

 

Jezeli sie nie myle, to tarantula przed atakiem unosci oba przednie odnoza w gore i sama lekko sie podnosi..

Natomiast mysz... czy nie sadzisz, ze juz dawno powinna zwiewac gdzie pieprz rosnie? ;) Nie ma napiecia, ani poczucia zagrozenia.

 

Jezeli mialbym proponowac jakies ujecie to wygladaloby np. tak:

 

 

tarantula.jpg

 

To po lewej to przyczajona mysz;)))

Z odpowiednia glebia ostrosci tarantula staje sie glownym bohaterem.

 

Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy