Pierzak Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Prace wykonane w 3ds max 6 + mental ray. Diabelek bardzo prosty ale wydaje mi sie ze przyjemnie sie na niego patrzy. Zapraszam do ogladana i mozliwie konstruktywnej krytyki. http://www.pierzak.com/diablo.jpg http://www.pierzak.com/diablo2.jpg http://www.pierzak.com/diablo3.jpg http://www.pierzak.com/diablo4.jpg http://www.pierzak.com/diablo5.jpg
Mati_3D Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Jak dla mnie ekstra :) Fajny pomysl i render ladny :)
streaker Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Jezeli już mam cos konstruktywnego napisać to po dokładniejszym przyjrzeniu się widać braki w geometrii (ostre kanty). ...:::EDIT:::... no i w podłogę ci wchodzi diablo (1 render i jedna z nóg)
Pierzak Napisano 26 Listopad 2005 Autor Napisano 26 Listopad 2005 fakt. lekka kanciastosc jest. z mesh smoothem renderuje w nieskocczonosc wiec wyrenderuje pewnie ktorejs nocy gladziutkie wersje.
JunioR Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 5-ąty render ładniutki ( chodzi o postać :) )
Shogun 3D Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Hmmm... to jest oparte o kanon rysunku opracowany przez pewną zakonnicę i masowo wykorzystywany na przeróznych naklejkach i w publikacjach o treści religijnej. Można sie przemaszerować do dowolnego sklepu z dewocjonaliami, zeby od razu sie połapac o który kanon chodzi. Nie zmienia to jednak faktu, że choć proste, to ładne. :)
soshka.cg Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 jak byś to jeszcze fajnie przedstawił to by było nawet nieźle, ale obecnie to jest słabiuteńko.
piotrek Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Całkiem fajnie. Nie podobasją mi się rogi tego diabełka - zwłaszcza ich przymocowanie do głowy. Odbicia trochę nie na miejscu... Bardzo ładny shader.
SAIRAM Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Prosto, estetycznie, zabawnie...a to jest dzisiaj w cenie;] Gratulacje.
AGmakonts Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 no fajnie ale mogłes się jeszcze o bąbelki w środku pokusić
Pierzak Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 no fajnie ale mogłes się jeszcze o bąbelki w środku pokusić dobry pomysl. dzieki
tweety Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 fajne fajne :) możesz napisać coś o materiale? Glass PhyciPhen czy MentalRay etc.? Pozdrawiam
Pierzak Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 fajne fajne :) możesz napisać coś o materiale? Glass PhyciPhen czy MentalRay etc.? Pozdrawiam Material powsztal z przerobki Raytrace ClearGlass nie jest to jakis wypasiony material w dodatki Phong.Duza czesc efektu daje HDRI i mentalraya. tutaj sa ustawienia:
kolegaalek Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 hmm, moze i ladnie wykonane, ale mi sie kojarzy z takimi szklanymi figurkami piesków i kotków co sie na starówce kupuje:p ale nie powiem za warsztat duży plus:)
Terminator3D Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 fajna pracka, bardzo śmiechowa (nr 2 i 5 - moje ulubione =) Pozdro
arev Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 BOSKI, SŁODKI, URZEKAJĄCY!!! najfajniejszy na ostatnim ujeciu :) jakas nagroda za klimacik by sie przydala! poza tym oczywiscie swietny shaderek :)
Kuciel Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 hmm smiesznie.... ale przyznaj sie ze nie napracowales sie zbytnio, moglo by byc lepiej ...
arev Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 przeciez chyba o to chodzi zeby osiagnac jak najlepszy efekt jak najmniejszym nakladem pracy :p
Pierzak Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 hmm smiesznie.... ale przyznaj sie ze nie napracowales sie zbytnio, moglo by byc lepiej ... przyznaje. choc duza ilosc przedmiotow w scenie albo dopieszczanie (czasem na sile) czesto ma odwrotny efekt niz zamierzony. mysle ze znalazlem tu moment w ktorym mozna powiedziec PASS. choc ciagle chadza mi po glowie bombelki w srodku diabelka.
Remedy Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Słodziutki, aż chciałoby się go przytulić :* :D
Rekomendowane odpowiedzi