Jump to content

Owady: EVERMOTION\'s project (THE END...)


Recommended Posts

Posted

aby zaanonsować Nasz udział w kolejnym wydaniu bitwy zamieszczamy szkice (autorstwa jednego z czlonkow teamu), które posłużą Nam za referencje, przy modelingu \"glownego bohatera\":

 

 

owad-blueprint.JPG

 

 

z uwagi na kreatywne umysly czlonkow teamu nie zamieszczamy szczegolow, ani detali projektu, gdyz ciagle sa one modyfikowane podczas \"brain storm\'ow\":)

 

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

po dlugich problemach techniczno-brakow-czasowych wracamy...i znow spadamy na kilak dni:)))

 

prace zaczna sie tak na dobre dpiero od piatku, ale zamiesczamy koncpepcik sceny(szybki preveiw):

 

 

scena1.jpg

 

nie ma sensu opisywac sceny-wszystko widac, a komentarze nasze zamieszczac bedziemy w miare powstawania modeli

 

dodam tylko, ze nasyzm zamierzenim est stworzyc scene zakrapiana humorem i ironia, ktora bedzie odbieac od nurtu obranego przez forumowiczow

Posted

Oho ho! Evermotion wchodzi do Biwtwy! Będzie ciekawie :cool: Koncept świetny, tylko... to jest owad?

 

EDIT: Ok, jak to jest mrówka to ja daję 9/10 za projekt [piwo]

 

Posted

hmm

 

ciekawa sceneria.....pomysl tez bardzo mi sie podoba.......

 

a Bohaterowie......hmm Mrowa , biedny ujezdzany Robal.... i jeszcze jest ta Mucha.....hmm ciekawie sie zapowiada...... Powodzenia....

Posted

dobra, dosc siedzenia na dupie!!! wakacje sie wlasie skonczyly i zaczynamy od dzis robote...tzn, od jutra bo zaraz spac ide:)

 

dzieki za c&c!!!

Posted

rozpoczelem prace nad modelem mrowki (projekcik ruszyl pelna para i mam nadzieje,ze juz nie bedzie postojow jak wczesniej...)

 

na pierwszy ogien poszedl odwlok - juz skonczony (rzuty ukazujace calosc beda pozniej, gdy stopniowo zaczne dodawac detale reszty ciala):

Posted

PG...z calym szacunkiem...ale to co mi pokazywales wczesniej (wiesz o co chodzi) bylo o wiele lepsze...no ale poczekam na dalszy rozwoj pracy...

 

 

pozdr[piwo]

Posted

Pablo, tylko jest ten problem, ze tamten model nei pasuje do koncpecji sceny - byl za malo komiczny i zbyt mechaniczny

 

a tu up date:

 

cialo + nie przylacozne ejszcze odnoza:

 

 

1.jpg

 

 

2.jpg

 

 

i lapy:

 

 

3.jpg

Posted
Originally posted by dramaturg

poki co przypomina troche zmodyfikowaną genetycznie wiewiórkę ;)

no ale myślę, że w miarę postępu prac będzie lepiej.

 

powodzenia

 

nie ukrywam, ze w zalozeniu ma byc komicznie, ale... AUC!!!! genetycznie zmodyfikowana wiewiorka???

 

ale z drugiej strony sam fakt upersonifikowania mrowki czyni z niej model nei realny, a poniewaz posiada ona cechy owadzie, wiec pracka chyba nie odbiega od tematu:)

 

up date w postaci \"doczepienia\" rak i nog (prawdziwa wiewiora....tfu, mrowa:) ma same nogi chyba):

 

5.jpg

 

oraz buty kowbojki:

 

6.jpg

Posted

chłopaki co się z Wami dzieje? gdzie kolejne updaty?........

w ogóle pozwalam sobie zauważyć że nie jest tak gorąco jak w poprzedniej bitwie! mało kto kogo odwiedza, mało komentarzy, .....

 

Powodzenia z wiewiórą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted
Originally posted by pazzi

chłopaki co się z Wami dzieje? gdzie kolejne updaty?........

 

 

here U are:

 

 

model uwazamy za ukonczony. co prawda nozki nei sa zbyt dopieszczone, ale i tak bedziemial na nogachtakiekowboskie kalisraki z frendzelkami, wiec nie przykladamu tu wagi zbyt duzej:)

 

c&c mile widziane.... jesli chcecie zooma na jakis element to proscie,a bedzie wam dane:)

 

perspektywa:

 

finish1.jpg

 

rzuty z przodu i boku:

 

finish2.jpg

Posted

no więc pg....

 

powiem szczerze - narazie mi się to nie podoba (byc może dlatego własnie, że narazie...)

 

a oto dlaczego:

Mamy koncepcje cartoonowej postaci na bazie mrówki - praktycznie ogromna dowolność w interpretacji lecz u Ciebie występuje duży znak zapytania czy ta postać ma do końca określony koncept. Brakuje mi pewnej plastyczności w samym modelu - spójrz na połączenie tułowia z odwłokiem - jest na kształt literki L a powinien być bardziej płynny... teraz wydaje się, że to nie odwłok a ogon... Następna sprawa to odnóża (rece i nogi)... nie tworzą kreskówkowego klmatu a wyglądają jak doklejone... no i najważniejsza sprawa to konsekwencja w przerysowaniu postaci - przerysowujesz mocno głowę, tułów a ręce, nogi i o zgrozo kowbojki dorzucasz bez zmian... sczególnie te kowbojki - normalnie bym się rozpłynął nad ich modelem ale tutaj poprostu nie pasują...

 

proponuję abyś pomyślał nad modelem i podkreślił jego zaróno owadzie jak i spersonifikowane elementy...

 

niezrozum mnie źle - bo model jest fajnie wymodelowany - lecz nawet super modelowanie nie pomoże, gdy brakuje pewnych elementów w koncepcji...

 

zobacz sobie jak robili Mrówke Z czy Dawno temu w trawie... na wyważenie cech, na koncepty postaci...

 

pozdrawiam [piwo]

 

PS: Celowo nie piszę co mozna by zrobić bo mam zaufanie, że jako członek Evermotion dasz sobie z tym radę :)

Posted

:(

 

ale i tak wielkei dzieki za komentarz!!!, do Twoich propozycji z checia bym sie ustosunkowa, ale boje sie,ze limit czasowy wykonczy nas, wiec teraz zajme sie modelowaniem reszty sceny, a jesli zostaniemi czas to postram sie popracowac nad mrowka jeszcze troche

 

updejt:

 

tym mrowka bedzie strzelac, a arczej wymachiwac:)

 

strzelba:

 

strzelba.jpg

 

rewolwer:

 

rewolwer.jpg

Posted

Zgadzam sie z Boowa..i rzeczywiscie ten odwlok wyglada jak ogon..ajnei ze robicie to w cartoon\'owym stylu :) pukawki fajowskie :)

-pozdro

Posted

hehe, podac moge(nawet sie posmyrac:)) ale dopiero po zriggowaniu:)

 

a oto up date i zaarzem finalna wersja mrowki(jeszcze bedize kowbojska chustka na szyje, ale to po ustawieniu w scenie)...aha, wasy to pierwsze testy!!!:

 

 

finish6.jpg

 

 

finish5.jpg

 

to tyle jesli chodzi o model glowneg o bohatera...liczymy na wasze komentarze...

 

boowa na Twój szczegolnie;)

 

a tu macie prewiew textur glowy mrowki:

 

 

Preview1.jpg

Posted

[boje się][boje się][boje się] Suprowskie :D JA sie czaly czas zastanawiam ja wy te materialy robicie na vrayu sa poprostu zajefakenkurwastyczne :D

Posted

no faktycznie fajnie to wygląda...ale to sombrerro nie pasuje do całości...kapelusz ze szkicu jest świetny...dlaczego go nie zrobisz(zrobicie)??

 

pozdro...

Posted

teksturki rzadza :D umiecie zawsze zaskoczyc jakims nowym podejsciem to sprawy ... to mi sie podoba ;) 3mam kciuki i pozdrowionka.

Posted

1. Na slomiance bardzo zalezalo mime\'owi, ktory szkice tworzyl,wiec ja ze swojej strony staralem sie taka slomianke zrobic(chyab wyszla calkiem fajnie)ale jesli nie pasuje to zrobi sie kapelusz...co to dla everow:)

 

2. Pierwszy raz w zyciu uzylem shag\'a i nie bardoz wiem jak zrobic, by te wasy sie \"schodzily\" do jednego punktu:(aby byly takie \"spiczaste\":(

Posted

Pg spoko spoko nauczysz sie .. tak jak i ja :) narazie to mi qupa wychodzi z wlokami u chhyba bede ja modelowal :) Tak trzymaj z mnien ta slomianke [killer] wole sombrero :d[rotfl]

Posted

hmm..mi tlyko brakuje przy modelu to aby miala na sobie kamizemlke...i na to odpiero gwiazde sheryfa....pomysl o tym:)

 

 

pozdr

Posted

Modeling naprawdę piękny, tak trzymać,

a co do słomianki to nie jest aż tak źle na upartego pasuje :D :)

 

Mógłbyś umieścić siateczkę bez meshsmootha ??

 

Pozdrawiam

Posted

Pablo, mamy w planach kamizelke, jesli zostanei czas po riggowaniu i ustawienu calej sceny to postaram sie pododawac rozne detale

 

miedzy czaseii domodelowuje elementy sceny, tu macie kapsel, na ktorym mrowka bedzie smigala po dzikim zachodzie:)

 

 

32.JPG

 

 

 

a tu siateczka(nie wiem czy cos wogole na niej widac:():

 

 

SIATKA.JPG

Posted

no widzę, że Evrmotion znów w ataku :)

 

powiem tak - wszystko super - ładnie modelowane i teksturka (shag słabiej - jak zainstaluję shaga to Ci powiem jak się nazywa funkcja \"spinania\" końcówek)...

 

...ale dalej uważam, że stopy i dłonie powinny być większe... a kowbojki bardziej rozklekotane....

 

a co do kapelusza... hehe to mi się podoba pod warunkiem, że wpleciesz w niego naokoło czerwony - co będzie muczos mechikanos buritos :)

 

pozdrawiam[piwo]

Posted

hahahahaahaha, firs pic rulezzzzzz:)

 

ale z takim sombrero mozna sie zaj... przy modleingu:( textura to bez problemu mozna zrobic, natomiast mi zalezalo bardoz natym, by ten kapelusz byl full modeling....

 

pojdziemy na ugode:) ja przerobilem ta plecionke jesli chodiz o ksztalt i dorzucilem te kolorowe paski wplecione, ale nei bede zageszczal juz tych segmentow, bo wtedy moj komp poszedl by na wakacje:)

 

boowa: b. bylbym wdzieczny za taka informacje, bo na razie nie widzi mi sie testowania wszystkich opcji shaga...

 

o tu up dejty:

 

najpierw sombrero:




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy