Napisano 19 Październik 200519 l hatred - brak twojego konstuktywizmu byl zapewne spowodowany tym ze chciales miec taka wypasiona liczbe postow :P a wracajac do tematu:P siateczka by sie przydala bo dziwne rzeczy widze:> ogolem wrazenie pozytywne pomijajac ze calosc jest malo ciekawa...widac taki concept, natomiast to co nie pasuje to zabrudzenia i weather texturki, zacieki i roslinki sa w zlych miejscach...itp. :] troche do poprawy i bedzie fajnie...z tym ze nie wiem po co tu 3x512 :O
Napisano 19 Październik 200519 l Autor Tutaj koncept, teksturki takie duze (bo moze nawet beda wieksze) bo budynek bedzie w engine bardzo duzy, w drzwi mieszcza sie dwa wagony kolejow Hehe mam nadzieje Hatred ze juz jako pro nie bedziesz mnie za bardzo niszczyl:)
Napisano 19 Październik 200519 l wygląda w porządku, ale nie widzę skali tego budynku, na początku myślałem że ma wysokość człowieka mniej więcej, jak dojdą te tory to się pewnie poprawi, ale i tak mógłbyś dodać jakieś małe popierdółki typu małe okienka u góry albo z boku, tabliczke z napisem, jakąś skrzynkę na dole z doczepionymi rurami biegnącymi w górę czy cóś takiego :) trochę detali ogólnie mówiąc no i jeszcze drzwi - wyglądają jak z betonu, a powinien chyba być metal albo drewno pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200519 l ooo to sam sie wkopales ze pokazales koncepta:D to jedziemy z litania: >zakladajac jakie to ma byc duze za malo detali >brak jakis ciekawszych elemntow czytaj smaczkow ala trawka itp vide concept >gdzie to ma wnetrze?? bo jakos nie widze zaskakujaco rozwiazanego srodka :} ale i tak wyglada sympatycznie...tylko zrob cos z tymi zabrudzeniami...bo gora jest czysta w porownaniu z bokiem a powinno byc na odwrot ;/
Napisano 19 Październik 200519 l Nie załadnie to wygląda trochę słabe texturki. Trzeba to poprawić bo takie modele i tekstóry to były 2,3 lata temu w grach POWODZENIA. Mogę na forum pokazać jak ja bym chciał by budynki wyglądały w burżu mogę pokazać hangar w 3d chyba że intoxicate się nie zgodzi.
Napisano 20 Październik 200519 l slusznie panowie wytykaja!! - skala tu kompeltnie lezy albo i poszla na piwo... zbrojenie (te pouamane prety) wyglada na konpletnie za groobe - moglbys rozwinac konstrukcje tej kopuly przez jakies dodatkowe kratownice wydaje mi sie ze drzwi sa za waskie (na koncepcie roowniez sa ciut szersze) bo teraz jak tam wstawis sensownie dwie pary toorow to te pociagi beda jeszcze bardziej mikre no i detaaale deeetaaaaleeee..... zaroowno na texturce i w modelu... tak czy siak - idziesz w dobrym kierunku mam wrazenie wiec powinno byc dobrze :) pozdrawiam
Napisano 20 Październik 200519 l Gdybym nie widział konceptu to nie wiedziałbym do czego ta rotunda ma służyć. Najważniejsza sprawa to skala obiektu. Zrobiłeś jak było na koncepcie więc nie ma cie co winić bo tak naprawdę to koncept jest skopany. Ktoś się pogubił w skali a ty bez zastanowienia to powieliłeś. Przyjmując szerokość wagonu przynajmniej 3m i odstępy między pociągami 0.5m to wjazd musi mieć około 14.5m czyli średnica budynku to około 50m. Rozstaw szyn to około 1.44m. Patrząc na koncept to trawa tam rosnąca ma około 2m wysokości. Drzwi jakby z jednej grubej blachy zrobione i te wzmocnienia zewnętrzne są za grube. Gdybyś zrobił wewnętrzną stronę drzwi np. z kątowników i obił je z zewnątrz blachą wyglądałoby to ciekawiej i miałbyś co na teksturze narysować czyli łączenia blach, nity, jakiś urwany kawałek blachy. Obniżyłbym otwór wiazdu bo i tak jest za wysoko i nad nim dałbym na całej długości szynę po której przesuwałyby się drzwi. Wieszasz na pręcie bloki betonowe o długości ok 4m więc to też nie jest realne. Konstrukcja stalowa dachu też mnie nie przekonuje ze względu na wielkie rozmiary pojedynczych elementów . Ogólnie wygląda bydynek tak jakby był zrobiony do modelu kolejki PIKO. Za duże elementy i za mało szczegółów.
Napisano 20 Październik 200519 l Sorki za maly konstuktywizm (to dzialka hatreda) ale na moje to jakis maly detal jest na tej texturze. szczegolnie jak na 3 x 512. Mogles sie bardziej postarac.
Napisano 20 Październik 200519 l tamta ilosc postow byla przypadkowa :) w pelni przypadkowa.... co do rotundy to wlasnie kcialem zeby inni sie najpierw wypowiedzieli :) wsumie sie z wiekszoscia zgadzam, cos tam zfakanego jest, skala i nudnosc calego obiektu to wlasnie to... z tych 5k dalo sie wiecej wycisnac... lub jesli byla ta okraglosc poczebna (ze wzgledu na wielkosc na ekranie) to powinno bys wiecej texturek/szczegolow i odrazu tez troche siaty na otoczenie przeznaczonych pozdrawiam :)
Napisano 20 Październik 200519 l Autor dzikie chlopaki za uwagi, prawie wszystkie sie powtarzaja wiec mam pewnosc co robic dalej, a tak w ogole to to jest WIP:)
Napisano 27 Październik 200519 l Ello to moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich ! Jezeli chodzi o rotunde to podzielam uwagi reszty "publicznosi", moj pomysl jest taki zeby pokazac rotunde z kamery umieszczonej na ziemi a nie w powietrzu wydaje mi sie, ze bedzie robic wtedy wrazenie o wiele wiekszej. pozdro
Napisano 27 Październik 200519 l witamy witamy :) ps. (sory za oftopa ale sie powstrzymac nie moge) - co tam porabiasz w tej szkocji?? fajnie jest??
Napisano 27 Październik 200519 l elo elo :D IMO całkiem fajnie, chociaż można by dać parę małych elementów (np. mała trawa - dużo mniejsza niż na koncepcie) żeby dać wrażenie ogromu budowli :] pozdro 69
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto