Skocz do zawartości

blueprints a dokładność...


kondrad

Rekomendowane odpowiedzi

poruszam porak kolejny ten temat bo sie gubie chce sie zabrać za modelowanie samochodu .. i problem narazie tkwi w blueprintach wycinam je jak najdokładniej a wrzucam na plane weług wymiraró obrazka a i tak mi nie pasuja wiem ze czesem sie nie da uniknac nie dokładnosci ale czy mam w takim razie najpierw zrobic główna bryłe ałta i potem korzystjac ze zdjec iit dodawac te szczeguły liczac bardziej na wyczuucie niz na rzuty ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ałta

O Boże............

 

Co do pytania, to ja robie tak, wycinam, wrzucam do nowego dokumentu o rozmiarach np. 512x512 (i wyśrodkowuje), później robie plane o takich samych rozmiarach, awentualne rozbieżnosci to już w maxie przy ustawianiu planów koryguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja wycinam rowno printy tylko jak mi sie chce.... a tak to w ifranviev wycinam belejak i pozniej wrzucam do maxa i ustawiam recznie np. ustawiam gore i bok robie plne z ktorego bede robil samochod i wedlug niego ustawiam inne rzuty ;)

a jesli chodzi o zaczecie to ja to robie roznie np. nie raz robie ogolna bryle z zaznaczonymi miejscami na swiatla roze wloty itp. i pozniej wracam i robie detale i przy okazji robiac rowki

lu robie odrazu z detalimi zalerzy do pogody :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze musze musze bede siedział aż mi sie uda zrobić chociażby tę maske i nadkola i nie bedzie błędów ...bede głodować .!!!!@#$!@#$@# no chyba nie pasuja ale wycinam co do piksela i dotego blusy z różnych stron i różnych aut i to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

yyyy... a co tam nie pasuje??

LoLL, żeby wszystkie printy takie były :P

Pomyśl co by było, gdybyś miał tylko 2 rzuty, albo rzut i fotę pod kątem - to jest dopiero fajna zabawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MI taam prawie zawsze nie pasują po wycięciu :) Wrzucam do maxa i robie np mały box i ustawiam go np przy światłach potem oglądam z kaźdj strony czy pasuje jak nie to ręczne przesuwanie/skalowanie plan'ów z bluprintami itp., alei tak w 100% mi się nie zgadza :) A co do robienia to ja zazwyczaj staram się robić tam jakeś szczególy odrazu (zależy co oczywiście) No i napewno kożystam ze zdjęć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok coś mi tam wychodzi ale mam takie pytanie na tym zdjeciu to miejsce na rejestracje ale zreszta to nie wazne chodzi mi o to ze jak korzystam z chamfer o mam taka sytuacje to czy dobrze robie ?? tzn chodzi mi o to czy musze teraz przez całą długość samochodu prowadzić edge?? wzdłóż tej niebieskiej lini..... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dodasz meshsmooth to sie skaszani. Trójkąty mogą być jak mesh nie będzie w tym miejscu deformowany przy animacji lub gdy nie dodajesz modyfikatorów takich jak "mesh...".

Ten modifikator będzie sie starał zrobić z tego kwadrat i różnie to może wyjść. Tracisz po prostu kontrolę nad obiektem. Może sie to później zemścić.

Poza tym, o ile sie nie mylę to to jest symetryczne czyli masz już n-gon (>4 boki) A tego jeszcze bardziej sie nie lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w sumie powiem tak to wszystko zalezy nie raz moze byc ze nie bedzie bleow a nieraz beda :)

np. jesli tam jest prosta powierzchnia to moze tak byc jesli nie to juz trzeba kombinowac bo nie wiadomo co jest obok tego kanta mozna zrobic tak jak pisze illy ale nie wiadomo czy nie powastana obok tego kantu nie przyjemne zalamania :)

w sumie to poproboj kilka sposobow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choc jesli moge wtracic swoje trzy grosze, to metoda illego sprawi iz ta krawedz bedzie ostrzejsza od tych prostopadlych do nich, co nie zawsze moze sie podobac. mozna to zapewne wyliczyc przy jakich wartosciach uzyskac takie samo zaokraglenie ale imho lepiej albo zawsze stosowac 3edgowy chamfer, albo sie pogodzic z 3katami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja przy temacie blueprintów chcialem sie zapytac czy istenieje jakaś możliwość poprawienia ich rozdzielczosci w viewportach. Tzn żeby nie bylo widaż pikseli/kwadracikow tylko ladne plynne linie blueprintów (tak nak na renderkach samych blueprintów ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności