Tomasz Kucharz Posted July 19, 2003 Author Share Posted July 19, 2003 i troche texturek bez dokładnego mappingu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted July 19, 2003 Share Posted July 19, 2003 nawet gdybym nie wiedzial jaki jest temat bitwy od razu rzuca mi sie pajak na oko...wiec wedlug mnie jest wszystko na miejscu :))) pozdr[piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof Kucharz Posted July 19, 2003 Share Posted July 19, 2003 Hm.... Najpierw zwróciłem uwagę na mysz, potem na pająka... nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Hmmm, paradoksalnie masz szczęście że tarantule tak nie polują na gryzonie... Bo taki układ by nie przeszedł w żaden sposób, po oświetleniu i oteksturowaniu bohaterem stała by się bezbronna myszka. Myszka może zostać, ale musi stać się częścią tła. Miłej pracy. Pap (btw. B.fajne modele ;) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karawan Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 mi tez pierwsza \"wpadla w oko\" ta mysz :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
saygon Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 dla wyjaśnienia to tarantule skacza na ofiary. moga skoczyc nawet na wysokośc 2 m. żyja raczej w puszczach tam gdzie jest wilgotno i mają sporawo plazów ktrymi moga sie żywić. fajnym pomyslem jest zrobienie jej w pozycji obronnej czyli z podniesionymi przednimi pończynami iwysunietymi kłami. poszukaj w oieci gdzies na pewno znajdziesz jej zdjecie w takiej pozycji. ladnie model;ujesz, ale popracuj nad oswieleniem tego terenu co aleś, bo widac ze to bitmapka. dodaj takze troche włoków na ciele tarantulki, bo te pajaki maja raczej lekko owłoswione ciałku.powodzenia ładie ci jak narazie idzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barył Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Witam :)Moim zdaniem ta myszka juzby dawno uciekla gdyby ten pajak sie zboku zakradal :)a przynajmniej juzby nie pila tylko probowala zwiac gdyby byl tak blisko :) fajny modeling zycze powodzenia przy tewxturowaniu i scence [piwo] -pozdrawiam, Barył Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChaoS Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Hmm .. tez tak jakos najpierw zauwazylem te biedna myske .. :P a dopiero potem jako tlo pajaka naprawde kompozycj ajest zle dobrana i nie pasuje do calosci zrob myche w malym odaleniu jakas galazke i naniej pajaka bo tak to .... naprawde wyglada to tak ze zwracasz uwage na ofiare a nie na pajaczka (BTW modeling hmm jakie moge respect 4 ever) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barył Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Nio moglbys zrobic ze ten pajak juz ja je, siediz na niej albo cos.Bo rzeczywiscie wyglada jakby glownym bohaterem tej scenki byla biedna myszka :) -pozdrawiam, Barył Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 20, 2003 Author Share Posted July 20, 2003 już nie mam siły do shaga to dwa różne obiekty - na jednym jest full włosów tak że nie widać emitera - drugi zaś jest łysy - DLACZEGO ten sam shag (czyli ustawienia) a w nim ten sam włos tylko dwa emitery - dlaczego aż tak bardzo sie różnią Link to comment Share on other sites More sharing options...
roball Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Kurcze..wszystko jest fajnie tylko mam watpliwosci czy te szczekoczulki nie sa za grube ?:) super modelik, gratuluje :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof Kucharz Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Tak sie dzieje dlatego, ze gęstość włosów w shagu uzależniona jest pośrenio od gęstości siatki... (może to powoduje ten problem?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 20, 2003 Author Share Posted July 20, 2003 gęstość siatki jest bardzo podobna - wymodeluje to od nowa - bedzie szybciej niż pisanie tych postów :-))))) PS: tylko przy tym jednym elemencie takiej jajka występują Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pindarr Posted July 20, 2003 Share Posted July 20, 2003 Wciaz mam mieszane uczucia co do tych nog.Wydaje mi sie ze u tarantuli wygladaja one jak polaczone ze soba grube patyki cos jak kosci palcow u ludzkiej reki.Ale to moze tylko moja wyobraznia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 20, 2003 Author Share Posted July 20, 2003 masz na myśli to ???? bo tak jest u mnie - to noga tarantuli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 Dziękuje wszystkim bardzo za posty. Co do pierwszego pytania - kamera zostanie ustawiona w inny sposób aby nie ulegało wątpliwości co jest \"gwoździem\" pracy. Mysz bedzie przygnieciona do ziemi przez pająka - już zaatakowana przez co zmniejsze jeszcze jsj wielkość a pająk bedzie mógł zostać w centrum pracy. Co do drugiego pytania - spędziłem nad tym probleme cały weekend - prawdopodobnie przyczyną było nie jak przypuszczali bitkowicze gęstość siatki lecz błedy - w kilku miejscach siatka sie krzyżowała - przez co mogły występować takie problemy jeszcze raz dzieki i zapraszam - już niedługo kolejne update POZDRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 nie wiem czy sie przyda...ale napotkalem ta fotke w necie... poizdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof Kucharz Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 HEHE niezłe Pablo!.. W pierwszej chwili myślałem że to jakiś render :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
gelart Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 taaa terz sie juz przestraszylem:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 ooo!! dzięki pablo dzięki na pewno sie przyda - nigdy za dużo THX Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygenn Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Wow!!! fajny ten pajaczek ptasznik-tarantula... Tylko wlaskow jeszcze brakuje... :D a mysza tez niczego sobie... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 widze że coraz wiecej osób niecierpliwi się kiedy będą włoski - może jeszcze nie jest to odpowiedni moment ale ULEGŁEM POKUSIE. Będe zamieszczał kolejne update z etapów - Ci którzy kumają shaga mam nadzieje że mi pomogą dzieki To pierwszy etap - będe robił te małe delikatne włoski na przegubach nóg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 zaznaczyłem miejsca w których będą wyrastać te włoski - i tam zapodam shag hair (JEŚLI BEDE ROBIŁ COŚ NIE TAK PLIZZZ - PODPOWIEDZCIE) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 no i pierwsze włoski - góra jest inna niż reszta - tam mają bardziej odstawać (texturka stanowi tło dla włosów) przepraszam za duży ten render - następne będą mniejsze (dużo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 teraz pozostała część włosów średnich (długości będę ustalał po nałożeniu wszystkich trzech) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAIN Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Miałeś sie nie bawić shagiem. Pamiętam jak pisałeś na początku[spox][rotfl2]. Tak na serio to ja innej metody sobie nie wyobrażałem. Życze powodzenia w zabawie tym \"genialnym programem\". Co od pomocy to ja sam bym jej potrzebował:D bo nie umiem się za bardzo obsługiwać pozdro KAIN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 a tak z włoskami - teraz do zrobienia zostają włosy rzadkie ale grube Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Ja niestety też z Shagiem nie pomogę bo tak jak Kain nie znam go :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof Kucharz Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Nie wiem czy poniższe 2 probozycje zadziałają \"na żywo\", ale to mi się nasunęło:.... P.S. Sprawdź czy Shagfur/Shaghair działa pod brazilem!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 uno - wszystkie włosy to shag HAIR due - nie jest to takie proste co narysowałeś - wszystko pięknie tyle że jest problem przy rigowaniu - włosy są ładnie poukładane - ale ruszysz kościa i wszystko sie pierr.... dzieki PS: na pszyszłość mniejsze obrazki PLIZZZ pozdrawiam bracholku ładnie rysujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 aa - jeszcze jedno - może problemik rozwiązać bezwzględnym kierunkiem włosa - zobacze jak mi wyjdzie co do rozszeżenia pol dla włosków pod \"kolanami\"to nie wchodzi w gre. raczej zmniejsze pola dla włosów średnich CHYBA ŻE MACIE INNE POMYSŁY THX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof Kucharz Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Zrób troszkę większe włoski w stawach nóg.[co?] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Najpierw ustaw mu odpowiednią pozycję a poźniej zajmij się Shagiem nie będziesz miał problemów z związanych z SHAG->BONES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 jeśli sobie nie poradze to chyba będe musiał tak zrobić - ale narazie walcze - nie w tym rzecz żeby omijać problemy tylko żeby je pokonywać POZDRO & DZIEKI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 teraz jest chyba lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 teraz chyba jest lepiej - dorobie jeszcze te długie grube i rzadkie -zobacze wtedy jaw w całości i będe ustawiał - jak przebrne przez te nogi następne już polecą szybko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barył Posted July 21, 2003 Share Posted July 21, 2003 Originally posted by Krzysztof Kucharz P.S. Sprawdź czy Shagfur/Shaghair działa pod brazilem!! Działa napewno :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetis Posted July 22, 2003 Share Posted July 22, 2003 no wiec tak: plusy 1.Bardzo podoba mi sie model tatantuli 2.Ladne textury 3.Tez ladny model mychy prawie plusy :) 1.jak dla mnie to na odnozach jest za duzo owlosienie i slabo widac ich dokladny ksztaut 2.kolejny minus - nie ma innych minusow ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gelart Posted July 22, 2003 Share Posted July 22, 2003 ja mam jedna uwage : czy te wloski nie sa zbyt rowne? wyglada jakby \"panienka\" od fryzjera dopiero co wyszla:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 22, 2003 Author Share Posted July 22, 2003 Masz racje - ale to wcale nie takie proste - naprawde włosy wiejące kobiecie na wietrze jest 100 x łatwiej zrobić niż temu gadowi na nogach tak by wyglądały naturalnie - daje rzadkie- za bardzo widać samą noge, za dużo - robi się kołtun i zaciera się sam kształt nogi - będę dalej próbować - może zmienie samą texturke nogi i poexperymentuje z kolorem i shag shaderem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiD Posted July 22, 2003 Share Posted July 22, 2003 Jezeli chodzi o tarantule to zrobiona jest wyrabiscie superandzko hehehe, podoba mi sie i zaiste powiadam ci ze nie idzie ci wcale tak zle , super sie rozkreca heheh zaiste zrobisz wielekie postepy hehehe i mam nadzieje ze wszstko to co teraz robisz zostanie ukonczone, to warznijesze jest od wygranej :D [piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blooddragon Posted July 23, 2003 Share Posted July 23, 2003 heh, pająk jest świetny. Wchodziłem tu już dużo razy ale nic nie pisałem, bo nie lubie tylko słodzić:) ale co poradzić, wad nie ma.... modeling- nic dodać nic ująć zastanawiałem sie jak do cholery owłosisz tego pająka?!?!?! teraz widze że to zrobisz i zrobisz to dobrze;) powodzenia![winko] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 24, 2003 Author Share Posted July 24, 2003 No i kolejne prace nad sceną - teraz znowu wracam do pajączka - trzeba mu jeszcze dorobić mase szczególików Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted July 24, 2003 Share Posted July 24, 2003 mi sie bardzo podoba,[wow] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Kucharz Posted July 25, 2003 Author Share Posted July 25, 2003 Dzieki - VERTIS - zgadza sie - pracuje w przerwach nad włoskami - jest ich napewno za dużo - zajednakowa długość przez co giną ksztalty nóg Blooddragon - z jednym się nie zgodze - napisałeś \"nic dodać\" -- uu dodawać tu można jeszcze w nieskończoność ale teraz skupie sie tylko nad pająkiem do dopracwania zostaje - nogi \"zagięcia i pazurki\" odwłok pancerz oczka i mase innych szczególików nie mówiąc już o owłosieniu eden - dzieki - takie słowa zawsze dopingują mnie do dalszej pracy (tak jak opinie negatywne do poprawy tego co już jest) w każdym razie - scene odkładam - teraz pora na dopracowanie pajączka pozdrawiam i czekajcie na następne update. licze na kolejne posty - każdy z nich wysoko sobie cenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamkos Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 musze przyznac, ze scena zapowiada sie wysmienicie! super to wyglada... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Schreck Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 Co do włosków to zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby skorzystać z Shag:Fur oraz Shag Vector\'ów do ich pozaginania, tak aby schodziły wzdłóż odnóży. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Schreck Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 Dla poparcia moich słów mały teścik jaki właśnie wykonałem. Prosta scenka, pięć połączonych cylindrów. 5 minut zabawy z shag: fur i shag vector\'ami (po jednym na każdy segment odnóża) Oto efekt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loozack Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 mistrzu, za samą scenę powinieneś dostać przynajmniej trzecie miejsce :) tak trzymaj [piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted July 25, 2003 Share Posted July 25, 2003 Wszystko ladnie, ale mam zastrzezenia. Ujecie jest troche nijakie. Nie ma w nim zadnej dynamiki, zadnej dramaturgii. Jezeli sie nie myle, to tarantula przed atakiem unosci oba przednie odnoza w gore i sama lekko sie podnosi.. Natomiast mysz... czy nie sadzisz, ze juz dawno powinna zwiewac gdzie pieprz rosnie? ;) Nie ma napiecia, ani poczucia zagrozenia. Jezeli mialbym proponowac jakies ujecie to wygladaloby np. tak: To po lewej to przyczajona mysz;))) Z odpowiednia glebia ostrosci tarantula staje sie glownym bohaterem. Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts