Bacry Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 W Wipie możecie znaleźć (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19705) jak wyglądała ewolucja sceny prezentowanej poniżej. Początkowo pomysł za mną chodził od początku bitwy (miał być moment krytyczny) ale się niestety nie wyrobiłem (za długo zwlekałem z rozpoczęciem) duży rozmiar http://home.derby.waw.pl/b.rybak/natC06.jpg Pozdrawiam i czekam na krytykę.
Krystian Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 Jestem pod wrażeniem!!! Szczegółów się nie będę czepiał.... bo scenka jest świetna. "Loża szyderców" Cię oceni. Pozdrawiam!
JunioR Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 naprawde ładna robota, klimat powalający :D
arcade Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Jeah, dobra robota :D poprawił bym tylko odrobinę włosy dziewczynce (nawet w PSP) i zrobił jakieś metalowe obramienia do okien... ale nie czepaim się bo jest super :D
Hindus Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 "Loża szyderców" no to jedziemy ;) Ogólnie ładnie - i za pomysł plus i za wykonanie ale ;) : nie wiem odnosze wrażenie braku tej odległości między postaciami - dziwne dczucie jesli idzie o odległosc miedzy nimi - nie wiem czemu i ciezko mi to wytłumaczyc ale mam takie wrażenie druga sprawa to np brak swita na twarzy dziewczyny - skoro stoi na przeciwko takiego okna tj dajacego takie swiatło nie wiem czy nie powinno byc jasniejsze na twarzy wspomnianej dziewczyny - to takie moje szydercze zarzuty ;) ale ogólnei rzecz ujmując ładnie.
Baton Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Ta gasnica po lewej strasznie odciaga uwage od glownej czesci obrazka. Co do postaci to mysle ze lepiej by to wygladalo jezeli ten mezczyzna by sie popatrzyl pogardliwie na dziewczynke. Przydaloby sie jakies tlo za oknami. No i swiatlo mi troche nie podchodzi, tzn swiatlo ktore pada na podloge wydaje sie zbyt mocne w porownaniu do oswietlenia postaci i sceny.
Master Kiełbaster Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 niezły z kolesia byq :) mogłeś dać SSS na dyni :P
Bacry Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 sss na dynie? e raczej nie naturalnie to raczej dość ścisły materiał (za to mogło by dość śmiesznie wyglądać i przez to urozmaicić scenę) ustawienie postaci zostało zachowane jak w orginale (patrz wip tam jest link do konceptu). Twarz dziewczynki i tak jest doświetlona dodatkowym światłem. Pewnie gdyby zmiejszyć natężenie światła i zmienić ustawienia GI wyglądało by zupełnie inaczej ale na razie plik odkładam aż się okrzepnie;). Dzięki "loży szyderców" za uwagi i tak nie było najgorzej ;) Pozdrawiam B
papaVader-książe zabawek Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 pomijam walory 'plasyczne', to są naprawde sztywne i mało ciekawe...ale temat...strasznie pretensionalne i wgruncie rzeczy dziecinada :/ w skali od 1 do 10 daję -1
hcpiter Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 No scenka bardzo fajna ! Super klimat i wogóle !! Bdb ;)
Bacry Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 czyli nie tak najgorzej jak na razie tylko jeden malkontent w dodatku nie całkiem konstruktywnie ale co tam przegryzę to jakoś.
AGmakonts Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 papa marudzisz jak zawsze, światne to jest, mnie się bardzo podoba
nielot007 Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 hmmmm nie wiem co powiedziec bo koles jest brzydki (modeling ) ale pracka moze byc nie powala pozdro.... :)
CzAk1 Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Ładnie, ładnie...bardzo ciekawy pomysł...ale to co najbardziej rzuca się w oczy to włosy dziewczyny, no i te okna mozna by jakoś wyróżnić...właśnie matelową obwódką...jakąś uszczelką:P Pozdrawiam
Udziar Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Ja nie wiem o co chodzi tym z "loży..." SUPER!!!
bartonfink Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Bacry - mam jakis sentyment do twoich pracek :) Osobiscie mam okres anty toonowy w kazdej postaci - :) Pracka bardzo ladna - postacie bardzo ciekawe pomysl rowniez. Jest tylko jedna rzecz ktora niedaje mi spokoju. doszedlem do tego po dluzszej chwili - mianowicie - mam wrazenie ze koles patrzy przed siebie , tak jak by wogole niezauwazal zaistnialej sytuacji. Niewiem moze skrecic mu troche glowe ? Wizualnie pracka naprawde dogadza :) ps. czy uzywales ftoona ? - bo cos mi sie wydaje ze tam dyskretnie line powzocales :) gratuluje pracki :)
Bacry Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 vraytoon jest, a że nie patrzy też mi to nie bardzo pasowało, ale dokładnie tak było w koncepcie. I jakoś tak zostało. Pewnie zrobię jeszcze pare testów z obróconą głową i zobaczy się jak to wyszło.
Gotham Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Tak z ciekawości, co Cię podkusiło do ataku na pracę Bengala? I to jeszcze w tak bezpośredni sposób... Brrrrrrrrrr, kamikadze. Z definicji pracki 3D nijak się mają do zwiewnych odpowiedników 2D ;). Nie wiem czemu zdecydowałeś się na zmiany w postawie postaci, niby drobne rzeczy a cały obrazek zupełnie zmienia znaczenie/obiór jest diametralnie inny.
mkk3a Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 w zasadzie mysle podobnie jak Gotham - postacie mają zupełnie inny wyraz twarzy, niz na concepcie, a tu nawet bardzo małe rożnice mogą wszystko zmienić. Gdyby nie tytuł "Cukierek albo psikus" to chyba bym sie nie zorientował, że to o to chodzi. Dyni jakoś za bardzo nie widać - już gaśnica bardziej sie rzuca w oczy. Może dlatego, że żółta dynia leży na żółtej łatwe i na tle beżowożółtej ściany... Do modelingu i teksturingu w zasadzie nie mam zastrzeżen. Ustawienie dziewczynki jest troche niefortunne. Jesli popatrzysz na stopy, to okaże sie ze ten koleś jest prawie że za dziewczynką. No i tej jej włosy... to już dredy by lepiej wyglądały ;D proszę.. zrób dredy! :)
Kulki Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Mi tylko gasnica nie pasuje. Pan bardzo klimatyczny!
sammael_at Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 bardzo fajne i klimatyczne, teraz to juz nie moja dzialka bo 3d sie przestalem bawic, ale wyraz twarzy tego pana jest... bez wyrazu ;-) swiatlo troche zbyt takie no nie wiem, wyglada jakby to byl tramwaj do nieba, czy cos :-) i gasnica odciaga uwage, i dynia malo widoczna. :-) to z rzeczy ktore nie sa czepianiem sie, a czyms na co powinienes zwrocic uwage bo mi sie bardzo podoba :)) ale chyba nie mozna zbytnio slodzic niee?:P jeszcze dziewczynka bardzo dziwnie stoi, bo z ulozenia stop wynika ze musi byc bardzo bardzo wykrecona do tylu zeby spojrzec na tego pana i w niego wycelowac, ( ja wiem ze tak na koncepcie bylo, ale to koncept tylko;) ) o uszczelkach/obramowaniach okien tez juz mowili :-) i wlosy, koniecznie cos z nimi zrob:-)
leander Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Fajne, fajne, ale raczej nie oddales konceptu. Wyważenie dużej postaci Ci nie wyszło względem całego kadru. Na koncepcie ta 'bryła' zdecydowanie dominuje, przez co zderzenie z gabarytami dziewczynki jest tak silne. No i nie udało Ci sie zatrzymać wzroku na postaci. W koncepcie odpowiadaja za to kontrasty na ramieniu, obrys ramienia. U Ciebie caly kontrast polecial gdzies w prawo.
Bacry Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 Dzięki za komenty. O to właśnie chodziło. Dlaczego się pokusiłem? Obrazek wydawał się tak prosty taki oczywisty. Niestety nie wyszło już tak pięknie. Wyraz twarzy gościa jest rzeczywiście nijaki, włosy dziewczynki też mi się nie podobają. Kontrast światła w koncepcie jest chyba nie możliwy do osiągnięcia w mojej scenie (przynajmniej bez gruntownej przebudowy wszystkiego). Nie wiem co jest z tą gaśnicą że ją wszyscy zauważają? Niestety do wszystkich zarzutów stawianych scenie muszę się przyznać;) Nie mniej nie będę nic poprawiać, już raczej za jakiś czas zrobię ją na nowo;) Pozdrawiam i dzięki za C&C B. P.S. obiecuję poprawę.
Gotham Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Co do gaśnicy to pewnie ściągają wzrok najagresywniejsze kolorki z całego stillka- czerwienie, żółcie, niebieska belka obok dla kontrastu ;). Obrazek wydawał się tak prosty taki oczywisty. Hehe no tutaj się z Tobą zupełnie nie zgodzę (zauważyłem czas przeszły ale to w sumie nic nie zmienia ;) ), postacie to czysty koszmar- "puchaty" olbrzym, ze złamaną mocno niedopowiedzianą bryłą twarzy w mocno ściśniętej dwuznacznej pozycji, do tego mała dziewczynka w pewnej, ale i umiarkowanie rozluźnionej pozycji z twarzą z profilu= blady koszmar! Hehe, kojarzysz jakiś naprawdę ładny profil mocno cartoon'owej dziewczynki? Mi w tej chwili nic nie przychodzi do głowy ;).... 3D łapie wiatr w żagle wraz z przytłaczającym (najlepiej jeszcze powtarzalnym) detalem, konkury z 2D w czystej stylizowanej formie są ekhem, mocno ryzykowne :). Wracając do Twojej pracy, myślę że ogólnie to powinieneś być z siebie zadowolony, powstał stillek z dwoma postaciami, coś opowiada- a to jednak bardzo rzadkie :). Pozdrawiam,
3Doc Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 wiesz hindusz ta dziewczynka stoi bokiem do okna więc trochę ciężko żebyś widział jej oświetlonączęść twarzy pozatym jak spojżysz na sukienkę to zobzaczysz że tamta strona jej ciała faktycznie jest oświetlona fjana praca taka fraszka :D gratuluje pomysłu tylko powiedz co symbolizuje dynia??
SimeN Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 To taka (nowa, swiecka ;]) tradycja w halloween, ktora symbolizuje dynia. Cukierek albo psikus :P swietna praca :) juz powedrowala na moj pulpit :)
Rekomendowane odpowiedzi