damusTo Napisano 2 Kwiecień 2006 Autor Napisano 2 Kwiecień 2006 Dzieki za linki imiłe slowa :] Szukajac odpowiedniej fotki silnika trafiłem na dosc kompleksowo opstrykaną zewsząd suprę no i w zwiazku z tym dopracowoje kilka detali. W między czasie robiąc szybciutkie próby materiałowe trafiłem na powaźny problem. Teraz prosiłbym mentalowców o chwile skupienia. Efekty swiateł wspomagane są na oucie w rendererze glare'm... ...em poza tym ze daje to moim zdaniem niezastąpione efekty generuje fure błędów. Testuje to juz z pol roku na róznych materiałech siatkaci i przy róznych swiatłach, wyłapałem pewne prawidłowosci alenic co by gwarantowało że nie powyskakuja powypalane pixlaki. Może ktoś poradzi mi co miałbym uczynić. Nie jest prawda że temat załatwia filter box niestety. Duże znaczenie ma ilosc sampli ale tez niczego niegwarantuje pytanie co poradzicie ? Nie chciałbym zostać zmuszony do ucieczki z tymi efektami w postprodukcje.
vany84 Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 bardzo dobry model i materialy. czekam na wersje w hali powodzenia
damusTo Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Napisano 3 Kwiecień 2006 He he no wersję w hali to nie predko, ale niebawem pojawi sie wersja w studio na nieco bardziej dopieszczonym modelu i na tuningu który właśnie dłubie. Cierpliwości...
damusTo Napisano 6 Kwiecień 2006 Autor Napisano 6 Kwiecień 2006 Było kilka pytań o rózne drobiazgi, więc pokazuje je juz w nowej wersji i drobnyh niby korektach ale okpionych dłgim stdiowaniem fotek róznej masci. i tak kolejno... Lampy z przodu: 1) textrowanie jeszcze stare do poprawki ;) 2) mesh i nowe texturki (do tego nowachłodnica spoona imaska z F&F) Lampy z tyłu: 1) Całkiem nowe lampy inowe tekstry 2) Zoomik 3) Rozkład na zynniki pierwsze ;) 4) Kilka małych a cieszacych oko drobiazgów (zamek, antena...) Inne: 1) Pierwsza przymiatka do podwozia 2) Pierwsze przymiarki z nowymi materiałami z przodu 3) jak wyżej z tyłu W przygotowani: 1) Cała mechanika 2) Silniczek 2JZ-GTE 3) i poważny tuning
sikham Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 render od przodu jest bardzo ładny tylko ten środek samochodu (wnętrze) bije po oczach prostotą z tyłu już render nie jest taki ładny niewiem czy tak ma być ale tylny zderzak wydaje sie krzywy nad wnęką na tablice rejestracyjną
mentaller Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 ostatnie dwa rendery powalają na kolana ;].
*NicoN_ Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 O widze ze bardzo poważnie podchodzisz do tego autka, wszystko na swoim miejscu. Troszke inne[jak widziałem supre na żywo] wydają mi się światła z przodu. Rendery ćwiczeniowe jak i z materiałami o.k :)
damusTo Napisano 6 Kwiecień 2006 Autor Napisano 6 Kwiecień 2006 Nicon a co z tymi swiatłami dokladniej bo szczerze to myślałem ze jest już ok ... ... Eh gdyby ktoś miał linka do blprintu tego silnika byłbym wdzieczny, bo modelowanie na podstawie zdjec jest nieco powiedziałbym rzmdne
damusTo Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Napisano 8 Kwiecień 2006 No dobra nieco wydłubałem, została jeszcze turbina, chłodzenie, elektryka i kilka innych elementów, widocznych elementów silnika ale uznałem ze trzeba to pomalutku kończyc i składać wszystko razem,co nie znaczy że reszty nie bedzie ;) Puki co prezentuje sie to tak...
Bubu Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 Spoko :) Ale schowaj karose i pokaż to wszystko z materiałami (standard)
tpiatek Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 nie widze czy jakoś światła zmieniłeś ale jak oglądałem to u siebie w domu z bratem to stwerdził że szczeliny są za duże i przy sporej prędkości świszczały by :P .. heh .. autko cudne
damusTo Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 Poprawianie szczelin to dosc upierdliwa sprawa, jak znajde chwile pomyslimy ... Puki co mam inne priorytety i problem z nimi zwiazany ... ... plan jest prosty wyciagnąć zaznaczone poligony po krzywej jak naobrazku TUTAJ efekt zas nieco negatywnie zaskakuje bowiem wygląda TAK Czy mogłem tam cos zrobic nie tak, czy narzedzie ma ograniczenia o których nie wiem ??
Touch Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 damusTo... Nie do wszystkiego potrzeba jakiś specjalnych funkcji... Zrób to ręcznie, przecież to żaden problem...
damusTo Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 heh nie bede przeciez dłubał ręcznie całego wydechu ;) już sopie poradziłem - dzięki za asyste Greg)... Małodzis podłubałem ale coś jest... Do tego troche tapicerki ale o tym później ...
Bubu Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Spoko motyw, że biezesz sięza wszystko :) Ale silnik miejscami wygląda na plastelinowy, ale i taak spoko :)
damusTo Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 Bubu, spokojnie, jeszcze nie jest gotowy. Dojdą elementy łączeń chamfernie sie to i owo bedzie jak trzeba teraz sie mecze nad odwzorowaniem jego kształtu z miliona zdjec na których widać po małym skrawku no i trenuje poligonowe modelowanie :]
damusTo Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 javor zdefiniuj "dziwnie" to moze coś poprawie puki co nie wiem co masz na mysli
damusTo Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 Drobna poprawka wydechu, kolo z USA zeskanował mi kilka str instrukcji swojej supry z 93 dzieki czemu moge sporo dokładniej...
damusTo Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 OK temat miałzastuj ale sie powoli rozkręca nie ma tu swiatła a odbicia z przypadkowej bitmapy ale chyba juz jakoś zaczyna wygladać :)
damusTo Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 i tak bardziej z góry Czy ktokolwiek wie cos o dirtmap pod max 8 ? JEST JUŻ ??
damusTo Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 hehe Kome nie zwerbujeszmnie takłatwo, mimo to pozostane wierny mentalowi dirtmap występuje takze luzem jednak nie ma wersji pod najnowszego maxa o ile mi wiadomo pytam rzczej o to czy ktoś juz taka znalazł ;)
damusTo Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 A to taki shader który nieco brudzi i bardzo by mmi sie tu przydał z oczywistych chyba względów...
damusTo Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 Wstępna przymiarka do turbiny - śliaki niebawem...
ReflectVision Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 naprawde good job ;) nie moge sie doczekac konca pracy
damusTo Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 No i po przerwie w wolnej chwili ślimolki... + kilka innych ciągle niegotowych klamotów...
damusTo Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 A witam, dzięki, wiecej bedzie ale dopiero po konsultacji z mechanikiem - nie bardzo wiem jak to ze soba pospinać. Ale GSI zgodził się asystować merytorycznie - twierdzi ze mechanika samochodowa to jego konik. a ja mam dość odgadywania z fotek na których i tak tego nie widać ale wytrwam, wytrwam ... ...musze to dokończyć.
Mobii Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 cos nie bardzo mi podchodza te turbiny :P chyba faktycznie nie jestes dobry z mechaniki :D powinny byc napedzane spalinami :) a nie sa napedzane niczym :) jedna tubina ma 2 "slimaki" jeden napedzajacy (spaliny) drugi napedzany (powietrze doladowujace) :) w zamysle widze ze masz motor bi-turbo, wiec 2 sprezarki, wiec brakuje ci napedowych slimakow i podlaczenia tego w uklad wydechowy :)
damusTo Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Wiem to ale nie a czasu uzupełnić to są 2 turbiny ale wykonane do połowy, cierpliwości GSI dostarczył mi wszystkie materiały na temat więc to tylko kwestia wolnego czasu, obiecuje sie poprawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się